Oktoberskravla

Premien til dagens lille tøffing går til Lille U!!!
71643111_10156277061096143_7078695381910945792_n.jpg
Masse god bedring❤️

Jippi! Snart helg :) har dere noen planer?
Lite planer, og det er herlig! Vi har begge fri denne helga, første gang på over en mnd:D jeg håper at jeg evnt klarer å si nei hvis jobb spør, men usikker på det :woot: (når man noen uker jobber 1-2 dager, så vil man gjerne fylle på litt ekstra jobb. Samtidig vil jeg jo ha litt fri sammen med alle her i huset.)

opprydding i kjeller må til pluss sengetøybytte :p
Får håndværkere hit i morra for å sette opp luft/vann pumpe :) blir spennende om det blir lettere (og billigere) å varme opp i vinter? noen som har erfaring

Er så trøtt og sliten! har vært mye å gjøre/lese/studere i over en uke nå, plus høstferie alene med unga! tok eksamen i dag, stresset en del :p trodde jeg ville komme hjem og rydde/vaske/legge vasketøy på plass osv...men nei! sofapotet bigtime :p
minsten er syk, vi har lagt oss til å sove nå
Lurt å hvile også ;)

Lite planer, og det er herlig! Vi har begge fri denne helga, første gang på over en mnd:D jeg håper at jeg evnt klarer å si nei hvis jobb spør, men usikker på det :woot: (når man noen uker jobber 1-2 dager, så vil man gjerne fylle på litt ekstra jobb. Samtidig vil jeg jo ha litt fri sammen med alle her i huset.)
Ta deg fri med god samvittighet :)

Synet har endret seg litt, en halv hva kaller man det? På hvert øye. Han ga meg prøvelinser for å prøve ti dager på rad og se om det hjelper på hodepinen. Isåfall er synsforandringen grunnen til at jeg har vondt i hodet eller en av grunnene. Han mente at det ikke er vits i å kjøpe nye briller før vi vet om det er permanent eller ikke. Vil at jeg skal ha ny prøve om ett halvt år. Fint at han ikke kun bryr seg om salg altså!
Hjelper linsene på hodet så kjøper jeg heller linser for ett halvt år :)

Synet har endret seg litt, en halv hva kaller man det? På hvert øye. Han ga meg prøvelinser for å prøve ti dager på rad og se om det hjelper på hodepinen. Isåfall er synsforandringen grunnen til at jeg har vondt i hodet eller en av grunnene. Han mente at det ikke er vits i å kjøpe nye briller før vi vet om det er permanent eller ikke. Vil at jeg skal ha ny prøve om ett halvt år. Fint at han ikke kun bryr seg om salg altså!
Hjelper linsene på hodet så kjøper jeg heller linser for ett halvt år :)
Det kan også henge sammen med skuldra/nakke - evt noen synsnerver i klemme

Mamma reagerte på at minstemor var tung i pusten. Sa ikke noe til henne, bare observerte. Ringte meg for å høre litt om hun pleide slite med det, og mente det kunne høres ut som astma.
Jenta insisterte på å være med morfar å gå tur med de store. Men hun gikk påfallende sakte, tungpustet og hvesende. Jeg ringte legen og fikk time med en gang, bare kom (de er legevakt på dagtid i kommunen)

Men legen fant ikke noe galt. Ingenting på lungene, ikke noe på blodprøven, og hun er jo i fin form og ikke påfallende tett lenger.

I don't know.

Vi skal bare følge med henne og komme tilbake om hun blir dårligere.

Regn regn regn regn. Og skolecup i fotball UTE i hele ettermiddag fra 14 til 18. Og i morgen. Og kanskje på lørdag hvis de når finalen.
Også kommer han å sier at han har meldt seg på håndballcuppen på skolen neste uke. Jaja, skal ikke klage akkurat.
Ha ha var flere som ikke synes det vr gøy å stå ute i gåt

Heldigvis har økonomien vår det bra den altså, mannen tjener mer enn meg (jeg har nemlig ikke den mest gunstige arbeidsplassen i forhold til lønn, men det er mye annet som også spiller inn. Jeg er bare sunnmøring og liker tanken på flere inntektskilder og mer penger, aka hurtigere nedbetalte lån.
Har tenkt litt på det jeg også men skjønner ikke nr jeg skal ha tid til det

Back
Topp