Masse god bedringPremien til dagens lille tøffing går til Lille U!!!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Masse god bedringPremien til dagens lille tøffing går til Lille U!!!
![]()
Lite planer, og det er herlig! Vi har begge fri denne helga, første gang på over en mndJippi! Snart helghar dere noen planer?
(når man noen uker jobber 1-2 dager, så vil man gjerne fylle på litt ekstra jobb. Samtidig vil jeg jo ha litt fri sammen med alle her i huset.)Tja, var vi flinke hadde hun vel fått der rommet i vår. Målet nå er før jul.Flinke dere er!
Ja rundt 25 teor jegKjøpt mange ?
Tja det kommer nok an på hva man mener det er men jo alvorlig nok.Håper ikke det er noe alvorlig![]()
Lurt å hvile ogsåEr så trøtt og sliten! har vært mye å gjøre/lese/studere i over en uke nå, plus høstferie alene med unga! tok eksamen i dag, stresset en deltrodde jeg ville komme hjem og rydde/vaske/legge vasketøy på plass osv...men nei! sofapotet bigtime
minsten er syk, vi har lagt oss til å sove nå
Kan da ikke glemme detOoh...kalender må jeg også lagedet hadde jeg nesten glemt...
Ble han frisk?God morgenhåper minsten er frisk nok til skolen, jeg har time hos kiropraktor 8:40 som jeg gjerne vil på!
Det er ja veldig forskjellig fra person til person hva som oppleves og føles alvorligTja det kommer nok an på hva man mener det er men jo alvorlig nok.
Det tok noen dager med generelt dårlig form, litt av og på feber, nedsatt matlyst, hoste og snot men hun dro på skolen i dagBle han frisk?
Ta deg fri med god samvittighetLite planer, og det er herlig! Vi har begge fri denne helga, første gang på over en mndjeg håper at jeg evnt klarer å si nei hvis jobb spør, men usikker på det
(når man noen uker jobber 1-2 dager, så vil man gjerne fylle på litt ekstra jobb. Samtidig vil jeg jo ha litt fri sammen med alle her i huset.)
Hva ble det til?Hjeeeelp. Hva skal jeg spise til middag idag? Hadde pizza igår. Sliter med matlysten.
Kyllingsalat!Hva ble det til?![]()
Det kan også henge sammen med skuldra/nakke - evt noen synsnerver i klemmeSynet har endret seg litt, en halv hva kaller man det? På hvert øye. Han ga meg prøvelinser for å prøve ti dager på rad og se om det hjelper på hodepinen. Isåfall er synsforandringen grunnen til at jeg har vondt i hodet eller en av grunnene. Han mente at det ikke er vits i å kjøpe nye briller før vi vet om det er permanent eller ikke. Vil at jeg skal ha ny prøve om ett halvt år. Fint at han ikke kun bryr seg om salg altså!
Hjelper linsene på hodet så kjøper jeg heller linser for ett halvt år![]()
Ha ha var flere som ikke synes det vr gøy å stå ute i gåtRegn regn regn regn. Og skolecup i fotball UTE i hele ettermiddag fra 14 til 18. Og i morgen. Og kanskje på lørdag hvis de når finalen.
Også kommer han å sier at han har meldt seg på håndballcuppen på skolen neste uke. Jaja, skal ikke klage akkurat.
Åh så koseligVi tar en hjemmedag meg og minsten! ser julefilm![]()
Har tenkt litt på det jeg også men skjønner ikke nr jeg skal ha tid til detHeldigvis har økonomien vår det bra den altså, mannen tjener mer enn meg (jeg har nemlig ikke den mest gunstige arbeidsplassen i forhold til lønn, men det er mye annet som også spiller inn. Jeg er bare sunnmøring og liker tanken på flere inntektskilder og mer penger, aka hurtigere nedbetalte lån.