Oktoberskravla

Slutte å handle på wish blir vet lettere over nyttår hvor den blir fortolling fra første krone...

Men ja, 100% vil nok være mer effektivt tidsmessig
Har heldigvis ikke hatt for vane å handle fra wish ali etc så vil nok ikke merke så mye til akkurat det i statsbudsjettet! men med barn med cøliaki, brillet og behov for regulering vil jeg merke forskjell :(

Slutte å handle på wish blir vet lettere over nyttår hvor den blir fortolling fra første krone...

Men ja, 100% vil nok være mer effektivt tidsmessig

Ja, slutte å handle på wish kommer når det blir fortlooing. Mva i seg selv er jo ikke noe problem, men jeg mistener at wish sine tusen selgere ikke driver med den ma-inndrivingen regjeringen legger opp til og derved må det behandles manuelt ved grensa og da er vel gebyret... langt mer enn hva dingsen er verd.

Gulvene i første etasje vasket, en maskin med tøy som jeg venter på at skal bli ferdig. Da setter man seg med en kaffekopp mens man venter :D

Så effektiv.

Har heldigvis ikke hatt for vane å handle fra wish ali etc så vil nok ikke merke så mye til akkurat det i statsbudsjettet! men med barn med cøliaki, brillet og behov for regulering vil jeg merke forskjell :(

Jeg har også en med briller (vel, to med briller, men den ene ser så lite feil at der må vi betale dem selv uansett) som skal tilbake for vurdering av regulering til høsten neste år, han var i vår men måtte vente til han har mistet mer tenner, og det er nok gruppe C ja, men ikke KOSMETISK for søren, det er tenner som kommer ned helt andre steder enn de skal! Eller, en tann i alle fall, med følger for flere) Og den reguleringen kommer til å koste langt mer enn hva wish-stoppen min kan veie opp for...

Men uansett, å jobbe mer er nok i kr/tid reelt absolutt mer lønnsomt enn det meste annet jeg kan finne på ja.

Jeg skal i alle fall ikke satse på å leve av bloggingen min. Jeg liker den, men inntekten er vel i underkant av en krone så langt i år ;) Dersom jeg faktisk får smelt opp julebloggens aktivitet kan jeg kanskje klare en kr til før jul :P Det er åpenbart ikke DERFOR jeg blogger, kan man trygt si :)

Heldigvis har økonomien vår det bra den altså, mannen tjener mer enn meg (jeg har nemlig ikke den mest gunstige arbeidsplassen i forhold til lønn, men det er mye annet som også spiller inn. Jeg er bare sunnmøring og liker tanken på flere inntektskilder og mer penger, aka hurtigere nedbetalte lån.

Jeg har også en med briller (vel, to med briller, men den ene ser så lite feil at der må vi betale dem selv uansett) som skal tilbake for vurdering av regulering til høsten neste år, han var i vår men måtte vente til han har mistet mer tenner, og det er nok gruppe C ja, men ikke KOSMETISK for søren, det er tenner som kommer ned helt andre steder enn de skal! Eller, en tann i alle fall, med følger for flere) Og den reguleringen kommer til å koste langt mer enn hva wish-stoppen min kan veie opp for...
Ja, har to med briller og har altid betalt fuldt til elste uansett...blir fort mange kr

God kveld :) minsten sover, nr2 trøtt og har lagt seg :) elste gjør leselekse og dusjer før seng! :) mannen på venne”date” så jeg sitter og ser luksusfellen...skal gå igjennom bildene mine også og finne noen morsomme til å bruke på kalender (julegaver)
Her skulle de to minste ha sovet, men bare mellomste gjør det, Lille U bare tuller i sengen, tror det blir litt godt for han å komme tilbake til barnehagen i morgen.
Eldste spiser kveldsmat, mannen pakker ut varene etter at jeg har ukeshandlet.
Jeg ser delvis på Luksusfellen

Her skulle de to minste ha sovet, men bare mellomste gjør det, Lille U bare tuller i sengen, tror det blir litt godt for han å komme tilbake til barnehagen i morgen.
Eldste spiser kveldsmat, mannen pakker ut varene etter at jeg har ukeshandlet.
Jeg ser delvis på Luksusfellen
Jeg tok meg en skål med is (vegansk kokos og sjokolade nam) og Faxe Kondi - max kos

Back
Topp