Ille det ogsåNei nemlig ikke, litt feber hoste? men bare vært skikkelig nedslått
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ille det ogsåNei nemlig ikke, litt feber hoste? men bare vært skikkelig nedslått
Så braJa, det blir skole i morgen![]()
Har heldigvis ikke hatt for vane å handle fra wish ali etc så vil nok ikke merke så mye til akkurat det i statsbudsjettet! men med barn med cøliaki, brillet og behov for regulering vil jeg merke forskjellSlutte å handle på wish blir vet lettere over nyttår hvor den blir fortolling fra første krone...
Men ja, 100% vil nok være mer effektivt tidsmessig
Slutte å handle på wish blir vet lettere over nyttår hvor den blir fortolling fra første krone...
Men ja, 100% vil nok være mer effektivt tidsmessig
Gulvene i første etasje vasket, en maskin med tøy som jeg venter på at skal bli ferdig. Da setter man seg med en kaffekopp mens man venter![]()
Har heldigvis ikke hatt for vane å handle fra wish ali etc så vil nok ikke merke så mye til akkurat det i statsbudsjettet! men med barn med cøliaki, brillet og behov for regulering vil jeg merke forskjell![]()
Jeg har fått gjort endel, men i mitt tempo og høy musikk. Da går det unna når jeg først kommer igangFlink du er.
Jeg har gjort absolutt ingenting i dag
Ja, har to med briller og har altid betalt fuldt til elste uansett...blir fort mange krJeg har også en med briller (vel, to med briller, men den ene ser så lite feil at der må vi betale dem selv uansett) som skal tilbake for vurdering av regulering til høsten neste år, han var i vår men måtte vente til han har mistet mer tenner, og det er nok gruppe C ja, men ikke KOSMETISK for søren, det er tenner som kommer ned helt andre steder enn de skal! Eller, en tann i alle fall, med følger for flere) Og den reguleringen kommer til å koste langt mer enn hva wish-stoppen min kan veie opp for...
God kveldGod kveld alle sammen![]()
Her skulle de to minste ha sovet, men bare mellomste gjør det, Lille U bare tuller i sengen, tror det blir litt godt for han å komme tilbake til barnehagen i morgen.God kveldminsten sover, nr2 trøtt og har lagt seg
elste gjør leselekse og dusjer før seng!
mannen på venne”date” så jeg sitter og ser luksusfellen...skal gå igjennom bildene mine også og finne noen morsomme til å bruke på kalender (julegaver)
Jeg tok meg en skål med is (vegansk kokos og sjokolade nam) og Faxe Kondi - max kosHer skulle de to minste ha sovet, men bare mellomste gjør det, Lille U bare tuller i sengen, tror det blir litt godt for han å komme tilbake til barnehagen i morgen.
Eldste spiser kveldsmat, mannen pakker ut varene etter at jeg har ukeshandlet.
Jeg ser delvis på Luksusfellen
Jeg sa "kjæææære...".Jeg tok meg en skål med is (vegansk kokos og sjokolade nam) og Faxe Kondi - max kos
Håper det snart blir bedre! jeg skal til kiropraktor i morgen...er redd det blir forlenget sykemldSitti med strøm på skulderen i noen timer, føles litt bedre... men er nok midlertidig.
Er du dårlig?Sitti med strøm på skulderen i noen timer, føles litt bedre... men er nok midlertidig.
Ja, veldig. Venstrearmen min er omtrent ubrukelig, så vond er denEr du dårlig?