Premien til dagens lille tøffing går til Lille U!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva har han gjort?Premien til dagens lille tøffing går til Lille U!!!
Falt av husken i barnehagen og brakk armenHva har han gjort?![]()
Uff daFalt av husken i barnehagen og brakk armen![]()
Verdens søteste tøffing!!Premien til dagens lille tøffing går til Lille U!!!
![]()

Flink guttPremien til dagens lille tøffing går til Lille U!!!
![]()
Høstferie? her blåste den bort med pappa på jobb og mamma som leste til eksamenGod morgen
Trøtt morgen, men bittelitt mer ajour enn i går tror jeg.
Minstemor skal i barnehagen siden mine foreldre skal i begravelse så hun spiser frokost. De store starter dagen hos mine foreldre før pappa følger dem ned til meg på jobb (de vet hvor det er men tviler på at de vet veien alene) og så får de sitte der med nettbrett og kose seg et par timer.
Haha ja det blir kaldt uten varmen påDet er dyrt og kaldt ute.. regner, med litt snø innimellom.
Nå skal jeg fyre opp i ovnen både oppe og nede. Dumme meg slo av varmepumpa i går for "Å se hvor kaldt huset blir hvis det ikke står på noe". Jepp, det blir kaldt ja!
Høstferie? her blåste den bort med pappa på jobb og mamma som leste til eksamennå er minsten syk hjemme på dag to
Så fint å kunne være hos familieJepp, høstferie og da er ungene egentlig hos mine foreldre som altså bor sånn en liten gåtur unna min jobb
Det blir deilig da. Jevn varme er det beste.Haha ja det blir kaldt uten varmen påvi venter på installering av luft/vann pumpe! da blir det litt lettere med jevn varme i huset
Ja, fint for både besteforeldrene og barnebarn at de får tid sammen disse ukene sånn når skolen har ferie og vi ikke har.Så fint å kunne være hos familie![]()
Det blir deilig da. Jevn varme er det beste.
I underetasjen vår er det ikke varmekabler på gulvet, men varmepumpe. Pumpa blåser dessverre rett mot trappa så varmen går rett opp. Ender opp med glovarmt oppe og kaldt nede. Men fyrer vi nede blir det jevnere.
Ja det var jo en dum plassering.Vi har derimot av alle ting varmepumpe under trappa. Den spyr ut varmen nede i kjelleren der er det 4 soverom som ikke trenger være så veldig varme, og bad og ganger som har varmekabler.
Noe av varmen stiger jo opp. Men for lite. Så vi må varme opp oppe også
Skulle heller hatt varmepumpe oppe, siden vi har varmekabler nede. Men den er god å sette på kjøling de tre dagene det er kokvarmt dadet meste av året mener jeg mao at den er feilplassert
Ja, vi må passa på å lukke dør mellem stue og kjøkken ellers “forsvinner” varmen fra stuaDet blir deilig da. Jevn varme er det beste.
I underetasjen vår er det ikke varmekabler på gulvet, men varmepumpe. Pumpa blåser dessverre rett mot trappa så varmen går rett opp. Ender opp med glovarmt oppe og kaldt nede. Men fyrer vi nede blir det jevnere.
Har ikke helt undersøkt det er ikke sånn helt lett for vi har skråtak i det meste av stuaJa det var jo en dum plassering.
Er det mulig å koble på en varmepumpe oppe også hos dere da?
Så koseligKommer seg, elsker slike bilder med litt eldre motiver![]()