Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilken serie ser du?Jeg begynte på en ny serie på Netflix før helga så fredag kveld sovna jeg seeeeeeeent og lørdag var jeg følgelig trøøøøøtt og gjorde lite.
Men så Netflix på mobilen...
Mao, ingen fremskritt på "prosjekt rom" så langt denne helga. Må gjøre en innsats i dag! Ikke bare se Netflix, jeg skylder jentungen å gjøre en skikkelig innsats
Krysser fingre for en lettere uke enn fryktetKjedelig. Ikke fått hvilt noe i helgen. Kan bli en tung uke..
Har kjøpt fargeprøver til stua idagMen jeg er imponert over folk som "bare maler et rom" for det har jeg gjort en gang og det var en himla jobb også!!!!
Gikk det bra??Lest i hele dag...håper jeg klarer testen i morgen bra!
Ooh...kalender må jeg også lageVært ute og tatt litt bilder av kengubarnet som endelig kom hjem. Må snsrt begynne på kalender så da er det greit med nye bilder
HahaHurra for at den snart er over(jobbehelg)
Ohh, stua gruer jeg meg til å taHar kjøpt fargeprøver til stua idag![]()
Greit å få sjekket utBestilt time til synsprøve i tilfelle jeg trenger mye briller. Tenkte på å gjøre det før jeg ble gravid men gikk på hormoner for å bli gravid, som kunne forstyrre synet så lot vær.
Hørtes deilig utSøtpotetfries, med bearneise.![]()
Jeg tror jeg består!Gikk det bra??![]()
ikke no boobjobs og øyeløft, bare “slår sammen” to bilder da jentene var fine på det ene og sønnen på det andre Det burde jeg også gjøre, tar nok av fine bilder av ungene, men alltid hver for seg. Aldri sammenHer sitter jeg og photoshopper bilde av barnaikke no boobjobs og øyeløft, bare “slår sammen” to bilder da jentene var fine på det ene og sønnen på det andre
![]()

Ja, elste her er blitt 13 og bilder er ikke kulDet burde jeg også gjøre, tar nok av fine bilder av ungene, men alltid hver for seg. Aldri sammen![]()
Ja det skjønner jeg! it sucksLeileileilei av å ha det vondt...
Fremdeles vondt i hodetLeileileilei av å ha det vondt...
Vondt i hodet og skulderen blir ikke bedreFremdeles vondt i hodet![]()