God kveldGod kveld alle sammen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God kveldGod kveld alle sammen![]()
Bra med deg,?God kveld
Ikke jeg heller egentlig.Har tenkt litt på det jeg også men skjønner ikke nr jeg skal ha tid til det
Ikke hørt omÅhh, å stave den da.
Chesapeake shores
Er i full gang med å forvandle fra lys grå til mørk AubergineOhh, stua gruer jeg meg til å ta
Var filmen gøy?Lille U har fremdeles en del vondt, tror han blir hjemme i morgen også.
Lurer på om vi skal ta en tur på kino, Kaptein Sabeltann filmen går kl 1315, slik at han får noe annet å tenke på![]()
God kveldGod morgen![]()
Har noen planer jaJippi! Snart helghar dere noen planer?
Så koseligVi tar en hjemmedag meg og minsten! ser julefilm![]()
Det vet jegTitter innom så ofte jeg har tid![]()
TakkKlem til deg![]()
Ikke jeg hellet før jeg så hele seien på 4 sesonger på kort tid, og håper på en 5. Som avslutter det, lktyt løse tråder endaIkke hørt om![]()
Jupp men jeg vet at mange hadde sett på dette som alvorlig da , det skal sies. Har vært noen vonde dager men drt ordner seg nokDet er ja veldig forskjellig fra person til person hva som oppleves og føles alvorlig
Det tok noen dager med generelt dårlig form, litt av og på feber, nedsatt matlyst, hoste og snot men hun dro på skolen i dag
Det går vel fint selv med gips?Sitter og tenker på hva vi skal gjøre med fotografering i barnehagen i morgen og denne gipsen![]()
Jeg kunne selvsagt tatt en helgejobb men da blir det lite tid med familieIkke jeg heller egentlig.
Det er jo ikke som om jeg har flusst av ledig tid.
Og som sagt kunne jeg da med fordel jobbet mer i min faste jobb egentlig, beste betalt pr time enn der meste annet jeg kan finne, og gir meg bedre pensjon, som jeg jo definitivt ble spare til for den er ikke så bra den sparingen jobben gjør, så igjen, atter en grunn til ønske om økt inntekt egentlig.
Heldigvis puster snuppa ubesværet i kveld. Så får vi bare se hva fremtiden bringer
Vår er lys gul...Er i full gang med å forvandle fra lys grå til mørk Aubergine![]()
God kveldGod morgen![]()