Oktoberskravla

Har tenkt litt på det jeg også men skjønner ikke nr jeg skal ha tid til det
Ikke jeg heller egentlig.

Det er jo ikke som om jeg har flusst av ledig tid.
Og som sagt kunne jeg da med fordel jobbet mer i min faste jobb egentlig, beste betalt pr time enn der meste annet jeg kan finne, og gir meg bedre pensjon, som jeg jo definitivt ble spare til for den er ikke så bra den sparingen jobben gjør, så igjen, atter en grunn til ønske om økt inntekt egentlig.

Heldigvis puster snuppa ubesværet i kveld. Så får vi bare se hva fremtiden bringer

Det er ja veldig forskjellig fra person til person hva som oppleves og føles alvorlig

Det tok noen dager med generelt dårlig form, litt av og på feber, nedsatt matlyst, hoste og snot men hun dro på skolen i dag
Jupp men jeg vet at mange hadde sett på dette som alvorlig da , det skal sies. Har vært noen vonde dager men drt ordner seg nok

Ikke jeg heller egentlig.

Det er jo ikke som om jeg har flusst av ledig tid.
Og som sagt kunne jeg da med fordel jobbet mer i min faste jobb egentlig, beste betalt pr time enn der meste annet jeg kan finne, og gir meg bedre pensjon, som jeg jo definitivt ble spare til for den er ikke så bra den sparingen jobben gjør, så igjen, atter en grunn til ønske om økt inntekt egentlig.
Jeg kunne selvsagt tatt en helgejobb men da blir det lite tid med familie

Er i full gang med å forvandle fra lys grå til mørk Aubergine:)
Vår er lys gul...

Stor, vinkelstue med skråtak, hvor den skrå også er som veggene. Gammel strietapet fra... Før "miljøstrie" - tiden, som forrige eier gikk lei av og malte med svært mange liter maling ettersom slike tråder i tapeten suger til seg maling... Sprukket i hjørner her og der, slitte vinduskarmer, et punktert vindu, sliten parkett med knirk....

Back
Topp