Oktoberskravla

Skulle bare rydde litt på badet.
Satte noen ting inn i skapet, bøyde meg ned for å plukke opp en tom shampoflaske, reiste meg fort, auuuuuuu!, jeg hadde glemt å lukke skapdøren.
Nå har jeg kul i hodet, vondt i hodet, svimmel og kvalm.
Håper virkelig ikke jeg har fått en hjernerystelse eller noe slikt nå, det ha jeg ikke tid til.

Auuu, det er så vondt!![emoji30]
God bedring!
 
Våknet oktober morgen og sjekket temperaturen - 0,8 grader.. brr, nei nå får en hive seg rundt og finne frem alt som vinteren hører til. Ull og fleece er funnet frem for en mnd tid siden.
Fått ryddet frem litt strikketøy, et av barna har vokst såpass mye i beina at her trengs det gode ullsokker :happy:

Brrr....kalde morgener[emoji13] liker ikke!
 
Oktober! For første gang i mitt liv er oktober en spennende måned, tror jeg. I løpet av måneden blir jeg mamma for første gang! Har termin 14. oktober (som faktisk er i neste uke...!), så det blir nok en oktoberbaby uansett!

Så spennende[emoji16][emoji16] lykke til!
 
På tide med ny skravletråd. For den gamle skravletråden kom jeg ikke inn i en gang [emoji23] Derfor jeg ble helt stille der gitt. Andre tråder også jeg plutselig ikke fikk gå inn i da. Men verst med skravletråden [emoji39]

Men for øyeblikket ser jeg jeg er velkommen. Håper det varer nå da [emoji4]

Håper det går bra med alle

Jeg ble også utestengt fra den[emoji13] måtte inn via nettleser..
Krysser fingre for at oktober er bedre[emoji38]
 
Da legger jeg meg, natta alle sammen
 
Dro på fotballbanen med kengubarnet og kompis, etterhvert kom moren hans også , ble 2,5 t med trening før vi dro å kjøpte nye fotballsko til begge ti og så påcafe
 
Natta

Usikker på om det er lurt å se på djevelen selv før sengetid... Mannen så på Lucifer en dag of jeg kom til å se og nå har jeg visst begynt fr starten....Lucifer Morningstar. Skummel type.
 
Første oktober. Shit som Septmeber føk avgårde
 
Endte på 25 000 steg og 800 kalorier forbrent mer enn mitt dagsmål :D
Veldig kjekt, siden jeg spiste en pose med smågodt...... :hilarious:
 
Første oktober. Shit som Septmeber føk avgårde

Det er det de fleste jeg treffer som sier i år.

Ja, tiden går alltid fort Men en så unison enighet som at september gikk rasende fort synes jeg er mer enn vanlig.
 
Back
Topp