La meg gjette, Android?
Har hatt veldig problemer med det jeg også, en sjelden gang har jeg kommet inn på skravletråden.
Vurderte sterkt å opprette en ny en periode
iPhone her og samme problemet[emoji13]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
La meg gjette, Android?
Har hatt veldig problemer med det jeg også, en sjelden gang har jeg kommet inn på skravletråden.
Vurderte sterkt å opprette en ny en periode
Dt varvar ikke mye høst farger der så var koselig å se dt igjen. Er som regel koslig å se diverse når man er vandt med det.
Jeg som er vandt med snø, og øya mine som lurte meg med å tro att det var snø etter veien når vi tok taxi til flyplassen i Spaniadet var bare hvite hustak, men det er utrolig hva man vrenger med øya når man er i en helt annen verden
he he
God kveld alle sammen
Fremdeles utrolig susete i hodet og gleder meg mildt sagt ikke til å dra på jobb i morgen
Det kommer til å bli slitsomt
Nesten 19 500 skritt i dag. Målet var 15 000. Jeg vurderer å gå for 25 000![]()
Når man prøver å minimisere skjermtid (PC, mobil, TV osv.) må man jo finne på noe annet.
Har akkurat renset en del fårikål-kjøtt.
Bein og avskjær koker sammen med noe grønnsaker og å lage kraft som skal fryses ned.
Kjøttet har jeg malt opp sammen med litt ister og fått total 1,5 kg lammekjøttdeig![]()
Snø?![emoji33][emoji33] nei takk!!
God morgen
Kengubarnet sover fortsatt , mannen har jobbet hee natta så han sover ogsp
Det tok et sekund før jeg kom på at dere har ferie denne ukaGod morgen
Kengubarnet sover fortsatt , mannen har jobbet hee natta så han sover ogsp
Ja høstferie herHøstferie?
Her er den neste uke.
He he det gjorde det jaDet tok et sekund før jeg kom på at dere har ferie denne uka
Dersom det er den samme serien jeg ser så er den tidvis hysterisk morsomNatta
Usikker på om det er lurt å se på djevelen selv før sengetid... Mannen så på Lucifer en dag of jeg kom til å se og nå har jeg visst begynt fr starten....Lucifer Morningstar. Skummel type.
Dersom det er den samme serien jeg ser så er den tidvis hysterisk morsom
godt å høre, men ta litt hensyn likvel.Er forresten mye bedre i dag [emoji4]
Hehe jo, kanskjeDet er det de fleste jeg treffer som sier i år.
Ja, tiden går alltid fort Men en så unison enighet som at september gikk rasende fort synes jeg er mer enn vanlig.