Oktoberskravla

Er dere mange som bruker appen? Jeg har faktisk aldri lastet den ned. Er blitt vant til å være på bv i nettleseren på mobilen, og har aldri problemer her. Med mindre alle har problemer, så klart! :)

Bortsett fra ulempene jeg leser om innimellom, er appen god? Jeg har Android, så jeg kan kanskje styre unna?
Bruker kun nettleser
 
Kanskje greit å være syk en dag? Hjernerystelse skal du ikke spøke med Det er hvile i flere dager !
Er ikke sikkert det er hjernerystelse jeg har da, men har for sikkerhetsskyld gitt meg selv ganske lite skjermtid i dag
 
Godt gjort, det burde jo egentlig handle om hvilken bruker/brukernavn/passord du logger inn med. Jeg har jo en gammel profil jeg også, men den har annen mail og annet passord. På tapatalk hanvet jeg på den profilen men det fikke jeg byttet. husker ikek hvordan

Ble for stress på tapatalk. For den ville bare være på sanka. Orker ikke holde på å logge av og på hver gang på spyro da. [emoji4]
 
Når man prøver å minimisere skjermtid (PC, mobil, TV osv.) må man jo finne på noe annet.
Har akkurat renset en del fårikål-kjøtt.
Bein og avskjær koker sammen med noe grønnsaker og å lage kraft som skal fryses ned.
Kjøttet har jeg malt opp sammen med litt ister og fått total 1,5 kg lammekjøttdeig :)
 
Når man prøver å minimisere skjermtid (PC, mobil, TV osv.) må man jo finne på noe annet.
Har akkurat renset en del fårikål-kjøtt.
Bein og avskjær koker sammen med noe grønnsaker og å lage kraft som skal fryses ned.
Kjøttet har jeg malt opp sammen med litt ister og fått total 1,5 kg lammekjøttdeig :)

Jeg synes det høres helt klart ut som en hjernerystelse og da skal du egebrlig bare kjede deg. Gjøre ikke noe. Og det er faktisk viktig
 
Oktober startet med en kranglete morgen. Kjedelig. Dagen har blitt hakket bedre, men det er fremdeles stort forbedringspotensial.
I det minste har vi sol i dag, og det har bare regnet litt :)

Håper dagen ble bra til slutt[emoji1]
 
Back
Topp