Oktoberskravla

På tide med ny skravletråd. For den gamle skravletråden kom jeg ikke inn i en gang [emoji23] Derfor jeg ble helt stille der gitt. Andre tråder også jeg plutselig ikke fikk gå inn i da. Men verst med skravletråden [emoji39]

Men for øyeblikket ser jeg jeg er velkommen. Håper det varer nå da [emoji4]

Håper det går bra med alle

Samme her! Kom ikke inn på skravletråden hele september [emoji30] Håper jeg får beholde tilgang her!
 
Sola skinner! [emoji1][emoji1] Her har det regnet i 10 dager, så nå var det utrolig godt å se sola! [emoji1]
 
Oktober! For første gang i mitt liv er oktober en spennende måned, tror jeg. I løpet av måneden blir jeg mamma for første gang! Har termin 14. oktober (som faktisk er i neste uke...!), så det blir nok en oktoberbaby uansett!

Så spennende tider! [emoji1][emoji7] Masse lykke til med forestående fødsel [emoji4][emoji173]️
 
På tide med ny skravletråd. For den gamle skravletråden kom jeg ikke inn i en gang [emoji23] Derfor jeg ble helt stille der gitt. Andre tråder også jeg plutselig ikke fikk gå inn i da. Men verst med skravletråden [emoji39]

Men for øyeblikket ser jeg jeg er velkommen. Håper det varer nå da [emoji4]

Håper det går bra med alle
La meg gjette, Android?
Har hatt veldig problemer med det jeg også, en sjelden gang har jeg kommet inn på skravletråden.
Vurderte sterkt å opprette en ny en periode
 
Samme her! Kom ikke inn på skravletråden hele september [emoji30] Håper jeg får beholde tilgang her!
Haha rimelig kjipt gitt. Sletta appen og installerte den igjen. Funka ikke det heller. Vurderte sterkt å la den være sletta også [emoji849][emoji23]
 
Bv er ikke mye samarbeidsvillig på Android.

Nettleser fungerer for det meste da.
Kommer ikke inn på nettleser på denne kontoen. Da kommer jeg bare inn på spyro plutselig. [emoji849][emoji23] Så det gidder jeg faktisk ikke. Syns det blir litt drøyt tungvint.
 
Litt av en overgang fra Middelhavet og hit vil jeg tro[emoji28]
Fargene er fantastiske[emoji7]


Dt var :joyful: var ikke mye høst farger der så var koselig å se dt igjen. Er som regel koslig å se diverse når man er vandt med det.

Jeg som er vandt med snø, og øya mine som lurte meg med å tro att det var snø etter veien når vi tok taxi til flyplassen i Spania :hilarious::hilarious: det var bare hvite hustak, men det er utrolig hva man vrenger med øya når man er i en helt annen verden :hilarious: he he
 
Er dere mange som bruker appen? Jeg har faktisk aldri lastet den ned. Er blitt vant til å være på bv i nettleseren på mobilen, og har aldri problemer her. Med mindre alle har problemer, så klart! :)

Bortsett fra ulempene jeg leser om innimellom, er appen god? Jeg har Android, så jeg kan kanskje styre unna?
 
Skulle bare rydde litt på badet.
Satte noen ting inn i skapet, bøyde meg ned for å plukke opp en tom shampoflaske, reiste meg fort, auuuuuuu!, jeg hadde glemt å lukke skapdøren.
Nå har jeg kul i hodet, vondt i hodet, svimmel og kvalm.
Håper virkelig ikke jeg har fått en hjernerystelse eller noe slikt nå, det ha jeg ikke tid til.
Aiaiai! Det er nesten så jeg kjenner det når du skriver det! Stakkars deg!
 
Oktober! For første gang i mitt liv er oktober en spennende måned, tror jeg. I løpet av måneden blir jeg mamma for første gang! Har termin 14. oktober (som faktisk er i neste uke...!), så det blir nok en oktoberbaby uansett!

Lykke til med fødsel :)
 
Kommer ikke inn på nettleser på denne kontoen. Da kommer jeg bare inn på spyro plutselig. [emoji849][emoji23] Så det gidder jeg faktisk ikke. Syns det blir litt drøyt tungvint.

Godt gjort, det burde jo egentlig handle om hvilken bruker/brukernavn/passord du logger inn med. Jeg har jo en gammel profil jeg også, men den har annen mail og annet passord. På tapatalk hanvet jeg på den profilen men det fikke jeg byttet. husker ikek hvordan
 
Er dere mange som bruker appen? Jeg har faktisk aldri lastet den ned. Er blitt vant til å være på bv i nettleseren på mobilen, og har aldri problemer her. Med mindre alle har problemer, så klart! :)

Bortsett fra ulempene jeg leser om innimellom, er appen god? Jeg har Android, så jeg kan kanskje styre unna?

Svært mange foretrekker app og der er ikke så rart egentlig

Men bv sin app for Android har ikke vært mulig å laste ned på mange måneder
.
Det er en "kundetilpasset utgave" av tapatalk så mange bruker heller tapatalk siden bv sin ikke finnes. Tapatalk gjorde endringer men har ikke endret de versjonene de har solgt til bl.a bv og derved funker de ikke. Fusket og tusket og virket dårlig i et år eller mer før den ble helt borte

Egentlig trolig litt krise for bv. Moderatorer og administratorer kan snakke så positivt de vil om nettleser på mobilen, og noen brukere foretrekker det. Men majoriteten av unge folk som jo er "kundemassen" her (noen av oss drar på åra men vi jar vært her så lenge at vi holder ut. Nye folk har ikke den lojaliteten) forventer faktisk i 2018 en fungerende app. I det minste at forumet fungerer med en kommersiell app som tapatalk er. Det forventet de i 2016 også.
I 2006 når jeg var fersk Eller...2005 kanskje til og med. Da hadde vi ikke sånne mobiler og app var ukjent og forum på pc. Tidene har forandret seg.

Nettleser på mobil kan også ha noe ulik funksjon avhengig av h oljen nettleser og hvilke Mobil.

For meg fungerer det etter en tilvenning greit. Men appen var bedre likevel. Dark read mode f. Eks. Svart bakgrunn Og hvite bokstaver. Genialt på natt.
 
God kveld alle sammen

Fremdeles utrolig susete i hodet og gleder meg mildt sagt ikke til å dra på jobb i morgen :(
Det kommer til å bli slitsomt
 
God kveld alle sammen

Fremdeles utrolig susete i hodet og gleder meg mildt sagt ikke til å dra på jobb i morgen :(
Det kommer til å bli slitsomt
Kanskje greit å være syk en dag? Hjernerystelse skal du ikke spøke med Det er hvile i flere dager !
 
Back
Topp