Oktoberskravla

Oktober startet med en kranglete morgen. Kjedelig. Dagen har blitt hakket bedre, men det er fremdeles stort forbedringspotensial.
I det minste har vi sol i dag, og det har bare regnet litt :)
 
Skulle bare rydde litt på badet.
Satte noen ting inn i skapet, bøyde meg ned for å plukke opp en tom shampoflaske, reiste meg fort, auuuuuuu!, jeg hadde glemt å lukke skapdøren.
Nå har jeg kul i hodet, vondt i hodet, svimmel og kvalm.
Håper virkelig ikke jeg har fått en hjernerystelse eller noe slikt nå, det ha jeg ikke tid til.
 
Våknet oktober morgen og sjekket temperaturen - 0,8 grader.. brr, nei nå får en hive seg rundt og finne frem alt som vinteren hører til. Ull og fleece er funnet frem for en mnd tid siden.
Fått ryddet frem litt strikketøy, et av barna har vokst såpass mye i beina at her trengs det gode ullsokker :happy:
 
Skulle bare rydde litt på badet.
Satte noen ting inn i skapet, bøyde meg ned for å plukke opp en tom shampoflaske, reiste meg fort, auuuuuuu!, jeg hadde glemt å lukke skapdøren.
Nå har jeg kul i hodet, vondt i hodet, svimmel og kvalm.
Håper virkelig ikke jeg har fått en hjernerystelse eller noe slikt nå, det ha jeg ikke tid til.
Uff da
 
Oktober! For første gang i mitt liv er oktober en spennende måned, tror jeg. I løpet av måneden blir jeg mamma for første gang! Har termin 14. oktober (som faktisk er i neste uke...!), så det blir nok en oktoberbaby uansett!
 
Oktober! For første gang i mitt liv er oktober en spennende måned, tror jeg. I løpet av måneden blir jeg mamma for første gang! Har termin 14. oktober (som faktisk er i neste uke...!), så det blir nok en oktoberbaby uansett!
❤️❤️❤️masse lykke til.
 
Skulle bare rydde litt på badet.
Satte noen ting inn i skapet, bøyde meg ned for å plukke opp en tom shampoflaske, reiste meg fort, auuuuuuu!, jeg hadde glemt å lukke skapdøren.
Nå har jeg kul i hodet, vondt i hodet, svimmel og kvalm.
Håper virkelig ikke jeg har fått en hjernerystelse eller noe slikt nå, det ha jeg ikke tid til.
Huff :( ❤️
 
Oktober! For første gang i mitt liv er oktober en spennende måned, tror jeg. I løpet av måneden blir jeg mamma for første gang! Har termin 14. oktober (som faktisk er i neste uke...!), så det blir nok en oktoberbaby uansett!

Masse lykke til!
 
På tide med ny skravletråd. For den gamle skravletråden kom jeg ikke inn i en gang [emoji23] Derfor jeg ble helt stille der gitt. Andre tråder også jeg plutselig ikke fikk gå inn i da. Men verst med skravletråden [emoji39]

Men for øyeblikket ser jeg jeg er velkommen. Håper det varer nå da [emoji4]

Håper det går bra med alle
 
Back
Topp