Oktoberskravla

Dt var :joyful: var ikke mye høst farger der så var koselig å se dt igjen. Er som regel koslig å se diverse når man er vandt med det.

Jeg som er vandt med snø, og øya mine som lurte meg med å tro att det var snø etter veien når vi tok taxi til flyplassen i Spania :hilarious::hilarious: det var bare hvite hustak, men det er utrolig hva man vrenger med øya når man er i en helt annen verden :hilarious: he he

Er dere ofte i Spania?[emoji1]
Hehe, bra dere slapp snø[emoji28]

God morgen.

Ei våkn
En jente på 2,5
En trøtt gutt på 10 som sier han bare er sliten og sur fordi vi kra fler om leggetid, han sov enda ikke 2130.
Ei trøtt jente nesten uten stemme på 7,5

Juhu, for en strålende morgen.

Når man prøver å minimisere skjermtid (PC, mobil, TV osv.) må man jo finne på noe annet.
Har akkurat renset en del fårikål-kjøtt.
Bein og avskjær koker sammen med noe grønnsaker og å lage kraft som skal fryses ned.
Kjøttet har jeg malt opp sammen med litt ister og fått total 1,5 kg lammekjøttdeig :)

Så flink du er[emoji16]

God morgen
Kengubarnet sover fortsatt , mannen har jobbet hee natta så han sover ogsp

God morgen
Kengubarnet sover fortsatt , mannen har jobbet hee natta så han sover ogsp
Det tok et sekund før jeg kom på at dere har ferie denne uka

Natta

Usikker på om det er lurt å se på djevelen selv før sengetid... Mannen så på Lucifer en dag of jeg kom til å se og nå har jeg visst begynt fr starten....Lucifer Morningstar. Skummel type.
Dersom det er den samme serien jeg ser så er den tidvis hysterisk morsom

Dersom det er den samme serien jeg ser så er den tidvis hysterisk morsom

Den er tidvis morsom ja, det er derfor jeg falt for den når mannen så på mens han vasket opp, og jeg endte med å se sammen med ham, han er egentlig kommet godt uti sesong 2 da, men sa han kunne vente på meg om jeg ville se hele. Den episoden vi så var irriterende nok altså den første (?) som IKKE var sånn at når den var over så var det greit, så faktisk var det ikke noe greit å legge seg etter å ha sett bare en, og ikke hvordan det gikk, men nå har jeg begynt på starten og sett de fire første i sesong 1 så nå skal jeg forsøke å ta ham igjen da så han ikke trenger vente så lenge så kan vi se det sammen

Småskummel type, men morsom likevel.

Det virker dog noe negativt på min plan om gode rutiner på husarbeide å prøve å ta igjen 26 episoder av en serie sånn relativt fort, jeg har ikke for vane å "binge" en serie, jeg er vant til å se sånn en i uken jeg. Og har knapt sett tv på en del år. Jaja, det går enten utover husarbeidet eller nattesøvnen eller begge deler, så det blir et kompromiss, gjøre en del av rutinene mine først og så sette på, men lillemor våkna så jeg la meg men nesten uten lyd kunne jeg se på mobilen mens hun sov så da ble det altså to episoder i går kvedl og jeg er trøtt i dag...

Det er det de fleste jeg treffer som sier i år.

Ja, tiden går alltid fort Men en så unison enighet som at september gikk rasende fort synes jeg er mer enn vanlig.
Hehe jo, kanskje

Målsetning for oktober: få til å prioritet en jevnlig blogging. Jeg ønsker rett og slett å få der til for min egen del men jeg sliter med "flowen", jeg har ikke helt funnet retningen det skal gå. Om noen leser er underordnet men for min egen del liker jeg å skrive det men det må avgrenses i forholdt til utlevering av ungene så ideelt sett skulle jeg funnet en annen retning

Back
Topp