Da har jeg endelig satt inn egget mitt
nå er det bare å krysse alt av fingre og tær og håper det sitter denne gangen

nå er det bare å krysse alt av fingre og tær og håper det sitter denne gangenFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

nå er det bare å krysse alt av fingre og tær og håper det sitter denne gangenÅå så herlig! Spennende dager i vente nå!Da har jeg endelig satt inn egget mittnå er det bare å krysse alt av fingre og tær og håper det sitter denne gangen
Åå så herlig! Spennende dager i vente nå!Gikk innsett fint?
Gratulerer sååå mye!!Fikk denne nå!!![]()
Skal jeg flytte deg?Hurra, gratulerer så mye som ruger!Da har jeg endelig satt inn egget mittnå er det bare å krysse alt av fingre og tær og håper det sitter denne gangen

Kan godt vente til jeg var tatt blodprøven på fredagGratulerer sååå mye!!Skal jeg flytte deg?
Hurra, gratulerer så mye som ruger!![]()

Fikk denne nå!!![]()

I dag morges var streken sterkere igjen.. men ikke fullt så sterk som på morgenen i går
Veldig plagsomt med hcg-støtten som muligens klusser det til. Vet ikke hva jeg skal tro. Nå blir det uansett ingen ny test før i morgen tidlig.. håper så inderlig at streken er enda tydeligere da 
Tusen takkGratulerer med positiv test! Fantastisk
Jeg testa på ny i går kveld. Den var så svak at jeg legger godviljen til om jeg kaller den positiv..I dag morges var streken sterkere igjen.. men ikke fullt så sterk som på morgenen i går
Veldig plagsomt med hcg-støtten som muligens klusser det til. Vet ikke hva jeg skal tro. Nå blir det uansett ingen ny test før i morgen tidlig.. håper så inderlig at streken er enda tydeligere da
![]()

Fikk denne nå!!![]()

Er så lettet og glad!!! Måtte de neste dagene til innsett gå bra og fort 
Åå så braa!Fikk ut syv egg i dagEr så lettet og glad!!! Måtte de neste dagene til innsett gå bra og fort
![]()

Fikk ut syv egg i dagEr så lettet og glad!!! Måtte de neste dagene til innsett gå bra og fort
![]()

Så bra!!Fikk ut syv egg i dagEr så lettet og glad!!! Måtte de neste dagene til innsett gå bra og fort
![]()

Så bra!!når blir det innsett?

SpennendeForhåpentligvis mandag!
hvordan ligger du an?
innsett i morgen her, skulle få oppdatering i dag, men de har ikke ringt