~Oktober~

Spennende:Heartred innsett i morgen her, skulle få oppdatering i dag, men de har ikke ringt:(

Kjedelig å vente på en tlf som ikke kommer, men er det ikke litt sånn intet nytt er godt nytt i dette gamet?
Prøvde å spør om jeg kunne få en oppdatering på mine egg i løpet av uken. Det var ganske uaktuelt :wideyed: Det hadde de ikke resurser til... skulle kun ringe hvis det ikke gikk bra eller jeg skulle komme inn før!

Masse lykke til med innsett i morgen :D

Kinine - 28 år - forsøk 4 - nr1 - Porsgrunn - Gonal-F, Synarela, Ovitrelle, Lutinus - uttak uke 42

Hei, jeg henger meg på her. Hadde uttak idag, fikk ut 11 egg. Veldig nervøs for telefon i morgen om befruktning. Vi har vært litt uheldig med befruktning tidligere mulig pga mannlig årsak. Sist jeg hadde innsett ble det kjemisk. Håper på bedre resultat denne gangen da det er siste forsøk offentlig. (Har hatt et forsøk privat før vi begynte offentlig, derfor forsøk nr 4)

Kjedelig å vente på en tlf som ikke kommer, men er det ikke litt sånn intet nytt er godt nytt i dette gamet?
Prøvde å spør om jeg kunne få en oppdatering på mine egg i løpet av uken. Det var ganske uaktuelt :wideyed: Det hadde de ikke resurser til... skulle kun ringe hvis det ikke gikk bra eller jeg skulle komme inn før!

Masse lykke til med innsett i morgen :D
Jo, i det offentlige er det slik. I det private så er det litt anderledes. Og når de sier de skal ringe så.. Ja blir litt skuffa. Skal gi de beskjed i morgen:) Tusen takk for det:Heartred

Tok denne i dag :nailbiting: har fått testdato på lørdag (om to dager). Dette kan vel ikke være eggløysnibgssprøyta ? Har testa siden mandag og den har blitt sterkere og sterkere.

Vedlegg

• 5675AFA3-D8BD-4B7E-935D-239C75FAE1E2.jpeg
    5675AFA3-D8BD-4B7E-935D-239C75FAE1E2.jpeg
    16,2 KB · Visninger: 99
Tok denne i dag :nailbiting: har fått testdato på lørdag (om to dager). Dette kan vel ikke være eggløysnibgssprøyta ? Har testa siden mandag og den har blitt sterkere og sterkere.

Gratulere så mye, kjempefin test :love2

Jeg kan settes som ikke gravid. Ble ikke noe denne gang desverre. Men håper på ny runde i januar❤️

Da ringte de fra klinikken, og av de 11 var det totalt 7 befruktet. :smiley-bounce015Innsett blir på mandag hvis de overlever til det:love7

Jeg kan settes som ikke gravid. Ble ikke noe denne gang desverre. Men håper på ny runde i januar❤️

Det var synd :sorry: Jeg har også testa negativt. Jeg hadde håpa på nytt forsøk før jul, men det er kanskje litt for optimistisk...? :banghead: Har ingen på frys, så det blir nytt fersk..

De ringte fra klinikken i dag, tre av syv var befruktet og de ville ha innsett i morgen i stedet for mandag.
Litt sånn blandede følselser, men er jo samtidig så glad for å ha kommet så langt og at noen ble befruktet i det hele tatt. Er absolutt ingen selvfølge i min amh og dårlige svømmere!
Krysser fingrene for at de overlever et døgn til :nailbiting:

Da er jeg ruger av TO 3-dagers embryo:happy093 Var ikke forberedt på det når jeg kom til klinikken, så det var en meget hyggelig overraskelse:Heartred:Heartblue

Blodprøve i morgen. Krysser fingrene for fint hcg-nivå:joyful: Er fortsatt veldig redd. Men det er kanskje ikke så rart når vi kun har erfaring med at det går galt. Håper vi får en annen opplevelse nå:Heartred Lille spire klamre deg godt fast nå:Heartred

Det var synd :sorry: Jeg har også testa negativt. Jeg hadde håpa på nytt forsøk før jul, men det er kanskje litt for optimistisk...? :banghead: Har ingen på frys, så det blir nytt fersk..
Samme her. Håper tidligst mulig :p Skal snakke med sykehuset i dag, så blir spennende hva de sier. Håper vi begge kommer fort i gang❤️

Back
Topp