~Oktober~

Ovitrell kan være i 10 dager, usikker på halv dose. Tok halv dose selv men det var ikke for støtte men fare for overstimulering. men testet ikke før 9 dager etter insett... fikk positiv da for jeg var gravid så :) lykke til!!

Tusen takk. Og gratulerer med graviditeten :joyful::Heartred Det blir ingen jubel her i huset før jeg har en positiv test på testdag. Så jeg får leve i uvisstheten noen dager til. Det er virkelig en tålmodighetsprøve dette her altså.. :nailbiting:

10 dpo og hatt en skikkelig mental breakdown. Føler så på meg at det ikke har gått og det er en så sjukt vond følelse. Vet at det enda kan være håp, men det håpet kjenner jeg nesten ikke på lenger.

Det er vanskelig og tungt når håpet forsvinner :( Det kan svinge noe enormt mellom håp og fortvilelse på kort tid!
Håper du får positiv test om et par dager, god klem til deg :smiley-angelic003

10 dpo og hatt en skikkelig mental breakdown. Føler så på meg at det ikke har gått og det er en så sjukt vond følelse. Vet at det enda kan være håp, men det håpet kjenner jeg nesten ikke på lenger.
Føler meg helg lik i dag! Ikke noe lett dette her :( Men, det er ikke over helt enda, fortsatt noen dager igjen❤️

Det er vanskelig og tungt når håpet forsvinner :( Det kan svinge noe enormt mellom håp og fortvilelse på kort tid!
Håper du får positiv test om et par dager, god klem til deg :smiley-angelic003
Føler meg helg lik i dag! Ikke noe lett dette her :( Men, det er ikke over helt enda, fortsatt noen dager igjen❤️
Ja det svinger noe enormt! Også blir man så obs på hva man kjenner på kroppen. Går liksom på vakt heletiden! Tusen takk:Heartred

Jeg forstår deg veldig godt, og jeg kjenner meg godt igjen. Følelsene svinger så utrolig fort. Det er ekstremt vanskelig og slitsomt å henge med på. Jeg krysser fingrene for deg. Det kan fortsatt gå bra! :Heartred

Jeg skulle liksom ikke teste jeg. Men så fikk jeg det over meg i kveld at jeg skulle ta en. Da dukket denne opp med en gang. Er det skygge tror dere?

Vedlegg

• 406AD8D2-2DD8-47A4-BD59-EFDB0D9C84B3.jpeg
    406AD8D2-2DD8-47A4-BD59-EFDB0D9C84B3.jpeg
    18,6 KB · Visninger: 105
Gratulerer :talk017
Håper det gikk bra med deg, du føler deg kanskje litt øm?
Tusen takk:Heartred
Var verst rett etter uttaket, litt småkvalm og menssmerter. Gikk veldig greit i dag, har tatt homeopatisk smertelindring og klart meg med det:) Nå begynner det å bli litt mer ømt igjen, så blir en smertestillende før natta og varmeflaske i senga:Heartred

Jeg skulle liksom ikke teste jeg. Men så fikk jeg det over meg i kveld at jeg skulle ta en. Da dukket denne opp med en gang. Er det skygge tror dere?

Var ikke den litt for rosa til å være skygge?
Ser lett streken og den er jo som regel bedre in real life enn på bilder :happy:

Tusen takk:Heartred
Var verst rett etter uttaket, litt småkvalm og menssmerter. Gikk veldig greit i dag, har tatt homeopatisk smertelindring og klart meg med det:) Nå begynner det å bli litt mer ømt igjen, så blir en smertestillende før natta og varmeflaske i senga:Heartred

Imponerende :dance018fikk du ikke lokalbedøvelse heller? Hos meg var det super vondt hver gang han stakk nåla, men ga seg fort. Nå er jeg øm hvis jeg må på do og hvis jeg klemmer på magen. Magen har vokst ganske mye også, ser gravid ut og egget blir ikke satt inn før i morgen;)

Kan settes på stimulerer :)

Softis -37 år - forsøk 1 (2 stimulering) - nr 3 - Livio - Bemfola 300 IE, Menopur 150 IE, Fyrmadel, ovitrielle, progesteron - oppstart trolig uke 41

Imponerende :dance018fikk du ikke lokalbedøvelse heller? Hos meg var det super vondt hver gang han stakk nåla, men ga seg fort. Nå er jeg øm hvis jeg må på do og hvis jeg klemmer på magen. Magen har vokst ganske mye også, ser gravid ut og egget blir ikke satt inn før i morgen;)
Jojo, fikk pille-cocktail og lokalbedøvelse ja! Det var et par litt vonde stikk, ellers så kjente jeg ikke så mye! Tenkte nå i ettertid ang homeopatisk smertelindring :laughing002
Lykke til med innsett i morgen!:happy093

Jeg ville sagt dette var mer enn skygge❤️ Blir spennende med ny test. Tar du ny i dag?

Usikker.. Har fått så mange skyggestreker på babyplan, så stoler ikke helt på de.. Håper den blir sterkere:joyful: Tvi tvi:Heartred

Hva tenker dere om denne? 11 dpo i dag. Dette er testen tørket i ca 3 timer, så den er vel ugyldig selvom jeg føler jeg kan se noe? Var helt hvit når jeg tok den

Vedlegg

• A0B6458B-6302-4840-BA21-CF15B9D6A392.jpeg
    A0B6458B-6302-4840-BA21-CF15B9D6A392.jpeg
    19,4 KB · Visninger: 99
Back
Topp