~Oktober~

Åå så herlig! Spennende dager i vente nå!:D Gikk innsett fint?

Takk! :flower Det gikk veldig fint, var så mye mer verdig og profesjonelt utført enn det i sommer. Magen min er øm og ganske stor etter uttaket, men håper det blir bedre etter hvert. Nå er det bare å vente og vente.

Fikk denne nå!!:smiley-bounce022:Heartred:Heartred

Vedlegg

• F5B1EFB7-50FC-4D41-B2F7-77CAB44C112B.jpeg
    F5B1EFB7-50FC-4D41-B2F7-77CAB44C112B.jpeg
    18,7 KB · Visninger: 120
Fikk denne nå!!:smiley-bounce022:Heartred:Heartred

Gratulerer med positiv test! Fantastisk :smiley-bounce012:Heartred

Jeg testa på ny i går kveld. Den var så svak at jeg legger godviljen til om jeg kaller den positiv.. :bored: I dag morges var streken sterkere igjen.. men ikke fullt så sterk som på morgenen i går :dead: Veldig plagsomt med hcg-støtten som muligens klusser det til. Vet ikke hva jeg skal tro. Nå blir det uansett ingen ny test før i morgen tidlig.. håper så inderlig at streken er enda tydeligere da :smiley-angelic001

Gratulerer med positiv test! Fantastisk :smiley-bounce012:Heartred

Jeg testa på ny i går kveld. Den var så svak at jeg legger godviljen til om jeg kaller den positiv.. :bored: I dag morges var streken sterkere igjen.. men ikke fullt så sterk som på morgenen i går :dead: Veldig plagsomt med hcg-støtten som muligens klusser det til. Vet ikke hva jeg skal tro. Nå blir det uansett ingen ny test før i morgen tidlig.. håper så inderlig at streken er enda tydeligere da :smiley-angelic001
Tusen takk:D

Det kan ikke være at du får sterkere på kvelden da? Jeg fikk sterkere på ettermiddag/kveld enn på morgenen. Jeg håper for deg og krysser fingrene for sterkere strek i morgen:smiley-angelic001:Heartred

Fikk ut syv egg i dag :happy093 Er så lettet og glad!!! Måtte de neste dagene til innsett gå bra og fort :happy:

Jeg testa negativt idag, 12dpo :( Eller, jeg kan såvidt skimte en veldig svak strek, litt svakere enn den i går. Så jeg regner med at løpet er kjørt for min del.. :sad010

Back
Topp