~Oktober~

En tråd i 'Assistert befruktning' startet av ☆Starlight☆, 29 Sep 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
Tags: Add Tags
  1. ☆Starlight☆ Forumet er livet Assistert-jentene

Ser ingen tråd for oktober her, så tar meg friheten med å opprette en:joyful:

Skriv inn nick - alder - forsøk nr - hvilket barn i rekken dere prøver på - klinikk - medisin - oppstart/uttak

Venter på oppstart/innsett:bookworm:

Stimulerer:smiley-bounce012

Maseguri - 37 år - forsøk 3 - barn 1 - Medicus - Bemfola 150 IE, Fyremadel, Ovitrelle, Duphaston - oppstart 11. oktober

Salamander-28 år- st.olavs-barn.1-1.ivf forsøk-kort protokoll, menopur 150ie, bemfola 150ie, fyremadel

Ruger:chicken:

☆Starlight☆, 33år, ICSI#5, b#2, Hausken Lysaker, Menopur, Fyremadel, Ovitrelle, Cyclogest, Metformin, Klexane, Prednisolon, hcg-støtte, testdato 27.10

Casewnuddå - 35år - b3 - IVF 2forsøk - Haugesund --Progynova, pergoveris, fyremadel, klexane, ovitrelle - sprøytestart 30/9 - uttak uke 42

Kinine - 28 år - forsøk 4 - nr1 - Porsgrunn - Gonal-F, Synarela, Ovitrelle, Lutinus - uttak uke 42

Lemox - 27 år. 1.forsøk ICSI - 2.fryseforsøk - 1.barn. Rikshospitalet - Progynova og Crinone - Innsett uke 42.

Engelku 39år 2 førsøk 1 barn. Menopur, fyrimandel, ovitrelle og cyclogest. Spiren. eggutak 19.

Softis -37 år - forsøk 1 (2 stimulering) - nr 3 - Livio - Bemfola 300 IE, Menopur 150 IE, Fyrmadel, ovitrielle, progesteron - oppstart trolig uke 41

Micron, 30, forsøk#1, barn#1, Fertilitetssenteret, fryseforsøk#2 i normal syklus

Gravid:love017

Lille.meg, 30 år, forsøk #1, barn #1, UNN, rekovelle og fyremadel, fragmin og Lutinus.
    Uttak 28.09, innsett: 01.10 -3 dagers embryo.
    Testdato: 21.10

strå91-29 år- første forsøk (ICSI) - barn 1 -Haugesund sykehus - progynova, gonal f, fyremadel ,Ovitrell,Gonapeptyl, Lutinus - oppstart progynova 26 august , sprøyter 16 september- uttak 28 september

Fra2til3 - 30 år - IVF 1 forsøk - Riksen - gonal-F, fyremadel, ovitrelle - Satt første sprøyte 16 sep - uttak 2 okt

juniivfspire, 35 år, forsøk 1, barn nr 2 (men 9 år siden og er nå med ny mann;)) , Kinikk: Hausken, Medisiner: Gonal F, Fyremadel, Ovitrell, Lutinus, Klexane og Albyl E, Oppstart: 21.09.2020, Uttak: 02.10.2020, innsett: 05.10.2020. Testdato 17.10.2020

Avbrutt/ikke gravid:sad010

Murmeldyret- 34 - #2 FER- B2 - Porsgrunn - Letrozol og lutinus- UL 30.09, innsett ca. uke 41

Høsteple, b1, forsøk 3, innsett 6. Cyclogest

Solomor2020 - 40 år - #1 IVF - B#1 - Medicus Oslo - Gonal-F, fyremadel
    Oppstart: 25/9
    Uttak/innsett: 5/10-9/10

Appelsin12, 32 år, Forsøk #1, Barn #2, Haugesund, Uttak/innsett uke 40/41, Synarela, Gonal f, Klexane, Lutinus, Ovitrelle

NyPrøver2020 4. forsøk. Frys denne gangen , håper på EL i morgen. 38 år. Lutinus

camillacamilla, 40 år, ICSI#3, Rikshospitalet, søskenforsøk, Primolut, Gonal -F, Fyrmadel, oppstart 11.09.

Ikke oppdatert:confused005

Last edited: 23 Okt 2020 kl 19:48
  2. ☆Starlight☆ Forumet er livet Assistert-jentene

☆Starlight☆, 33år, ICSI#5, Hausken Lysaker, Menopur, Fyremadel, Ovitrelle, Cyclogest, Metformin, oppstart 30.09

• Hjertelig Hjertelig x 1
  3. camillacamilla Flørter med forumet

Supert at du tok ansvar å lagde en oktober side ☆Starlight☆ :hello2

camillacamilla, 40 år, ICSI#3, Rikshospitalet, søskenforsøk, Primolut, Gonal -F, Fyrmadel, oppstart 11.09.

4. Fra2til3 Gift med forumet

Fra2til3 - 30 år - IVF 1 forsøk - Riksen - gonal-F, fyremadel, ovitrelle - Satt første sprøyte 16 sep - uttak 2 okt

• Hjertelig Hjertelig x 2
  5. ☆Starlight☆ Forumet er livet Assistert-jentene

Så spennende! Snart uttak/innsett på deg?:D Masse lykke til!!:Heartred

6. ☆Starlight☆ Forumet er livet Assistert-jentene

Spennende med uttak allerede til helga:D Lykke til!:Heartred

7. Fra2til3 Gift med forumet

Kjempe spennende! Gruer meg og gleder meg på samme tid. Alltid litt ekstra skummelt med nye ting, men dette går nok fint:)
    Tusen takk:Heartred

8. ☆Starlight☆ Forumet er livet Assistert-jentene

Jaa, det er litt skummelt første gang! Pust godt i magen og prøv å slapp av under uttak, så skal du se det går så fint:Heartred

9. camillacamilla Flørter med forumet

Takk !
    Har første kontroll på fredagen, men regner med noen dager ekstra med sprøyter for eggene mine vokser super langsomt.

• Optimistisk Optimistisk x 1
  10. Cashewnuddå Forelsket i forumet

Så kjekt du lagde en gruppe for oktober :wav

Endelig kan jeg slenge meg på en gruppe :love2:love2 Har ventet i evigheter føles det på sprøytestart i morgen!

Casewnuddå - 35år - b3 - IVF 2forsøk - Haugesund --Progynova, pergoveris, fyremadel, klexane, ovitrelle - sprøytestart 30/9 - uttak uke 42

• Optimistisk Optimistisk x 2
  11. ☆Starlight☆ Forumet er livet Assistert-jentene

Så spennende! Da blir vi veldig likt i løypa, da jeg starter med sprøyter i morgen og!:) Masse lykke til:Heartred

12. Piana Elsker forumet Marshmallows2021 Assistert-jentene

Bare stikker innom og heier på dere oktoberdamer! ❤️ Masse lykke til!

• Hjertelig Hjertelig x 4
  13. ☆Starlight☆ Forumet er livet Assistert-jentene

Tusen takk Piana:Heartred

14. Softis Forumet er livet Himmelbarn Desemberskatter 2016 Assistert-jentene Sommerfuglene

Softis -37 år - forsøk 1 (2 stimulering) - nr 3 - Livio - Bemfola 300 IE, Menopur 150 IE, Fyrmadel, ovitrielle, progesteron - oppstart trolig uke 41

Settes på venter :)

15. Høsteple Flørter med forumet Assistert-jentene

Skal på ul fredag for å se om det kan bli innsett. Tviler egentlig siden forrige syklus ble sykt lang (54 dager), det var første syklus etter ma så tør ikke håpe at syklus to plutselig skal være tilbake i vanlige 28 dager :happy:

Men, lov å håpe;
    Høsteple, b1, forsøk 3, innsett 6. Cyclogest.

• Optimistisk Optimistisk x 3
  16. Lemox Flørter med forumet

Hei!
    Supert med en oktober-tråd! Slenger meg med her.

Satt i gang med IVF allerede i 2018. Avbrutt ferskforsøk grunnet overstimulering. Deretter avbrutt forsøk grunnet en cyste på eggstokken som måtte utredes. Fikk omsider gjennomført et fryseforsøk, men det endte med MA og utskrapning i mai 2019.
    Jeg og samboer bestemte oss for å avvente barneprosjektet litt da det var litt mye med studier, jobb og livssituasjon generelt. Men nå er vi i gang igjen, og jeg gleder meg! Venter mensen om ca 3 dager (kjenner jeg kroppen min rett er den sikkert forsinket, siden jeg venter på den....), så blir oppstart med Progynova da.

Lemox - 27 år. 1.forsøk ICSI - 2.fryseforsøk - 1.barn. Rikshospitalet - Progynova og Crinone - Innsett uke 42.

Last edited: 29 Sep 2020
  17. NyPrøver2020 Forelsket i forumet Assistert-jentene

4 forsøk. Frys denne gangen , håper på EL i morgen. 38 år. Lutinus.

18. Høsteple Flørter med forumet Assistert-jentene

Hvilken syklusdag er du på? Har du vært på flere ultralyd for å sjekke slimhinne?

• Liker Liker x 1
  19. NyPrøver2020 Forelsket i forumet Assistert-jentene

Dag 18 i dag, så veldig forsinket her. Har min 3 ultralyd i dag. Slimhinne er perfekt, så håper de ser at de har vokst i dag.

20. Cashewnuddå Forelsket i forumet

Takk, i like måte! Hadde aldri trodd jeg skulle glede meg så mye til å være i gang med alle disse sprøytene :rolleyes:

• Hjertelig Hjertelig x 2

Del denne siden