~Oktober~

Har innsett idag !

strå91-29 år- første forsøk (ICSI) - barn 1 -Haugesund sykehus - progynova, gonal f, fyremadel ,Ovitrell,Gonapeptyl, Lutinus - oppstart progynova 26 august , sprøyter 16 september- uttak 28 september

☺️
 
Ikke helt sikker hvordan de gjør det på riksen. Ble fortalt på tlf etter kontroll det mest sannsynlig blir innsett dag 5 :) Får nok vite noe i morgen. Jeg hører til Haugesund Sykehus.
Ja forstår det. Men som du sier, det går veldig fort over. Å er ikke så vondt, vi får jo litt medisiner som hjelper heldigvis :) Åh, nå kjenner jeg at jeg er skikkelig spent :p
Ja skikkelig spent jeg også nå! Håper vi får ut gullegget begge to nå:D
 
Da ble det avbrutt forsøk på meg :( Satt opp til nytt tentativt innsett i uke 44, så mulig jeg bare holder meg her og heier i bakgrunnen :happy:

Kan sette meg på avbrutt.
 
Jeg fikk ikke smil 06.00 i mårrest. Var ferdig på vakt da. Våknet 12.00, og da fikk jeg smilemunn . Vet ikke hva de tenker da. Får se når de svarer .
 
Eggløsningssprøyten har kicka godt inn ja. 12 timer til uttak nå:smiley-bounce012 Hvor lenge pleier ovitrellen og sitte igjen i kroppen hos dere som har brukt den før?:)
 

Vedlegg

  • 930F9E78-F5F8-4955-91BC-872CBD4C339D.jpeg
    930F9E78-F5F8-4955-91BC-872CBD4C339D.jpeg
    12 KB · Visninger: 42
Eggløsningssprøyten har kicka godt inn ja. 12 timer til uttak nå:smiley-bounce012 Hvor lenge pleier ovitrellen og sitte igjen i kroppen hos dere som har brukt den før?:)
Hvordan gikk uttaket? :)
 
Mensen i dag, right on time! Startet Progynova nå. Så da blir det forhåpentligvis innsett av en liten frossenklump i uke 42
 
Veldig ubehagelig på venstre eggstokk for den lå så gjemt. Holdt på å besvime når de holdt på der. Men ellers gikk det greit. Fikk ut 9 egg:) Hva med deg?:)
Off stakkars! Veldig bra med 9 egg da :) Sa de noe om innsett?
Det gikk fint, fikk ut 5 egg. Fått 11 og 12 egg på tidligere uttak, så litt skuffet for å være ærlig. Men satser på at det er bra, er jo kun 1 egg som skal være nok :)
 
Off stakkars! Veldig bra med 9 egg da :) Sa de noe om innsett?
Det gikk fint, fikk ut 5 egg. Fått 11 og 12 egg på tidligere uttak, så litt skuffet for å være ærlig. Men satser på at det er bra, er jo kun 1 egg som skal være nok :)
Ja er jo kun 1 egg som skal være nok:) 5 er jo bra det også!
Jeg får vite mer om innsett når de ringer fra labben i morgen og forteller om noen er befruktet:happy: Ellers gikk uttaket fint hos deg?
 
Back
Topp