~Oktober~

Ja er jo kun 1 egg som skal være nok:) 5 er jo bra det også!
Jeg får vite mer om innsett når de ringer fra labben i morgen og forteller om noen er befruktet:happy: Ellers gikk uttaket fint hos deg?
Uttaket gikk fint :) Den ene eggstokken var veldig høyt oppe så en sykepleier måtte komme inn, det var litt ubehagelig. Men ellers gikk det fint❤️
Blir super spennende med tlf i dag da :) Gleder meg å høre! Spurte Haugesund, å de ringer bare hvis det ikke blir noen egg, skulle ønske jeg fikk vite hvordan det gikk etter jeg dro :p Så nå håper jeg det ikke blir noe tlf før innsett på ons :)
 
Herregud tårene bare renner her. Jeg er SÅ letta! Fikk tlf nå! Alle 9 egg var modne og fine, 5 ble befruktet :smiley-bounce022 Innsett i morgen:Heartred:Heartred:Heartred
 
Jeg blir med i oktober :)

Appelsin12, 32 år, Forsøk #1, Barn #2, Haugesund, Uttak/innsett uke 40/41, Synarela, Gonal f, Klexane, Lutinus, Ovitrelle
 
Jeg kan settes som avbrutt :(:sad010Synes dette er en fryktelig lang reise og sliter med å se for meg at det skal ha en god ende...
 
Herregud tårene bare renner her. Jeg er SÅ letta! Fikk tlf nå! Alle 9 egg var modne og fine, 5 ble befruktet :smiley-bounce022 Innsett i morgen:Heartred:Heartred:Heartred

Endelig:-D så hærlig! Kjempebra fangst
 
Jeg kan settes som avbrutt :(:sad010Synes dette er en fryktelig lang reise og sliter med å se for meg at det skal ha en god ende...

det e så tungt når man føle man aldri ser målet:-( detta e ei grusom reise.. så urettferdig. Send en liten styrkeklem
 
Kan vell skriv mæ opp her å:)

Lille.meg, 30 år, forsøk #1, barn #1, UNN, stimulering start 15.09: rekovelle og fyremadel.
behandling i rugetiden: fragmin og Lutinus.
Uttak 28.09
Innsett: 01.10 -3 dagers embryo.
Testdato: 21.10
 
Herregud tårene bare renner her. Jeg er SÅ letta! Fikk tlf nå! Alle 9 egg var modne og fine, 5 ble befruktet :smiley-bounce022 Innsett i morgen:Heartred:Heartred:Heartred

Wow! Gratulerer så mye!❤️ For en kjekk nyhet :) :)
 
Lykke til med innsett i dag :joyful: Endelig skal du bli ruger også :happy:
Takk:joyful: Er så spent! Gjør det vondt?
Googler meg ihjel føler jeg. Alt ifra tips og triks til at det skal feste seg til hva jeg burde spise/ikke spise. Blir jo helt tullerusk av dette. Vil ikke gjøre noe feil:hilarious:
 
Kjære Høsteple!
Sender masse varme tanker til deg:Heartred
Håper at litt tid gjør at du får nye krefter, og at neste runde blir lovende.

Jeg kan settes som avbrutt :(:sad010Synes dette er en fryktelig lang reise og sliter med å se for meg at det skal ha en god ende...
 
Takk:joyful: Er så spent! Gjør det vondt?
Googler meg ihjel føler jeg. Alt ifra tips og triks til at det skal feste seg til hva jeg burde spise/ikke spise. Blir jo helt tullerusk av dette. Vil ikke gjøre noe feil:hilarious:

Insette va ikke ont hos mæ.. ubehageli, men d e jo ubehageli hver gang man e på gynekologisk e fort jort.. bare lev som normalt (ikke trene eller hoppe ol sia eggstokkan ennu ikke e tilbake til normalen..) å hold sæ unna alkohol/tabl.. men ellers leve som normalt:) når det e sotte inn der e det fint lite man kan jør feil:) må bare vente å håpe at alt går fint:)1
 
Takk:joyful: Er så spent! Gjør det vondt?
Googler meg ihjel føler jeg. Alt ifra tips og triks til at det skal feste seg til hva jeg burde spise/ikke spise. Blir jo helt tullerusk av dette. Vil ikke gjøre noe feil:hilarious:

Nei kjenner nesten ikke selve innsettet, bare litt ubehagelig med det der spatelet eller hva det heter, du vet det de setter inn for å holde ting åpent som ved en vanlig GU. :) vet hvordan det er å bli tullerusk av dette. De sier jo at en skal leve normalt men som at man er gravid :joyful: Har selv gått rolige turer for å holde blodsirkulasjonen, drukket mye vann og drukket rooibos-te :)
 
Takk:joyful: Er så spent! Gjør det vondt?
Googler meg ihjel føler jeg. Alt ifra tips og triks til at det skal feste seg til hva jeg burde spise/ikke spise. Blir jo helt tullerusk av dette. Vil ikke gjøre noe feil:hilarious:
Er over på fem minutter . Lykke til❤️❤️
 
Innsett var en drøm! Var nervøs selv, men fikk fort over! Var spennende, fikk se eggene på skjerm å ta bilde av dem og fikk se dem på ultralyd når de var satt inn
 
Innsett var en drøm! Var nervøs selv, men fikk fort over! Var spennende, fikk se eggene på skjerm å ta bilde av dem og fikk se dem på ultralyd når de var satt inn
Ååå så herlig! Håper jeg får den samme opplevelsen. Jeg sitter å venter på å få komme inn nå:) Samboer håpet jeg kunne få ta noen bilder for han vil så gjerne se han også. Han får jo ikke bli med inn.
 
Ååå så herlig! Håper jeg får den samme opplevelsen. Jeg sitter å venter på å få komme inn nå:) Samboer håpet jeg kunne få ta noen bilder for han vil så gjerne se han også. Han får jo ikke bli med inn.


Så spennende!!
 
Back
Topp