Uttaket gikk fintJa er jo kun 1 egg som skal være nok5 er jo bra det også!
Jeg får vite mer om innsett når de ringer fra labben i morgen og forteller om noen er befruktetEllers gikk uttaket fint hos deg?
Blir super spennende med tlf i dag da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uttaket gikk fintJa er jo kun 1 egg som skal være nok5 er jo bra det også!
Jeg får vite mer om innsett når de ringer fra labben i morgen og forteller om noen er befruktetEllers gikk uttaket fint hos deg?
Herregud tårene bare renner her. Jeg er SÅ letta! Fikk tlf nå! Alle 9 egg var modne og fine, 5 ble befruktetInnsett i morgen
![]()
Så bra!Herregud tårene bare renner her. Jeg er SÅ letta! Fikk tlf nå! Alle 9 egg var modne og fine, 5 ble befruktetInnsett i morgen
![]()
Masse lykke til!Herregud tårene bare renner her. Jeg er SÅ letta! Fikk tlf nå! Alle 9 egg var modne og fine, 5 ble befruktetInnsett i morgen
![]()
Jeg kan settes som avbruttSynes dette er en fryktelig lang reise og sliter med å se for meg at det skal ha en god ende...
Herregud tårene bare renner her. Jeg er SÅ letta! Fikk tlf nå! Alle 9 egg var modne og fine, 5 ble befruktetInnsett i morgen
![]()
![]()
Endelig skal du bli ruger også 
TakkLykke til med innsett i dagEndelig skal du bli ruger også
![]()
Er så spent! Gjør det vondt? 

Jeg kan settes som avbruttSynes dette er en fryktelig lang reise og sliter med å se for meg at det skal ha en god ende...
TakkEr så spent! Gjør det vondt?
Googler meg ihjel føler jeg. Alt ifra tips og triks til at det skal feste seg til hva jeg burde spise/ikke spise. Blir jo helt tullerusk av dette. Vil ikke gjøre noe feil![]()
TakkEr så spent! Gjør det vondt?
Googler meg ihjel føler jeg. Alt ifra tips og triks til at det skal feste seg til hva jeg burde spise/ikke spise. Blir jo helt tullerusk av dette. Vil ikke gjøre noe feil![]()
Har selv gått rolige turer for å holde blodsirkulasjonen, drukket mye vann og drukket rooibos-te Er over på fem minutter . Lykke tilTakkEr så spent! Gjør det vondt?
Det er en fryktelig reise for mangeJeg kan settes som avbruttSynes dette er en fryktelig lang reise og sliter med å se for meg at det skal ha en god ende...

Ååå så herlig! Håper jeg får den samme opplevelsen. Jeg sitter å venter på å få komme inn nåInnsett var en drøm! Var nervøs selv, men fikk fort over! Var spennende, fikk se eggene på skjerm å ta bilde av dem og fikk se dem på ultralyd når de var satt inn
Ååå så herlig! Håper jeg får den samme opplevelsen. Jeg sitter å venter på å få komme inn nåSamboer håpet jeg kunne få ta noen bilder for han vil så gjerne se han også. Han får jo ikke bli med inn.