~Oktober~

☆Starlight☆

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Juligull2021
Ser ingen tråd for oktober her, så tar meg friheten med å opprette en:joyful:

Skriv inn nick - alder - forsøk nr - hvilket barn i rekken dere prøver på - klinikk - medisin - oppstart/uttak

Venter på oppstart/innsett:bookworm:

Stimulerer:smiley-bounce012

Ruger:chicken:

Gravid:love017
Lille.meg, 30 år, forsøk #1, barn #1, UNN, rekovelle og fyremadel, fragmin og Lutinus.
Uttak 28.09, innsett: 01.10 -3 dagers embryo.
Testdato: 21.10

strå91-29 år- første forsøk (ICSI) - barn 1 -Haugesund sykehus - progynova, gonal f, fyremadel ,Ovitrell,Gonapeptyl, Lutinus - oppstart progynova 26 august , sprøyter 16 september- uttak 28 september

Fra2til3 - 30 år - IVF 1 forsøk - Riksen - gonal-F, fyremadel, ovitrelle - Satt første sprøyte 16 sep - uttak 2 okt

juniivfspire, 35 år, forsøk 1, barn nr 2 (men 9 år siden og er nå med ny mann;)) , Kinikk: Hausken, Medisiner: Gonal F, Fyremadel, Ovitrell, Lutinus, Klexane og Albyl E, Oppstart: 21.09.2020, Uttak: 02.10.2020, innsett: 05.10.2020. Testdato 17.10.2020

☆Starlight☆, 33år, ICSI#5 innsett#8, b#2, Hausken Lysaker, Menopur, Fyremadel, Ovitrelle, Cyclogest, Metformin, Klexane, Prednisolon, hcg-støtte, testdato 27.10

Kinine - 28 år - forsøk 4 - nr1 - Porsgrunn - Gonal-F, Synarela, Ovitrelle, Lutinus - uttak uke 42

Softis -37 år - forsøk 1 (2 stimulering) - nr 3 - Livio - Bemfola 300 IE, Menopur 150 IE, Fyrmadel, ovitrielle, progesteron - oppstart trolig uke 41

Avbrutt/ikke gravid:sad010
Murmeldyret- 34 - #2 FER- B2 - Porsgrunn - Letrozol og lutinus- UL 30.09, innsett ca. uke 41

Høsteple, b1, forsøk 3, innsett 6. Cyclogest

Solomor2020 - 40 år - #1 IVF - B#1 - Medicus Oslo - Gonal-F, fyremadel
Oppstart: 25/9
Uttak/innsett: 5/10-9/10

Appelsin12, 32 år, Forsøk #1, Barn #2, Haugesund, Uttak/innsett uke 40/41, Synarela, Gonal f, Klexane, Lutinus, Ovitrelle

NyPrøver2020 4. forsøk. Frys denne gangen , håper på EL i morgen. 38 år. Lutinus

camillacamilla, 40 år, ICSI#3, Rikshospitalet, søskenforsøk, Primolut, Gonal -F, Fyrmadel, oppstart 11.09.

Casewnuddå - 35år - b3 - IVF 2forsøk - Haugesund --Progynova, pergoveris, fyremadel, klexane, ovitrelle - sprøytestart 30/9 - uttak uke 42

Lemox - 27 år. 1.forsøk ICSI - 2.fryseforsøk - 1.barn. Rikshospitalet - Progynova og Crinone - Innsett uke 42.

Micron, 30, forsøk#1, barn#1, Fertilitetssenteret, fryseforsøk#2 i normal syklus

Maseguri - 37 år - forsøk 3 - barn 1 - Medicus - Bemfola 150 IE, Fyremadel, Ovitrelle, Duphaston - oppstart 11. oktober

Engelku 39år 2 førsøk 1 barn. Menopur, fyrimandel, ovitrelle og cyclogest. Spiren. eggutak 19.

Ikke oppdatert:confused005

Salamander-28 år- st.olavs-barn.1-1.ivf forsøk-kort protokoll, menopur 150ie, bemfola 150ie, fyremadel
 
Last edited:
☆Starlight☆, 33år, ICSI#5, Hausken Lysaker, Menopur, Fyremadel, Ovitrelle, Cyclogest, Metformin, oppstart 30.09
 
Supert at du tok ansvar å lagde en oktober side ☆Starlight☆ :hello2

camillacamilla, 40 år, ICSI#3, Rikshospitalet, søskenforsøk, Primolut, Gonal -F, Fyrmadel, oppstart 11.09.
 
Fra2til3 - 30 år - IVF 1 forsøk - Riksen - gonal-F, fyremadel, ovitrelle - Satt første sprøyte 16 sep - uttak 2 okt
 
Kjempe spennende! Gruer meg og gleder meg på samme tid. Alltid litt ekstra skummelt med nye ting, men dette går nok fint:)
Tusen takk:Heartred
Jaa, det er litt skummelt første gang! Pust godt i magen og prøv å slapp av under uttak, så skal du se det går så fint:Heartred
 
Så kjekt du lagde en gruppe for oktober :wav

Endelig kan jeg slenge meg på en gruppe :love2:love2 Har ventet i evigheter føles det på sprøytestart i morgen!


Casewnuddå - 35år - b3 - IVF 2forsøk - Haugesund --Progynova, pergoveris, fyremadel, klexane, ovitrelle - sprøytestart 30/9 - uttak uke 42
 
Så kjekt du lagde en gruppe for oktober :wav

Endelig kan jeg slenge meg på en gruppe :love2:love2 Har ventet i evigheter føles det på sprøytestart i morgen!


Casewnuddå - 35år - b3 - IVF 2forsøk - Haugesund --Progynova, pergoveris, fyremadel, klexane, ovitrelle - sprøytestart 30/9 - uttak uke 42
Så spennende! Da blir vi veldig likt i løypa, da jeg starter med sprøyter i morgen og!:) Masse lykke til:Heartred
 
Bare stikker innom og heier på dere oktoberdamer! ❤️ Masse lykke til!
 
Softis -37 år - forsøk 1 (2 stimulering) - nr 3 - Livio - Bemfola 300 IE, Menopur 150 IE, Fyrmadel, ovitrielle, progesteron - oppstart trolig uke 41


Settes på venter :)
 
Skal på ul fredag for å se om det kan bli innsett. Tviler egentlig siden forrige syklus ble sykt lang (54 dager), det var første syklus etter ma så tør ikke håpe at syklus to plutselig skal være tilbake i vanlige 28 dager :happy:

Men, lov å håpe;
Høsteple, b1, forsøk 3, innsett 6. Cyclogest.
 
Hei!
Supert med en oktober-tråd! Slenger meg med her.

Satt i gang med IVF allerede i 2018. Avbrutt ferskforsøk grunnet overstimulering. Deretter avbrutt forsøk grunnet en cyste på eggstokken som måtte utredes. Fikk omsider gjennomført et fryseforsøk, men det endte med MA og utskrapning i mai 2019.
Jeg og samboer bestemte oss for å avvente barneprosjektet litt da det var litt mye med studier, jobb og livssituasjon generelt. Men nå er vi i gang igjen, og jeg gleder meg! Venter mensen om ca 3 dager (kjenner jeg kroppen min rett er den sikkert forsinket, siden jeg venter på den....), så blir oppstart med Progynova da.

Lemox - 27 år. 1.forsøk ICSI - 2.fryseforsøk - 1.barn. Rikshospitalet - Progynova og Crinone - Innsett uke 42.
 
Last edited:
4 forsøk. Frys denne gangen , håper på EL i morgen. 38 år. Lutinus.
 
Så spennende! Da blir vi veldig likt i løypa, da jeg starter med sprøyter i morgen og!:) Masse lykke til:Heartred

Takk, i like måte! Hadde aldri trodd jeg skulle glede meg så mye til å være i gang med alle disse sprøytene :rolleyes:
 
Back
Topp