~Oktober~

Får du streken på bilde? Jeg er 10dpo. Mens tegn kan være av medisiner om du går på det? Håper det beste for deg også, hvor mange dager er du nå?
Jeg går på Crinone. Vet ikke om kanskje den kan gi menslignende symptomer. Jeg er 9 dpo i dag:)
Bilde rett etter den er tatt og når den har tørket. Veldig usikker.
Kvaliteten på bildene når man legger de inn her blir veldig dårlig da..

Vedlegg

• 38C6C94F-1477-4FB4-A5BB-E169E1B9F57D.jpeg
    38C6C94F-1477-4FB4-A5BB-E169E1B9F57D.jpeg
    17,5 KB · Visninger: 104
  • EB820F6C-052C-499A-8910-8D9E7425EA02.jpeg
    EB820F6C-052C-499A-8910-8D9E7425EA02.jpeg
    30,3 KB · Visninger: 101
Jeg går på Crinone. Vet ikke om kanskje den kan gi menslignende symptomer. Jeg er 9 dpo i dag:)
Ser også noe :)

Ser noe på bilde 2 krysser fingrene

Får du streken på bilde? Jeg er 10dpo. Mens tegn kan være av medisiner om du går på det? Håper det beste for deg også, hvor mange dager er du nå?

Min test va negativ 9dpo... 11dpo va d en svak strek.. å variere jo veldig, nån får jo ikke positiv før etter mange daga:-) e jo ennu tili, så ennu mye håp:-)

Hvor mange dpo er du nå?
Jeg lever i håper for deg frem til det motsatte er bevist:Heartred Jeg røyk på en test nå. Kan skimte noe, men er veldig usikker på om det er skygge eller ikke. Helt sikkert skygge, for jeg har null tro på at det har gått:( Har så menslignende tegn. Vet det ikke trenger bety noe, men jeg har aldri hatt det før når jeg har testet positivt.

Symptoman treng ikke bety nåkka. Æ har symptoma på mens hele tia nu, så d betyr ikke nødvendigvis nåkka:-) blir spennanes å følle me på testinga di :-)

Jeg kan offisielt settes som gravid :joyful:
Egentlig Testdag imorgen, men tok den idag me digital

Vedlegg

• 03894DD6-E721-4087-BBB7-859ADE15F954.jpeg
    03894DD6-E721-4087-BBB7-859ADE15F954.jpeg
    31,7 KB · Visninger: 65
Takk alle :love017

noen andre som skal teste snart?

Da var et nesten uendelig uttak over:wacky: Legen trodde hun var ferdig flere ganger, men neida, flere poser.. Haha:laughing002 Fikk ut 17 egg! Nå håper jeg virkelig på god befruktning:Heartred:smiley-angelic001

Last edited:
Da var et nesten uendelig uttak over:wacky: Legen trodde hun var ferdig flere gangen, men neida, flere poser.. Haha:laughing002 Fikk ut 17 egg! Nå håper jeg virkelig på god befruktning:Heartred:smiley-angelic001

Oioi! Så bra :smiley-bounce012 masse lykke til!!

Takk alle :love017

noen andre som skal teste snart?
Jeg testet i morges, 10 dpo. Negativt. Sygt kjedelig. Vet det er tidlig, men fikk veldig dårlig følelse. Håper det snur :)

Jeg testet i morges, 10 dpo. Negativt. Sygt kjedelig. Vet det er tidlig, men fikk veldig dårlig følelse. Håper det snur :)
Jeg testet i går. Bare skyggestrek. Gadd ikke teste i dag da jeg har en dårlig følelse. Nå gjør jeg meg klar psykisk til fryseforsøk og håper egget overlever opptining når den tid kommer:)

Jeg testet i går. Bare skyggestrek. Gadd ikke teste i dag da jeg har en dårlig følelse. Nå gjør jeg meg klar psykisk til fryseforsøk og håper egget overlever opptining når den tid kommer:)
Skjønner at du ikke ville teste i dag, men du hadde jo litt strek i går? Heldige deg som har noen på frys, det har ikke vi.

Skjønner at du ikke ville teste i dag, men du hadde jo litt strek i går? Heldige deg som har noen på frys, det har ikke vi.
Så du hadde testet i dag. Det er så vondt når man ikke får noe utslag på testen:( God klem til deg. Men løpet er vel ikke kjørt enda?:Heartred
Jo jeg hadde vel noe som kunne ligne en strek i går. Men det er nok bare skygge. Orker ikke å få flere negative/skygger slengt i fjeset akkurat nå, så dropper testing i dag hvertfall. Så får vi se om jeg ombestemmer meg før blodprøven fredag:)

Back
Topp