~Oktober~

Da var innsett overstått. Et bra 8 delt egg. Nå er det bare de laaaaaange dagene til test :D Blir spennende om jeg klarer å holde meg, tviler

Så kjekt å ha kommet så langt :smiley-bounce012

Så spennende det blir fremover nå, masse lykke til!!

Jeg fikk ut 19 egg, så er fare for overstimulering:shifty: Ikke misforstå meg, 19 egg er bra, men var bare såååååå innstilt på innsett på fredag:banghead:
Skjønner deg så godt, hodet og kroppen er så innstilt på innsett. Vi håper på mange flotte blasto i fryseboksen ❤️❤️

Jeg fikk ut 19 egg, så er fare for overstimulering:shifty: Ikke misforstå meg, 19 egg er bra, men var bare såååååå innstilt på innsett på fredag:banghead:

Gratulerer med god fangst :D Men det er uansett kjipt når det ikke går hele veien som planlagt!
Krysser fingrene for at mange blir befruktet og lagt på frys!

Kjedeli at d ikke blei insett, men utruli bra fangst:) får du sett inn neste mnd, eller må du vente lengre?

Prata me gubben igår, å vi blei eni om at æ sku bynne å teste denna uka... trur ikke han skjønte så mye når æ kom ned i senga kl 5 etter å bare ha stådd opp førr å gå på do, å va så førnøyd, førr testen den av negativ... måtte førklare litt før han forsto at æ ville jo ha en negativ nu før å vite at elsprøyta e ute av systeme... så nu kan æ vente litt, før æ teste i håp om en positiv test seinere i uka;-)
9 daga sia sprøyta, 7daga sia uttak, 4 daga sia innsett:-)

Gratulerer som ruger:D Vil du ligge på listen? Skriv i såfall et eget innlegg med info:Heartred
Har skrevet tidligere men har sikkert ikke komt med, men her er det :D

Appelsin12, 32 år, Forsøk #1, Barn #2, Haugesund, Uttak/innsett uke 40/41, Synarela, Gonal f, Klexane, Lutinus, Ovitrelle

Herlig :joyful: Når er testdag?:happy:
16 okt, neste fredag Du hadde samme dag hadde du ikke? Føles lenge ut, tenker kanskje jeg starter å teste i helga. Du da? :D

Prata me gubben igår, å vi blei eni om at æ sku bynne å teste denna uka... trur ikke han skjønte så mye når æ kom ned i senga kl 5 etter å bare ha stådd opp førr å gå på do, å va så førnøyd, førr testen den av negativ... måtte førklare litt før han forsto at æ ville jo ha en negativ nu før å vite at elsprøyta e ute av systeme... så nu kan æ vente litt, før æ teste i håp om en positiv test seinere i uka;-)
9 daga sia sprøyta, 7daga sia uttak, 4 daga sia innsett:)
Spennende å følge med! Krysser fingrene❤️

16 okt, neste fredag Du hadde samme dag hadde du ikke? Føles lenge ut, tenker kanskje jeg starter å teste i helga. Du da? :D
Ja føles som en evighet til:dead: Jeg tester allerede jeg. Men det er fordi jeg vil få med meg når elsprøyta er ute av kroppen:)

Back
Topp