HerligDa var innsett overstått. Et bra 8 delt egg. Nå er det bare de laaaaaange dagene til testBlir spennende om jeg klarer å holde meg, tviler
Når er testdag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HerligDa var innsett overstått. Et bra 8 delt egg. Nå er det bare de laaaaaange dagene til testBlir spennende om jeg klarer å holde meg, tviler
Når er testdag?
Da var innsett overstått. Et bra 8 delt egg. Nå er det bare de laaaaaange dagene til testBlir spennende om jeg klarer å holde meg, tviler

Lykke til, dette skal gå braDa var innsett overstått. Et bra 8 delt egg. Nå er det bare de laaaaaange dagene til testBlir spennende om jeg klarer å holde meg, tviler
Huff, hvorfor ble det avbrutt?Jeg kan settes på avbrutt![]()
Jeg kan settes på avbrutt![]()
Huff, hvorfor ble det avbrutt?
Å nei, så leitDet er så kjipt og tungt når det blir avbrutt...
Hva var grunnen?
Ikke misforstå meg, 19 egg er bra, men var bare såååååå innstilt på innsett på fredag
Skjønner deg så godt, hodet og kroppen er så innstilt på innsett. Vi håper på mange flotte blasto i fryseboksenJeg fikk ut 19 egg, så er fare for overstimuleringIkke misforstå meg, 19 egg er bra, men var bare såååååå innstilt på innsett på fredag
![]()
Jeg fikk ut 19 egg, så er fare for overstimuleringIkke misforstå meg, 19 egg er bra, men var bare såååååå innstilt på innsett på fredag
![]()
Jeg fikk ut 19 egg, så er fare for overstimuleringIkke misforstå meg, 19 egg er bra, men var bare såååååå innstilt på innsett på fredag
![]()
Gratulerer som rugerDa var innsett overstått. Et bra 8 delt egg. Nå er det bare de laaaaaange dagene til testBlir spennende om jeg klarer å holde meg, tviler

Ånei, så leit at det ikke ble innsettJeg kan settes på avbrutt![]()
Men super fangst daDa var innsett overstått. Et bra 8 delt egg. Nå er det bare de laaaaaange dagene til testBlir spennende om jeg klarer å holde meg, tviler

Har skrevet tidligere men har sikkert ikke komt med, men her er detGratulerer som rugerVil du ligge på listen? Skriv i såfall et eget innlegg med info
![]()
16 okt, neste fredag Du hadde samme dag hadde du ikke? Føles lenge ut, tenker kanskje jeg starter å teste i helga. Du da?HerligNår er testdag?
![]()
Spennende å følge med! Krysser fingrenePrata me gubben igår, å vi blei eni om at æ sku bynne å teste denna uka... trur ikke han skjønte så mye når æ kom ned i senga kl 5 etter å bare ha stådd opp førr å gå på do, å va så førnøyd, førr testen den av negativ... måtte førklare litt før han forsto at æ ville jo ha en negativ nu før å vite at elsprøyta e ute av systeme... så nu kan æ vente litt, før æ teste i håp om en positiv test seinere i uka;-)
9 daga sia sprøyta, 7daga sia uttak, 4 daga sia innsett![]()

Ja føles som en evighet til16 okt, neste fredag Du hadde samme dag hadde du ikke? Føles lenge ut, tenker kanskje jeg starter å teste i helga. Du da?![]()
Jeg tester allerede jeg. Men det er fordi jeg vil få med meg når elsprøyta er ute av kroppen