~Oktober~

Ja føles som en evighet til:dead: Jeg tester allerede jeg. Men det er fordi jeg vil få med meg når elsprøyta er ute av kroppen:)
Åå ja det er nok lurt, burde gjerne jeg også gjøre. Henger den fortsatt godt igjen, får du strek?

Åå ja det er nok lurt, burde gjerne jeg også gjøre. Henger den fortsatt godt igjen, får du strek?
Jeg syntes det er godt å ha litt kontroll :hilarious: Når det endelig er noe jeg kan følge med på så klarer jeg ikke la vær:angelic: Øverste tok jeg dagen etter jeg satt sprøyta. Nr to i går og nr tre i dag:) Så om noen dager tipper jeg den er helt ute:joyful:

Vedlegg

• ABC52B36-03D9-4A81-A83E-AB89DA87B2BA.jpeg
    ABC52B36-03D9-4A81-A83E-AB89DA87B2BA.jpeg
    31,3 KB · Visninger: 100
Jeg syntes det er godt å ha litt kontroll :hilarious: Når det endelig er noe jeg kan følge med på så klarer jeg ikke la vær:angelic: Øverste tok jeg dagen etter jeg satt sprøyta. Nr to i går og nr tre i dag:) Så om noen dager tipper jeg den er helt ute:joyful:
Se her ja :) Jeg har 10 tidligtester liggende, har vel nok om jeg starter i morgen. Så lenge varte det med å holde seg lengst mulig med å teste, hehe :p

Se her ja :) Jeg har 10 tidligtester liggende, har vel nok om jeg starter i morgen. Så lenge varte det med å holde seg lengst mulig med å teste, hehe :p
Føler med deg! Jeg kjøpte en pakke med 20:hilarious: Dummeste jeg kan gjøre for da tester jeg meg ihjel :p

Noen her som vet sånn ca når det er vanlig at egget fester seg etter innsett?:)

Noen her som vet sånn ca når det er vanlig at egget fester seg etter innsett?:)

Leste ca 3 dager etter innsett, søkte på det i dag Morges men varierer nok litt iht hva som ble satt inn også.

med vanlig befruktelse må jo egget vandre ned til livmoren og det tar da ekstra tid, mens med ivf legges det rett i livmoren og på dag 5-6 etter befrukting kan «egget» klekkes og det kan feste seg

Leste ca 3 dager etter innsett, søkte på det i dag Morges men varierer nok litt iht hva som ble satt inn også.

med vanlig befruktelse må jo egget vandre ned til livmoren og det tar da ekstra tid, mens med ivf legges det rett i livmoren og på dag 5-6 etter befrukting kan «egget» klekkes og det kan feste seg
Ja der sier du noe:) Spennende!

Hvordan går det med dere?:) Hvor i løypa er dere nå?:)

Jeg skal inn på ul på fredag, er så redd for at det ikke er noe særlig på gang :nailbiting: Har lav amh, så er ikke så lett å få det til. Men sist fikk jeg ut tre egg, er livredd for å bli skuffet denne gang kjenner jeg...

Hvordan har du det i rugetiden? Lange dager?

Back
Topp