Åå ja det er nok lurt, burde gjerne jeg også gjøre. Henger den fortsatt godt igjen, får du strek?Ja føles som en evighet tilJeg tester allerede jeg. Men det er fordi jeg vil få med meg når elsprøyta er ute av kroppen
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åå ja det er nok lurt, burde gjerne jeg også gjøre. Henger den fortsatt godt igjen, får du strek?Ja føles som en evighet tilJeg tester allerede jeg. Men det er fordi jeg vil få med meg når elsprøyta er ute av kroppen
![]()
Masse lykke til!Innsett klokken 13 i dag, kjenner jeg er så nervøs på opptining![]()
Ååh, beklager, prøvde å lete gjennom og menHar skrevet tidligere men har sikkert ikke komt med, men her er det
Appelsin12, 32 år, Forsøk #1, Barn #2, Haugesund, Uttak/innsett uke 40/41, Synarela, Gonal f, Klexane, Lutinus, Ovitrelle
Jeg syntes det er godt å ha litt kontrollÅå ja det er nok lurt, burde gjerne jeg også gjøre. Henger den fortsatt godt igjen, får du strek?
Når det endelig er noe jeg kan følge med på så klarer jeg ikke la vær
Øverste tok jeg dagen etter jeg satt sprøyta. Nr to i går og nr tre i dag
Lykke til i dagInnsett klokken 13 i dag, kjenner jeg er så nervøs på opptining![]()

Se her jaJeg syntes det er godt å ha litt kontrollNår det endelig er noe jeg kan følge med på så klarer jeg ikke la vær
Øverste tok jeg dagen etter jeg satt sprøyta. Nr to i går og nr tre i dag
Så om noen dager tipper jeg den er helt ute
![]()
Føler med deg! Jeg kjøpte en pakke med 20Se her jaJeg har 10 tidligtester liggende, har vel nok om jeg starter i morgen. Så lenge varte det med å holde seg lengst mulig med å teste, hehe
![]()
Dummeste jeg kan gjøre for da tester jeg meg ihjel Åå så bra! Tenkt masse på deg i dagDa har jeg fått satt inn en perfekt blasto![]()

Tusen takkÅå så bra! Tenkt masse på deg i dag
![]()
Mener å ha lest at det skjer mellom 6 og 12dpoNoen her som vet sånn ca når det er vanlig at egget fester seg etter innsett?![]()
Noen her som vet sånn ca når det er vanlig at egget fester seg etter innsett?![]()
Ja der sier du noeLeste ca 3 dager etter innsett, søkte på det i dag Morges men varierer nok litt iht hva som ble satt inn også.
med vanlig befruktelse må jo egget vandre ned til livmoren og det tar da ekstra tid, mens med ivf legges det rett i livmoren og på dag 5-6 etter befrukting kan «egget» klekkes og det kan feste seg
Noen her som vet sånn ca når det er vanlig at egget fester seg etter innsett?![]()
Skal snart inn til første ul kontroll nåHvordan går det med dere?Hvor i løypa er dere nå?
![]()
Så spennende! Lykke tilSkal snart inn til første ul kontroll nå![]()

Hvordan går det med dere?Hvor i løypa er dere nå?
![]()
Har lav amh, så er ikke så lett å få det til. Men sist fikk jeg ut tre egg, er livredd for å bli skuffet denne gang kjenner jeg...