OKTOBER

Testdato i morgen, men tok en test i dag - helt hvit. Heldigvis helg nå. Satser på tanta kommer så fort som mulig slik jeg kan gå i gang med nytt forsøk:wtf:

Det var leit å høre :(

Testdato i morgen, men tok en test i dag - helt hvit. Heldigvis helg nå. Satser på tanta kommer så fort som mulig slik jeg kan gå i gang med nytt forsøk:wtf:
Det var trist!❤️Så dårlig gjort at det ikke bare kan klaffe med en gang! Håper dere lykkes neste runde❤️

Naturlig syklus, 5dagers blastocyst, ingen Ovitrelle
Får du noen progesteronstøtte? Jeg skal visst ikke ha noen ting, det var veldig nytt i forhold til alle tidligere runder med medisiner av ymse slag...

Får du noen progesteronstøtte? Jeg skal visst ikke ha noen ting, det var veldig nytt i forhold til alle tidligere runder med medisiner av ymse slag...
Ja jeg begynte på cyclogest 2 dager før innsett, og siden jeg nå fikk positiv test skal jeg gå på dem til jeg er tom (tror jeg har igjen 10 stk)

Jeg tok ikke Ovitrelle nå, det bare ruslet og gikk frem til 2 dager før innsett da jeg begynte på cyclogest.
Fryseforsøk her også altså, og tydeligvis vellykket! :D

Ok, jaja da er det litt forskjellig! Så gøy å høre når det går bra :happy: gir jo litt større håp også!

Hm, kanskje det varier fra sted til sted..? og personavhengig kanskje.
Ja, tror det varierer ut i fra den enkelte sitt utgangspunkt. Har selv så vidt jeg vet normale progesteronverdier. Slimhinnen er tykk også, men vi kom frem til at jeg skulle tilføre progesteron for sikkerhetsskyld. Kroppen tar uansett bare opp det den ev. trenger. Det skader ikke å tilføre.

Var det i naturlig syklus og med blasto? Spør fordi jeg skal til pers neste uke, og har ikke hørt noe om ovitrelle enda.
Begge deler er vanlig. Her har jeg regelmessig eggløsning men satt sprøyten som en backup-up og for at de skulle time innsett mest mulig presist.

Ja, tror det varierer ut i fra den enkelte sitt utgangspunkt. Har selv så vidt jeg vet normale progesteronverdier. Slimhinnen er tykk også, men vi kom frem til at jeg skulle tilføre progesteron for sikkerhetsskyld. Kroppen tar uansett bare opp det den ev. trenger. Det skader ikke å tilføre.

Satser på at de vet hva de driver med og tar de valgene som er riktig. Er fornøyd med klinikken så er sikkert gode grunner til hva de gjør :)

Innsett av siste blasto (hadde bare 2 på frys) på mandag :gen113:Heartpink

Åååh, masse lykke til! :Heartred Blir det andre forsøket ditt med ivf?

Satse på at det blir juligull på oss begge da!:nailbiting::happy:

Back
Topp