HOLY SHIT!!
Jeg tok en test!!
JEG ER GRAVID!!
Nå besvimer jeg snart......
Gratulerer så mye!!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HOLY SHIT!!
Jeg tok en test!!
JEG ER GRAVID!!

ok, takk. Men blir vel annerledes ved fryseforsøk. jeg fortsetter å lete
Og gratulerer så mye!
Tusen takk!Ohoi! Så mange positive tester i dag! Fantastisk! Gratulerer!

Om du satte inn en blasto i dag så ville jeg tenkt at du var 5DPO i dag, siden egget ble fryst ned 5 dager etter uttak.
Det gir jo mening. Da er det bare å prøve å vente da - kjenner det blir vanskelig![]()
Har testdag i morgen, skal ta blodprøveJa. Krysser fingrene for det! Hadde du testdato i dag?
men har hatt positive tester en stund nå.HurraaaaHOLY SHIT!!
Jeg tok en test!!
JEG ER GRAVID!!
Nå som det er fryseforsøk har du vel heller ikke tatt ovitrelle, slik at du ikke må bekymre deg for falske positive tester ved å teste for tidlig?
Indeed!!Hurraaaa![]()
Det hadde jo vært morsomt daIndeed!!
Det er en mulighet for at vi havner på samme sykehus.
ynker oss i kor rett før fødsel
TakkNei, nei, nei. Verste telefonen. Gigaklem.
Bruker opp det siste av de få vi hadde på frys på mandag. 0 tro og har allerede brettet opp armene for nytt uttak. Håper dere kan få en finfin jul, nyte den uten å tenke på dette kavet. Stor klem.

Jeg tok det ikke ved fryseforsøk nåJo, jeg tok den 1 uke før innsett. Er ikke det vanlig ved frys?
Jo, jeg tok den 1 uke før innsett. Er ikke det vanlig ved frys?
Jeg tok ikke Ovitrelle nå, det bare ruslet og gikk frem til 2 dager før innsett da jeg begynte på cyclogest.Jo, jeg tok den 1 uke før innsett. Er ikke det vanlig ved frys?
Jeg tok ikke Ovitrelle nå, det bare ruslet og gikk frem til 2 dager før innsett da jeg begynte på cyclogest.
Fryseforsøk her også altså, og tydeligvis vellykket!![]()
Har hørt om noen som får det for å sikre at man får eggløsning om man ikke alltid får det. Eller for å styre eggløsning til riktig dag for at det skal klaffe med når man kan ha innsett. Og så er det vel noen som ikke har noe. Sikkert veldig individuelt.Var det i naturlig syklus og med blasto? Spør fordi jeg skal til pers neste uke, og har ikke hørt noe om ovitrelle enda.
Naturlig syklus, 5dagers blastocyst, ingen OvitrelleVar det i naturlig syklus og med blasto? Spør fordi jeg skal til pers neste uke, og har ikke hørt noe om ovitrelle enda.