OKTOBER

Ja, jeg tok en "vanlig" test i morges - A1 fra Apotek1.
Det er en svak strek der (litt vrient å få godt bilde), men jeg synes fortsatt den er så svak at jeg ikke tør å håpe på noe som helst ennå. Men så er vel gjerne A1 testen mindre sensitiv enn RFSU tidligtesten jeg tok i går, så.. Nei jeg vet ikke. Fryktelig usikker på hva jeg skal tro.

Vis vedlegget 311156
Jeg ser også!:)

Ser ikke ut som det går veien denne gangen heller.... 14 dpo og ikke antydning til utslag på testene.. To dager igjen til testdato fra sykehuset, så får dra å ta blodprøve da, men tviler på at det blir den telefonen jeg vil ha på ettermiddagen.
Uff, så leit. Det er like nedslående hver gang. Føler med deg. Klem

Noen som aner hvor lenge ovitrellen sitter igjen i kroppen? Har lest det kan ta opp til 10 dager :p jeg tok den sist onsdag, tok 1 test bare for å sjekke på søndag(var positiv) og 1 nå tirsdags kveld som var meeega svak:) har 4 tester liggende og vet ikke om jeg klarer vente heeelt til 10 november med å teste :p

Noen som aner hvor lenge ovitrellen sitter igjen i kroppen? Har lest det kan ta opp til 10 dager :p jeg tok den sist onsdag, tok 1 test bare for å sjekke på søndag(var positiv) og 1 nå tirsdags kveld som var meeega svak:) har 4 tester liggende og vet ikke om jeg klarer vente heeelt til 10 november med å teste :p
Det er nok ganske individuelt (som med alt annet:D) så hvis du ikke vil bruke opp testene dine på å teste ut Ovitrellen er det nok lurt å vente til neste uke med å teste :)
Jo lengre du klarer å vente jo mindre usikkerhet og testetyding, men lett er det ikke!:hilarious:

Det er nok ganske individuelt (som med alt annet:D) så hvis du ikke vil bruke opp testene dine på å teste ut Ovitrellen er det nok lurt å vente til neste uke med å teste :)
Jo lengre du klarer å vente jo mindre usikkerhet og testetyding, men lett er det ikke!:hilarious:
Har gitt meg selv til mandag neste uke-da er det 14 dager siden uttak, og 3 dager til offisiell testdag.

Hehe ja er nok det:) får nok smøre med tålmodighet og vente så lenge jeg klarer:) blir nok å bruke opp di 4 jeg har i løpet av neste uke uansett da:p har testedag 9 november men tenker å kanskje gjøre det den 10 november heller(siden det da er farsdag) :D

Kan signere på at denne usikkerheten med å teste tidlig er pyton...!
Får svake streker, men er ikke helt happy med at jeg ikke syntes de blir særlig sterkere... Åååh :(

Her er dagens - 13DPO:

test3.jpg

Kan signere på at denne usikkerheten med å teste tidlig er pyton...!
Får svake streker, men er ikke helt happy med at jeg ikke syntes de blir særlig sterkere... Åååh :(

Her er dagens - 13DPO:

Vis vedlegget 311202

Jeg skjønner hvordan du har det. Jeg drev også å testa så tidlig, sammenlignet styrke på streker og hcg-nivå. Det førte bare til bekymringer for meg. Enda jeg fikk se hjerteslag 6+5 så sitter fortsatt bekymringene fra de tidlige testene i kroppen. Håper du snart får en skikkelig sterk babystrek! Det er stor variasjon i hvor mye og fort vi produserer hcg, så det er helt normalt å ikke få skikkelig sterk strek før senere. Er en tråd her inne som tar for seg dette grundig. Skal se om jeg finner igjen linken til den senere.

Jeg skjønner hvordan du har det. Jeg drev også å testa så tidlig, sammenlignet styrke på streker og hcg-nivå. Det førte bare til bekymringer for meg. Enda jeg fikk se hjerteslag 6+5 så sitter fortsatt bekymringene fra de tidlige testene i kroppen. Håper du snart får en skikkelig sterk babystrek! Det er stor variasjon i hvor mye og fort vi produserer hcg, så det er helt normalt å ikke få skikkelig sterk strek før senere. Er en tråd her inne som tar for seg dette grundig. Skal se om jeg finner igjen linken til den senere.

Tusen takk for at du skrev dette :Heartred

Takk. Dette var god lesning i dag.
Jeg har nettopp vært på min andre ultralyd i dag. Fortsatt liv :) gynekologen på St Olavs spurte hvorfor jeg hadde fått en time til, skrev nesten i journalen "uvisst hvorfor hun er her". Og jeg sa at jeg hadde vært veldig nervøs for den lave hcg veksten i starten. Da ristet han på hodet og lurte på om ingen hadde fortalt meg at man ikke skulle bry seg så mye med hcg så tidlig. Jeg hadde 53 på 14dpo og bare 70 på 17dpo.

Jeg har nettopp vært på min andre ultralyd i dag. Fortsatt liv :) gynekologen på St Olavs spurte hvorfor jeg hadde fått en time til, skrev nesten i journalen "uvisst hvorfor hun er her". Og jeg sa at jeg hadde vært veldig nervøs for den lave hcg veksten i starten. Da ristet han på hodet og lurte på om ingen hadde fortalt meg at man ikke skulle bry seg så mye med hcg så tidlig. Jeg hadde 53 på 14dpo og bare 70 på 17dpo.

Åååh, så godt at det var liv der ❤
Og veldig betryggende at legen sa det om hcg så tidlig i svangerskapet.

Tenker at i mitt tilfelle så er det enten bare en svingning i hcg og så tar det seg opp igjen, ellers så er det i verste fall kjemisk.
Får bare prøve å ikke tenke så mye og fortsette å teste og se hvordan det utvikler seg.

Fikk heldigvis pakken med 10 make sure tester i posten i dag.

Åååh, så godt at det var liv der ❤
Og veldig betryggende at legen sa det om hcg så tidlig i svangerskapet.

Tenker at i mitt tilfelle så er det enten bare en svingning i hcg og så tar det seg opp igjen, ellers så er det i verste fall kjemisk.
Får bare prøve å ikke tenke så mye og fortsette å teste og se hvordan det utvikler seg.

Fikk heldigvis pakken med 10 make sure tester i posten i dag.

Krysser fingre og tær for at HCG veksten bare har tatt det litt med ro og at det tar seg opp igjen snart :) I min febrilske leting på Google når jeg fikk mine blodprøvesvar så kom jeg faktisk over en forumpost på et annet forum hvor noen hadde gått ned fra 69 til 66 på tre dager, men det snudde og endte opp med baby til slutt :)

Og hurra for ny ladning tester :)

Allerede blitt sår på Crinone, etter bare 1 uke:confused: Om spiren sitter, så skal jeg bruke det til jul... Andre som sliter? Måtte bruke tang å holde livmorhalsen under innsettet, så jeg kunne begynne å blø... Det gjorde jeg i dag:rolleyes:

Er det noen av dere som har opplevd kortere syklus etter negativt forsøk? Fikk mens 10.okt etter negativt ferskforsøk. Begynte å blø igjen i kveld, dvs syklus på 20 dager? Jeg ligger ellers mellom 26-29 dager. Blir litt usikker da klinikken sa jeg kunne forvente at den kunne bli utsatt. Får neppe alle sprøytene i hus tidsnok om det er tr som er kommet :dead:

Da har jeg de siste dagene vært veldig kald om kvelden og ligget under 2 ullpledd uten særlig hjelp. I går og i natt har jeg vært helt ubeskrivelig tørst. Dette er symptomer jeg kun har hatt da jeg var gravid sist. Så kl 4.30 måtte jeg opp i natt for å ta en test, selv om jeg egentlig har tenkt at det er alt for tidlig. Det ble ikke mer søvn i natt:)

Vedlegg

• D48604A9-BEA6-4A3E-BA0A-39634FAF4E0C.jpeg
    D48604A9-BEA6-4A3E-BA0A-39634FAF4E0C.jpeg
    13,1 KB · Visninger: 110
Da har jeg de siste dagene vært veldig kald om kvelden og ligget under 2 ullpledd uten særlig hjelp. I går og i natt har jeg vært helt ubeskrivelig tørst. Dette er symptomer jeg kun har hatt da jeg var gravid sist. Så kl 4.30 måtte jeg opp i natt for å ta en test, selv om jeg egentlig har tenkt at det er alt for tidlig. Det ble ikke mer søvn i natt:)

åååh, så kjekt!
Gratulerer så veldig mye! :hello2:Heartred

Back
Topp