Ååå! Så gøyFikk svar på blodprøvene nå, 492 i hcgFøler meg så lettet!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå! Så gøyFikk svar på blodprøvene nå, 492 i hcgFøler meg så lettet!!!
Testdato i morgen, men tok en test i dag - helt hvit. Heldigvis helg nå. Satser på tanta kommer så fort som mulig slik jeg kan gå i gang med nytt forsøk![]()
Veldig gøyÅåå! Så gøy![]()
Det var trist!Testdato i morgen, men tok en test i dag - helt hvit. Heldigvis helg nå. Satser på tanta kommer så fort som mulig slik jeg kan gå i gang med nytt forsøk![]()
Får du noen progesteronstøtte? Jeg skal visst ikke ha noen ting, det var veldig nytt i forhold til alle tidligere runder med medisiner av ymse slag...Naturlig syklus, 5dagers blastocyst, ingen Ovitrelle
Ja jeg begynte på cyclogest 2 dager før innsett, og siden jeg nå fikk positiv test skal jeg gå på dem til jeg er tom (tror jeg har igjen 10 stk)Får du noen progesteronstøtte? Jeg skal visst ikke ha noen ting, det var veldig nytt i forhold til alle tidligere runder med medisiner av ymse slag...
@Piana hjelpes, jeg vet ikke om jeg tør...men tror jeg kan settes på gravid![]()

HOLY SHIT!!
Jeg tok en test!!
JEG ER GRAVID!!
Nå besvimer jeg snart......
Jeg tok det ikke ved fryseforsøk nå![]()
Jeg tok ikke Ovitrelle nå, det bare ruslet og gikk frem til 2 dager før innsett da jeg begynte på cyclogest.
Fryseforsøk her også altså, og tydeligvis vellykket!![]()
gir jo litt større håp også!Ja tror det varierer med både person og sted.Hm, kanskje det varier fra sted til sted..? og personavhengig kanskje.
Ja, tror det varierer ut i fra den enkelte sitt utgangspunkt. Har selv så vidt jeg vet normale progesteronverdier. Slimhinnen er tykk også, men vi kom frem til at jeg skulle tilføre progesteron for sikkerhetsskyld. Kroppen tar uansett bare opp det den ev. trenger. Det skader ikke å tilføre.Hm, kanskje det varier fra sted til sted..? og personavhengig kanskje.
Begge deler er vanlig. Her har jeg regelmessig eggløsning men satt sprøyten som en backup-up og for at de skulle time innsett mest mulig presist.Var det i naturlig syklus og med blasto? Spør fordi jeg skal til pers neste uke, og har ikke hørt noe om ovitrelle enda.
Ja, tror det varierer ut i fra den enkelte sitt utgangspunkt. Har selv så vidt jeg vet normale progesteronverdier. Slimhinnen er tykk også, men vi kom frem til at jeg skulle tilføre progesteron for sikkerhetsskyld. Kroppen tar uansett bare opp det den ev. trenger. Det skader ikke å tilføre.
Tror vi er samme sted! Medicus? Veldig fornøyd jeg også.Satser på at de vet hva de driver med og tar de valgene som er riktig. Er fornøyd med klinikken så er sikkert gode grunner til hva de gjør![]()
Tror vi er samme sted! Medicus? Veldig fornøyd jeg også.![]()
Ja, det stemmer!Har du hatt innsett?

Innsett av siste blasto (hadde bare 2 på frys) på mandag![]()
Blir det andre forsøket ditt med ivf? 

Jaa, sånn har jeg følt i hele dagHURRA!!![]()