Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Rart og fasinerende, hvor forskjellige kroppene våre er. Her har jeg gitt opp alt håp, i mangel av spotting. Jeg har har spottet, hatt festeblødning, begge gangene jeg har blitt gravid. Håper det er testen som viser seg å være den rette. Krysser fingrene for deg ❤Jeg har ikke noe tro på at spotting, blødning kan være noe annet enn negativt, men det er klart at positiv test gir et lite glimt av håp. Samtidig har jeg kraftige murringer, så kan ikke tro annet enn at mensen er på vei.
Ja, og det er jo nettopp derfor alt rundt dette er så frustrerende! Det kan jo hende jeg tar fullstendig feil, og at det går bra til tross for spotting og menssmerter. Alle graviditeter er jo forskjellige, så selv om spotting har vært dårlig nytt før trenger det ikke å være det nå. Bare irriterer meg over at jeg gikk på en smell med den testen, for hadde innstilt meg på mensen i helgen og nå fikk jeg et lite håp, som jeg ikke egentlig orker å ta inn over meg.Rart og fasinerende, hvor forskjellige kroppene våre er. Her har jeg gitt opp alt håp, i mangel av spotting. Jeg har har spottet, hatt festeblødning, begge gangene jeg har blitt gravid. Håper det er testen som viser seg å være den rette. Krysser fingrene for deg ❤
Jeg har ikke noe tro på at spotting, blødning kan være noe annet enn negativt, men det er klart at positiv test gir et lite glimt av håp. Samtidig har jeg kraftige murringer, så kan ikke tro annet enn at mensen er på vei.
Tusen takk for oppmuntring!Jeg hadde kraftige menssmerter i mange uker da jeg var gravid sist, og han fylte to år i september. Håpet er ikke ute før den røde dama synger!

Nå er det lenge siden jeg gikk på crinone, men husker at jeg konstant hadde rosa og brune rester som kom ut. Det er jo nærmest umulig å tolke eller vite hva man skal tenke, men det er jo listet opp som en vanlig bivirkning med småblødninger.Flere her med blødninger etter innsett som går på Crinone? Jeg har blødd siden 7dpo, er i dag 11dpo og nå er det kun litt brunt på papiret ved tørking... Vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det..![]()
Ja, jeg har sett det.. Men hva er en småblødning?Nå er det lenge siden jeg gikk på crinone, men husker at jeg konstant hadde rosa og brune rester som kom ut. Det er jo nærmest umulig å tolke eller vite hva man skal tenke, men det er jo listet opp som en vanlig bivirkning med småblødninger.
Sant, sant. Ikke så lett å definere. Heia seg som venter til testdato da!Ja, jeg har sett det.. Men hva er en småblødning?Har blødd som en mild mens i 4 dager, må ha brukt bind.. Får bare vente tålmodig på testedato
![]()
Det spørs da, hvor flink jeg klarer å væreSant, sant. Ikke så lett å definere. Heia seg som venter til testdato da!![]()

Bare 3 dager til da! Er det blodprøve eller hjemmetest der du går?Det spørs da, hvor flink jeg klarer å være![]()
Annkamor1234. Dette er 4 barnet vi forsøker å få. Har 3 fra før. Første forsøket med ivf. Innsett 11.10.19
Positiv test 21.10.19
Blodprøve. Tilhører Riksen, men er 4t kjørevei, så får tatt den lokalt. Tenker ta hjemmetest i tillegg daBare 3 dager til da! Er det blodprøve eller hjemmetest der du går?

Jeg har en fra før, men mannen har ingen. Fikk høre etter utredning at det ikke var noe galt med noen av oss, men står på papirene på Riksen at det er mannlig faktor..Noen andre som har "hjemmelagde" barn fra før som strever med søskenforsøk? Lurer på om hva dere har fått vite om årsak evt. Vi har prøvd på nummer 2 i 2 år uten hell og uten at de finner ut hva som er galt.![]()
Noen andre som har "hjemmelagde" barn fra før som strever med søskenforsøk? Lurer på om hva dere har fått vite om årsak evt. Vi har prøvd på nummer 2 i 2 år uten hell og uten at de finner ut hva som er galt.![]()
Ja, vi har en 4-åring som er hjemmelaget. Brukte lang tid på ham også. Nå er vi på innsett 7 med IVF, og der har fortsatt ikke tatt seg. De finner ikke noe galt her heller. Forstår veldig godt din frustrasjon.Noen andre som har "hjemmelagde" barn fra før som strever med søskenforsøk? Lurer på om hva dere har fått vite om årsak evt. Vi har prøvd på nummer 2 i 2 år uten hell og uten at de finner ut hva som er galt.![]()
Jeg har en fra før, men mannen har ingen. Fikk høre etter utredning at det ikke var noe galt med noen av oss, men står på papirene på Riksen at det er mannlig faktor..![]()