OKTOBER

8 dager siden uttak og jeg røk på en test, på kveldstid og utvannet urin :p vet ikke helt hva jeg tenkte skulle skje annet enn at den selvfølgelig skulle være negativ så tidlig :p 2 cb digital igjen i skapet som jeh forhåpentligvis klarer spare til neste helg :p

Jeg har ikke noe tro på at spotting, blødning kan være noe annet enn negativt, men det er klart at positiv test gir et lite glimt av håp. Samtidig har jeg kraftige murringer, så kan ikke tro annet enn at mensen er på vei.
Rart og fasinerende, hvor forskjellige kroppene våre er. Her har jeg gitt opp alt håp, i mangel av spotting. Jeg har har spottet, hatt festeblødning, begge gangene jeg har blitt gravid. Håper det er testen som viser seg å være den rette. Krysser fingrene for deg ❤

Rart og fasinerende, hvor forskjellige kroppene våre er. Her har jeg gitt opp alt håp, i mangel av spotting. Jeg har har spottet, hatt festeblødning, begge gangene jeg har blitt gravid. Håper det er testen som viser seg å være den rette. Krysser fingrene for deg ❤
Ja, og det er jo nettopp derfor alt rundt dette er så frustrerende! Det kan jo hende jeg tar fullstendig feil, og at det går bra til tross for spotting og menssmerter. Alle graviditeter er jo forskjellige, så selv om spotting har vært dårlig nytt før trenger det ikke å være det nå. Bare irriterer meg over at jeg gikk på en smell med den testen, for hadde innstilt meg på mensen i helgen og nå fikk jeg et lite håp, som jeg ikke egentlig orker å ta inn over meg.

Jeg har ikke noe tro på at spotting, blødning kan være noe annet enn negativt, men det er klart at positiv test gir et lite glimt av håp. Samtidig har jeg kraftige murringer, så kan ikke tro annet enn at mensen er på vei.

Jeg hadde kraftige menssmerter i mange uker da jeg var gravid sist, og han fylte to år i september. Håpet er ikke ute før den røde dama synger!

Jeg hadde kraftige menssmerter i mange uker da jeg var gravid sist, og han fylte to år i september. Håpet er ikke ute før den røde dama synger!
Tusen takk for oppmuntring! :)
Det er såpass kraftige smerter at det virkelig kjennes som noe skal ut. Men kun brun spotting i morges, og ikke mer resten av dagen. Føler meg allikevel rimelig sikker på at mensen er rett rundt hjørnet. Time will show. Har følt helt til jeg tok den dumme testen at tiden egentlig har gått fort, og tenkte egentlig det ble piece of cake å vente til 14 dpo på mandag, men det var inkludert plan om å være bortreist i helgen med fullt program og uten mulighet til å teste. I stedet har jeg bare ligget på sofa’n med sykt barn, så da går jo dagen litt saktere og fristelsen ble for stor. :nailbiting:

Annkamor1234. Dette er 4 barnet vi forsøker å få. Har 3 fra før. Første forsøket med ivf. Innsett 11.10.19
Positiv test 21.10.19

Flere her med blødninger etter innsett som går på Crinone? Jeg har blødd siden 7dpo, er i dag 11dpo og nå er det kun litt brunt på papiret ved tørking... Vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det..:shy:

Flere her med blødninger etter innsett som går på Crinone? Jeg har blødd siden 7dpo, er i dag 11dpo og nå er det kun litt brunt på papiret ved tørking... Vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det..:shy:
Nå er det lenge siden jeg gikk på crinone, men husker at jeg konstant hadde rosa og brune rester som kom ut. Det er jo nærmest umulig å tolke eller vite hva man skal tenke, men det er jo listet opp som en vanlig bivirkning med småblødninger.

Nå er det lenge siden jeg gikk på crinone, men husker at jeg konstant hadde rosa og brune rester som kom ut. Det er jo nærmest umulig å tolke eller vite hva man skal tenke, men det er jo listet opp som en vanlig bivirkning med småblødninger.
Ja, jeg har sett det.. Men hva er en småblødning?o_O Har blødd som en mild mens i 4 dager, må ha brukt bind.. Får bare vente tålmodig på testedato:rolleyes:

Annkamor1234. Dette er 4 barnet vi forsøker å få. Har 3 fra før. Første forsøket med ivf. Innsett 11.10.19
Positiv test 21.10.19

Hei :)
Spennende med forsøk. Er de første "hjemmelagd"?
Lykke til!

Noen andre som har "hjemmelagde" barn fra før som strever med søskenforsøk? Lurer på om hva dere har fått vite om årsak evt. Vi har prøvd på nummer 2 i 2 år uten hell og uten at de finner ut hva som er galt. :(

Noen andre som har "hjemmelagde" barn fra før som strever med søskenforsøk? Lurer på om hva dere har fått vite om årsak evt. Vi har prøvd på nummer 2 i 2 år uten hell og uten at de finner ut hva som er galt. :(
Jeg har en fra før, men mannen har ingen. Fikk høre etter utredning at det ikke var noe galt med noen av oss, men står på papirene på Riksen at det er mannlig faktor..o_O

Vi også.
Har en gutt fra før, men riktignok tok det sin tid før han ble til også, da (over et år uten prevensjon ihvertfall).
Nå har vi prøvd ganske intensivt siden august 2018, men får det ikke til. Har ikke fått noen tydelig forklaring på hvorfor ennå. Private legen vår sier kun det er litt nedsatt hos begge to.

Har nå ett mislykket ivf forsøk og håper å komme igang kjapt med neste forsøk.

Ja, vi har en 4-åring som er hjemmelaget. Brukte lang tid på ham også. Nå er vi på innsett 7 med IVF, og der har fortsatt ikke tatt seg. De finner ikke noe galt her heller. Forstår veldig godt din frustrasjon.

Jeg har en fra før, men mannen har ingen. Fikk høre etter utredning at det ikke var noe galt med noen av oss, men står på papirene på Riksen at det er mannlig faktor..o_O

Hm, så rart at de skriver at det er det når de sier ingen ting er galt... Fikk dere hensvisning til IVF uten noen spesifikk årsak? Vi fikk beskjed om at siden vi har en fra før så fikk vi ikke, men blir jo utålmodig så da blir det privat. Første kom på 1.PP så jeg tenker at det må jo ha skjedd noe siden 2. ikke hr kommet på 2. år. Ikke antydning til strek på noen test...

Back
Topp