OKTOBER

Ny morgen, nytt håp! (og ja - jeg angrer skikkelig på at jeg begynte å teste så tidlig...!)
Det er strek, den er der fortsatt, den er rosa, ikke supersterk, men heller ikke svakere enn før.
Så, i dag velger jeg heller å snu det og prøve å være litt positiv. Så lenge det er strek er det håp!

I dag er jeg 14DPO, og dette var altså en Make Sure-test.

Vedlegg

• test4.jpg
    test4.jpg
    8,6 KB · Visninger: 119
Ny morgen, nytt håp! (og ja - jeg angrer skikkelig på at jeg begynte å teste så tidlig...!)
Det er strek, den er der fortsatt, den er rosa, ikke supersterk, men heller ikke svakere enn før.
Så, i dag velger jeg heller å snu det og prøve å være litt positiv. Så lenge det er strek er det håp!

Ser også strek❤️ Og strek er strek!

Tusen takk! Litt for godt til å være sant❤️Er bare 11 dpo og rugedag 6. Så håper testene blir sterkere!

Hurra. Så bra start på dagen med to fine babystreker her inne :)

Da har jeg de siste dagene vært veldig kald om kvelden og ligget under 2 ullpledd uten særlig hjelp. I går og i natt har jeg vært helt ubeskrivelig tørst. Dette er symptomer jeg kun har hatt da jeg var gravid sist. Så kl 4.30 måtte jeg opp i natt for å ta en test, selv om jeg egentlig har tenkt at det er alt for tidlig. Det ble ikke mer søvn i natt:)

Å, gode du! Nå ble jeg glad. Gratulerer, og la den klamre seg fast! :love2

Så bra du klarer snu det og være positiv. Jeg håper med deg! :Heartpink

Da kom telefonen om negativ blodprøve. Bare å sette meg på ikke gravid :(
Satt opp på fryseforsøk i januar, med det ene egget vi har på frys :confused:

Da kom telefonen om negativ blodprøve. Bare å sette meg på ikke gravid :(
Satt opp på fryseforsøk i januar, med det ene egget vi har på frys :confused:
Nei, nei, nei. Verste telefonen. Gigaklem. :Heartbigred

Bruker opp det siste av de få vi hadde på frys på mandag. 0 tro og har allerede brettet opp armene for nytt uttak. Håper dere kan få en finfin jul, nyte den uten å tenke på dette kavet. Stor klem.

jegermeg, 31 år, en jente fra før, Medicus. Frys i naturlig syklus 31.10...

Første forsøk med IVF. Frys på grunn av fare for overstimulering. Veldig nervøs og spente nå. Søskenforsøk uten hell i over 2 år.

Lykke til til alle som prøver! :greet025

@Piana hjelpes, jeg vet ikke om jeg tør...men tror jeg kan settes på gravid:nailbiting::nailbiting::nailbiting::hilarious:

Strek er strek! :)

Når begynte du å teste? Og hvordan regner du ut DPO i forhold til uttak, dyking og innsett?

Strek er strek! :)

Når begynte du å teste? Og hvordan regner du ut DPO i forhold til uttak, dyking og innsett?

Jeg spurte her, og fikk til svar om at man regner DPO fra uttaksdagen, så jeg regnet første dag etter uttaket som 1DPO :)

Jeg begynte å teste på 10DPO.. Altfor tidlig.

HOLY SHIT!!
Jeg tok en test!!
JEG ER GRAVID!!
Nå besvimer jeg snart......

Jeg spurte her, og fikk til svar om at man regner DPO fra uttaksdagen, så jeg regnet første dag etter uttaket som 1DPO :)

Jeg begynte å teste på 10DPO.. Altfor tidlig.

ok, takk:). Men blir vel annerledes ved fryseforsøk. jeg fortsetter å lete :bookworm:
Og gratulerer så mye!

Back
Topp