Oktober-jentenes bildetråd.

Vis vedlegget 22270
Ligger å ser på gitaren og lurer på om jeg skal spille litt, men 3 år siden sist så sambo får sikkert fnatt om jeg begynner:D

Jeg stemmer for at du skal prøve! Øve på litt barnesanger/god natt-viser kanskje? :-D nå fikk jeg lyst til å hente hjem min gitar!! Den står hos mamma og mangler en streng :-/

Sent from my GT-P7500 using BV Forum mobile app

65920_10153030765365722_904174253_n.jpg

Hjemmebakt :)
(men manglet kokos da)

Ååå.. Så godt!!

Jeg stemmer for at du skal prøve! Øve på litt barnesanger/god natt-viser kanskje? :-D nå fikk jeg lyst til å hente hjem min gitar!! Den står hos mamma og mangler en streng :-/

Sambo dro ut for å fiske nå, så nå spiller jeg godnattaviser for alle penga!:) kos!

Ååå, jeg fikk også lyst på skolebolle. Men tåler ikke hvetemel, så må lage, og det er sååå stuk.
Nam nam nam.

Så fantastisk og se :D Gleder meg til min :) Litt seint ute med og bestille jeg :P

nam :D

Tapeten til vesla:) ble veldig fornøyd, gleder meg til å få det opp på veggen hennes :D nå må jeg bare finne grunnfargen i tapeten slik at de andre veggene får seg ett strøk:)

Sent from my LG-P880 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1374686133455.jpg
    1374686133455.jpg
    60,9 KB · Visninger: 105
Tapeten til vesla:) ble veldig fornøyd, gleder meg til å få det opp på veggen hennes :D nå må jeg bare finne grunnfargen i tapeten slik at de andre veggene får seg ett strøk:)

Sent from my LG-P880 using BV Forum mobile app
Så nydelig den var! :)

Back
Topp