Oktober-jentenes bildetråd.

lalita

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Jeg synes denne er så morsom å se på, til de andre forumene som har det, så kan ikke vi også? :)

I denne tråden kan vi legge ut bilder av hva vi gjør i løpet av dagen, alt fra baking og middag, innkjøp, ultralydbilder, etterhvert babybilder, oss selv, hvor vi befinner oss, pyntegjenstander og alt annet vi måtte ønske å dele:D

Upload girls;)
 
God idè :)
 
ImageUploadedByBV Forum1372330344.958752.jpg
Holder fortsatt på med prosjekt vaske rundt i huset:p ganske kjedelig egentlig! Lurt med slik tråd :)
 
Så smart! Har tenkt jeg snart skal begynne med julegaver selv, tenker det fort kan bli travelt fra oktober til desember ;)
Ja, det har jeg også tenkt på! Frister sikkert ikke stort å trakke i butikker når man heller kan være hjemme og kose seg med babyen ;)
 
Grillet til middag i dag ;) før Tor tok frem hammeren og showet litt her ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1372367382010.jpg
    1372367382010.jpg
    53,3 KB · Visninger: 184
Spiser blodappelsin :)
Sent from my HTC Desire HD A9191 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1372378647217.jpg
    1372378647217.jpg
    31,3 KB · Visninger: 153
Pakke fra nelly. 36 kroner , kunne ikke dy meg.
Hvor kjøpte du den? :) utrolig søøøt :)

Sent from my HTC Desire HD A9191 using BV Forum mobile app
 
Ja, det har jeg også tenkt på! Frister sikkert ikke stort å trakke i butikker når man heller kan være hjemme og kose seg med babyen ;)
Blir også mye hjemmesitting med baby ja.. Godt å komme seg ut noe men slippe å ha noe press for å handle julegavene. Jeg begynner tidlig hvert år og kan konsentrere meg om å forberede jula hjemme med familien istedenfor å stresse og mase på kjøpesenter i desember ;) KAN SÅ ABSOLUTT ANBEFALES å gjøre det på den måten. Passer på å kjøpe gavene når det er type nattåpent og kampanjer i butikker. Har veldig stor familie så sparer MYE penger på det ;)
 
Blir også mye hjemmesitting med baby ja.. Godt å komme seg ut noe men slippe å ha noe press for å handle julegavene. Jeg begynner tidlig hvert år og kan konsentrere meg om å forberede jula hjemme med familien istedenfor å stresse og mase på kjøpesenter i desember ;) KAN SÅ ABSOLUTT ANBEFALES å gjøre det på den måten. Passer på å kjøpe gavene når det er type nattåpent og kampanjer i butikker. Har veldig stor familie så sparer MYE penger på det ;)
Jeg også liker å holde desember hellig. Bare gjøre koselige ting med familien. Bake pepperkaker osv. :)
Er lurt å holde øynene åpne for gode tilbud, ja. Jeg er ikke alltid like flink til det, blir fort stresset av å gå på handlesenter når det er nattåpent :p
 
Regner noe så enormt og skikkelig torden og lyn...
 

Vedlegg

  • 1372419658584.jpg
    1372419658584.jpg
    91,2 KB · Visninger: 149
Synes magen sluttet og vokse litt, men går vel litt i rykk og napp.
 

Vedlegg

  • 1372419939177.jpg
    1372419939177.jpg
    39,6 KB · Visninger: 170
Back
Topp