Oktober-jentenes bildetråd.

Siste innkjøp til lillesøster ;) Kunne ikke gå forbi ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1372503212135.jpg
    1372503212135.jpg
    61,5 KB · Visninger: 178
Siste innkjøp til lillesøster ;) Kunne ikke gå forbi ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Kjempe fint :) noen ganger kan man bare ikke dy seg! :P

Sent from my HTC Desire HD A9191 using BV Forum mobile app

Sovna først kl 21 i går og begynte å mase på mora om å stå opp kl 6.30... Men så skjønn da :-)<3
Stengt barnehage denne mnd, men godt han begynner å bli så stor at han kan de noens min barne tv før det skal lekes hehe

Vedlegg

• 1372656079574.jpg
    1372656079574.jpg
    48,2 KB · Visninger: 151
Vis vedlegget 20713

Pappan har snekra seng mens jeg var på jobb! Umulig å holde tårene tilbake! Tenk at det skal ligge en liten prins der om noen måneder ❤
Kjempe fint :) ja ikke lenge til nå ;)

Sent from my HTC Desire HD A9191 using BV Forum mobile app

Vis vedlegget 20713

Pappan har snekra seng mens jeg var på jobb! Umulig å holde tårene tilbake! Tenk at det skal ligge en liten prins der om noen måneder ❤

Så fin! Han er bra flink :-) Skal dere feste den til senga på et vis, eller tenker dere at det holder å ha den skyvd mellom veggen og senga deres? Fundere nemlig på hvordan vi skal gjøre det med bedside criben :-) Vet om vi får til å feste den..

Må bidra med et bilde jeg også da :-) Vi driver og pusser opp hus, og på fredag ble den nye altanen og terasseplatten ferdig! I helga fikk vi kjøpt og hentet alle hagemøbler, og montert opp alt sammen. Tok bilde før putekassen kom opp, så den mangler her.. Men tenkte vise før- og etterbilde :-)

Før:

9rkb29.jpg

Etter:

2v8l5c5.jpg

Så fin! Han er bra flink :-) Skal dere feste den til senga på et vis, eller tenker dere at det holder å ha den skyvd mellom veggen og senga deres? Fundere nemlig på hvordan vi skal gjøre det med bedside criben :-) Vet om vi får til å feste den..

Tror det holder å ha den mellom senga og veggen, ingenting å gå på så skal nok gå bra :) Men tenkte jeg skulle legge noe under overmadrassen vår og bort til senga til baby, slik at jeg slipper bekymre meg noe for det ;)

ImageUploadedByBV Forum1372745671.570188.jpg
Utsikten min forhåpentligvis i fire uker til!

Back
Topp