4 uker minst Må si jeg krysser fingrene for hvertfall 10 uker til for degVis vedlegget 20784
Utsikten min forhåpentligvis i fire uker til!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
4 uker minst Må si jeg krysser fingrene for hvertfall 10 uker til for degVis vedlegget 20784
Ja, men etter 4 uker blir jeg flytta to og en halv time nærmere hjemme og det ser jeg fram til så får jeg ligge der så lenge jeg klarer4 uker minst Må si jeg krysser fingrene for hvertfall 10 uker til for deg
Aha, da skjønner jeg Hørtes ut som litt lave ambisjoner med bare 4 uker, men for all del, om du kan flytte til et nærmere sykhus -fordi du ikke lengre trenger ekspertisen på de større- så roper vi jo hurra for detJa, men etter 4 uker blir jeg flytta to og en halv time nærmere hjemme og det ser jeg fram til så får jeg ligge der så lenge jeg klarer
Nei, de var visst veldig flinke med premature på Lillehammer også så da får jeg seAha, da skjønner jeg Hørtes ut som litt lave ambisjoner med bare 4 uker, men for all del, om du kan flytte til et nærmere sykhus -fordi du ikke lengre trenger ekspertisen på de større- så roper vi jo hurra for det
Vis vedlegget 20784
Måtte kjøpe litt jenteklær<3 har klødd i fingrene lenge nå hehe