Oktober-jentenes bildetråd.

ImageUploadedByBV Forum1374745965.683660.jpg

Babyrede ferdig :)

Soler kulen min litt :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1374748758361.jpg
    1374748758361.jpg
    52,5 KB · Visninger: 110
1374767181099.jpg

27+2.. Ferie i danmark.. for varmt for meg i dag. Gleder meg til å komme hjem til aircondition natt til lørdag ;) Deilig at det har meldt litt kjøligere hjemme :)

På "mobben"

Sliiiiiten, varm, stor og tung. JADDA!! Siste gang jeg skal være gravid om sommeren altså :p
Haha det sa jeg etter Thale også :P
Jeg hadde tenkt at jeg ikke skulle ha sommerbarn igjen, og det absolutt værste tiden på året å få barn måtte være i september for da er en stor og tung stortsett hele sommeren..
Og så ble det termin i slutten av sept. likevel :P :P

1374875393925.jpg
Har laget jordbærsyltetøy og fryst ned! Nam nam :)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Den var super fin :D har du laget den selv? Er det vanskelig? Har skikkelig lyst å prøve meg på en selv også, lager du etter oppskrift eller etter hodet? :)

Jeg laget den sammen med ei venninne som har litt bedre syferdigheter enn meg! Hun var syersken og jeg var assistent ;) Jeg kjøpte mønster fra stoff&stil, og da hadde vi en oppskrift å følge så da gitt det veldig greit! Brukte noen timer, men veldig godt fornøyd med resultatet! :)

Det finnes link til oppskrift på den her inne et sted, jeg husker bare ikke helt hvor eller hvem som la ut.. Tror tråden heter "babyrede" eller så kalles det også babynest. Du kan også sjekke ut forumet "hobby" her inne på BV, den ligger der og :)
Beklager at jeg ikke finner den frem for deg, men er på mobil..

Den var super fin :D har du laget den selv? Er det vanskelig? Har skikkelig lyst å prøve meg på en selv også, lager du etter oppskrift eller etter hodet? :)
Og mitt forrige innlegg var et svar på denne da :)

Og mitt forrige innlegg var et svar på denne da :)

Back
Topp