Så nydelig den var!
Takk! Ja jeg var superfornøyd! Mannen svetter litt på tanken å få den opp på veggen da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så nydelig den var!
Fin! Hvilken opskrift har du brukt? Har spurt mamma om å sy en sånn :-D
Sendt fra mobilen.
Haha det sa jeg etter Thale ogsåSliiiiiten, varm, stor og tung. JADDA!! Siste gang jeg skal være gravid om sommeren altså
Den var super fin har du laget den selv? Er det vanskelig? Har skikkelig lyst å prøve meg på en selv også, lager du etter oppskrift eller etter hodet?
Den var super fin har du laget den selv? Er det vanskelig? Har skikkelig lyst å prøve meg på en selv også, lager du etter oppskrift eller etter hodet?
Vis vedlegget 23768
Har laget jordbærsyltetøy og fryst ned! Nam nam
Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
Og mitt forrige innlegg var et svar på denne daDen var super fin har du laget den selv? Er det vanskelig? Har skikkelig lyst å prøve meg på en selv også, lager du etter oppskrift eller etter hodet?
Og mitt forrige innlegg var et svar på denne daDen var super fin har du laget den selv? Er det vanskelig? Har skikkelig lyst å prøve meg på en selv også, lager du etter oppskrift eller etter hodet?
Det der må jo være en hanVis vedlegget 23762 god helg frå nurket i magen! Veldig stas å kike på han/ho i 3D:-D