Oktober-jentenes bildetråd.

Ha for han var jo skikkelig mørk i håret?:)

Både jeg og sambo ble mørkere i håret ved puberteten også..så blir spennede å se :D

Det var veldig mørkt ja, men mye lysere nå...Altså gutten har jo ikke blitt blondine, men ja:p hehe
 
Tusen takk<3
Ja, det kan du si:p Ikke så lenge til vi må stusse luggen;)

Hehe og her kommer jeg å sier at Leoh har fått mye hår.. hahaha.. ser jo ut som han har hatt besøk av en hårmaskin iforhold til gutten din.. hihi
 
Hehe og her kommer jeg å sier at Leoh har fått mye hår.. hahaha.. ser jo ut som han har hatt besøk av en hårmaskin iforhold til gutten din.. hihi

Hahahaha:p Han har mer hår enn de fleste andre jevngamle søte små så;) Leoh er så fin atte<3:D
Luggen er ikke nedi øya enda, men snart:p
 
Hahahaha:p Han har mer hår enn de fleste andre jevngamle søte små så;) Leoh er så fin atte<3:D
Luggen er ikke nedi øya enda, men snart:p

Hehe ja er ikke alle som blir født med så mye hår :D søstren til min sambo fikk baby i april, og den lille snuppa har masse hår:rolleyes:

Leoh er en perfekt liten Leoh;) hehe
 
Jeg hadde 2 store, men nå har jeg ei "remse":p skal ha hele arma :D sånn er den nå:D

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Stilig:D Alle de rosene sammen var nice;)
Hvor mye er armen din verdt:p, nyskjerrig spurt:) Koster jo litt med tattoos:D

CIMG2898.JPG CIMG2900.JPG
Mine 2;)

Har lyst på en leopard tatoering, elsker det mønstret:D Gjerne som et armbånd rundt håndleddet:D
 
Deilig å være ferdig med å beise terrassen ;-) og mini har fått første tanna gjennom :-D

Sent from my D6503 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1401807714186.jpg
    1401807714186.jpg
    57,6 KB · Visninger: 38
Jeg har tenkt å ta (min første) tatovering til sommeren :) skal ha navnene til barna.. tenkte å ha det enten ved håndleddet eller underarmen :)
 
Jeg har hatt lyst på tatto siden jeg var 15-16 år.. hehe men nå kan jeg lissom ta en tatovering som faktisk betyr noe for meg:D
 
Jeg har hatt lyst på tatto siden jeg var 15-16 år.. hehe men nå kan jeg lissom ta en tatovering som faktisk betyr noe for meg:D

Det kan du i aller høyeste grad, til ære for dine søte små:D
 
Må bare vise dere Barnehage-bildene av jentene mine :) trenger bare å bestille dem jeg skal ha, så blir det bra:D gleder meg til neste år, for da er Leoh med også;)
1401820125784.jpg

Også må jeg legge med er bilde av lille/store kompis-fjompis:)
1401820173200.jpg
 
Back
Topp