Ha for han var jo skikkelig mørk i håret?
Både jeg og sambo ble mørkere i håret ved puberteten også..så blir spennede å se
Det var veldig mørkt ja, men mye lysere nå...Altså gutten har jo ikke blitt blondine, men ja hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ha for han var jo skikkelig mørk i håret?
Både jeg og sambo ble mørkere i håret ved puberteten også..så blir spennede å se
Han er så fin! Skikkelig hårfager da
Han er så fin! Skikkelig hårfager da
Hehe ja jeg mente å huske at han hadde veldig mørkt før men er ofte sånn
Må si han er utrolig vakker da <3
Tusen takk<3
Ja, det kan du si Ikke så lenge til vi må stusse luggen
Hehe og her kommer jeg å sier at Leoh har fått mye hår.. hahaha.. ser jo ut som han har hatt besøk av en hårmaskin iforhold til gutten din.. hihi
Hahahaha Han har mer hår enn de fleste andre jevngamle søte små så Leoh er så fin atte<3
Luggen er ikke nedi øya enda, men snart
Hehe ja er ikke alle som blir født med så mye hår søstren til min sambo fikk baby i april, og den lille snuppa har masse hår
Leoh er en perfekt liten Leoh hehe
Oh, stilig! Har du hele armen full? Hvor mange tatoeringer har du? Jeg har kun 2 små
Jeg hadde 2 store, men nå har jeg ei "remse" skal ha hele arma sånn er den nå
Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
Deilig å være ferdig med å beise terrassen ;-) og mini har fått første tanna gjennom :-D
Sent from my D6503 using BV Forum mobile app
Jeg har tenkt å ta (min første) tatovering til sommeren skal ha navnene til barna.. tenkte å ha det enten ved håndleddet eller underarmen
Jeg har hatt lyst på tatto siden jeg var 15-16 år.. hehe men nå kan jeg lissom ta en tatovering som faktisk betyr noe for meg
Det kan du i aller høyeste grad, til ære for dine søte små