Oktober-jentenes bildetråd.

ImageUploadedByBV Forum1395953298.594601.jpg bursdagsgave fra min kjære, Mie, bror og svigerinne <3 Rett fra Paris. :D Utrolig takknemlig for de snille menneskene :) hihi

Sent from my iPhone using BV Forum

Mitt perfekte 3kløver <3
Emira, Liana og Leoh :)
1398546393054.jpg
1398546422721.jpg
1398546465433.jpg

For en perfekt og velskapt trekløver<3 Herlig gjeng!!:) Rødt hår er så cute:D

Takk:D er ganske fornøyd med dem ja :)

Hehe ja rødt hår er søtt..aner ikke helt hvor hun har fått den fargen fra..haha :)

Det skjønner jeg godt!:D
Ok:P Ingen i fam.lengre bak med rødt heller da?

Jeg vet at søsteren til sambo har rødskjær i håret.. hehe.. så er nok noe derifra ;):)

Se her Synnøve :) Min kjære svigermor lagde, snuppa var jo trossalt et halvt år her ;) hehe...
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1398679586953.jpg
    1398679586953.jpg
    105,4 KB · Visninger: 46
Se her Synnøve :) Min kjære svigermor lagde, snuppa var jo trossalt et halvt år her ;) hehe...
Woooow! Nå ble jeg imponert her :D
Den var fin den :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Ohh, så sinnsyk fin kake!! Liker liker liker:D:D:D
Hun driver med det på hobbybasis og tar bestillinger eller?Hvis ikke bør hun begynne! Utrolig flink:)

Ohh, så sinnsyk fin kake!! Liker liker liker:D:D:D
Hun driver med det på hobbybasis og tar bestillinger eller?Hvis ikke bør hun begynne! Utrolig flink:)
Hehe tenkte du likte den siden det er Brum ;) Ja hun har det som hobby og tar bestillinger, blitt veldig populær :) Har en egen Facebook side hun legger ut bilder osv ;)

Åååhhh så fin :D

Back
Topp