Oktober-jentenes bildetråd.

Åh herlig:D Må være deilig med båt!
Ser ut som samme solhatt som veslegutt har, fra nameit:D
Båt er nydelig:) hvertfall med disse sommerdagene vi har hatt nå o det siste. Den er fra name it ja, litt stor;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Båt er nydelig:) hvertfall med disse sommerdagene vi har hatt nå o det siste. Den er fra name it ja, litt stor;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Ja, det vil jeg tro:)
Bedre med litt for stor, enn trang:p Var så fin i den atte:D
 
Så gøy med båttur:D

Tok noen morgen-bilder idag før jentene skulle i barnehage :)

Et godt bevis på at Liana sover som et virvar om natta:p
1402434107532.jpg
1402434161451.jpg

Leoh elsker å kose i ansiktet til den han sitter på fanget til:)
1402434177631.jpg

Smaker på ispinnen til pappan:p
1402434241151.jpg
 
Helt fantastiske bilder!
Den morrafrisyren på Liana da!! haha...Skjønn:D
De er så fine sammen!! Ser ut til å kose seg skikkelig:D:Heartred

Haha ja jeg måtte le godt når jeg ble møtt med det håret når jeg skulle ta hun opp fra senga:D haha.. godt vi har børste, vann, balsamspray og strikk!:p

De trives godt med hverandre ja:) selvom det blir er del erting hos de to eldste:p
 
For en herlig gjeng :)
Sånn morgenfrisyre har vi her i hus også, på storesøster, krevende børstearbeid :p

Takk:D

Haha ja funker hvertfall ikke kun med børste:p
 
Haha ja jeg måtte le godt når jeg ble møtt med det håret når jeg skulle ta hun opp fra senga:D haha.. godt vi har børste, vann, balsamspray og strikk!:p

De trives godt med hverandre ja:) selvom det blir er del erting hos de to eldste:p

Det skjønner jeg godt,det bustehue;) Det er bra det gjør susen, brukte sånn spray selv som liten husker jeg:p

Litt erting hører vel med:D
 
Ntååååå.. har blir jo bare søtere og søtere..haha morsomt bilde nr 2:D.. og syns han var lik deg på det siste bilde:) (hvertfall av de bildene jeg har sett av deg:D )

Tusen takk:D
Ja, var litt artig! Hallo der eller hey you!!:p
Åh, koselig å høre han ligner på meg<3
 
Det skjønner jeg godt,det bustehue;) Det er bra det gjør susen, brukte sånn spray selv som liten husker jeg:p

Litt erting hører vel med:D

Hehe ja vi også brukte sånn med bananlukt:D meeen den var visst ikke bra nok som sambo sin søster (som er frisør)..så fikk en "ordentlig" fra salongen hun jobber i:)
 
Tusen takk:D
Ja, var litt artig! Hallo der eller hey you!!:p
Åh, koselig å høre han ligner på meg<3

Haha ja like at han pekte:D nydlingen:)

Har han brune eller blå øyne?
 
Hehe ja vi også brukte sånn med bananlukt:D meeen den var visst ikke bra nok som sambo sin søster (som er frisør)..så fikk en "ordentlig" fra salongen hun jobber i:)

Jeg brukte en gul sak, natusan? Hmm...Den har vært i mange år iallefall;)
 
Back
Topp