Oktober-jentenes bildetråd.

Så sinnsykt fine barnehage-bilder!!Rett og slett fantastisk! Herlige søte smil<3<3<3
Prinsessene Emira og Liana<3

Må være vanskelig å kun plukke ut noen, når alle er så fine?;):)
 
Så sinnsykt fine barnehage-bilder!!Rett og slett fantastisk! Herlige søte smil<3<3<3
Prinsessene Emira og Liana<3

Må være vanskelig å kun plukke ut noen, når alle er så fine?;):)

Åhh takk :D ja jeg ble så glad for de bildene! Vanskelig å velge ja.. hehe skal ha ett av Emira, ett av Liana. Og kansje begge bildene som de er sammen på.. men må også ha 2 gruppebilder (en av hver avdeling).. og skal kansje bestille nisteboks til dem hver med sitt eget bilde på:D hehe
 
Åhh takk :D ja jeg ble så glad for de bildene! Vanskelig å velge ja.. hehe skal ha ett av Emira, ett av Liana. Og kansje begge bildene som de er sammen på.. men må også ha 2 gruppebilder (en av hver avdeling).. og skal kansje bestille nisteboks til dem hver med sitt eget bilde på:D hehe

Det skjønner jeg godt:D Valgets kval:) Nisteboks er jo stas;)
Det vil jeg ha til meg selv når jeg begynner i jobb igjen med veslegutt på:p hehe
 
Det skjønner jeg godt:D Valgets kval:) Nisteboks er jo stas;)
Det vil jeg ha til meg selv når jeg begynner i jobb igjen med veslegutt på:p hehe

Åh så du vil ikke ha bilde av deg selv på altså? :p hahaha
 
Åh så du vil ikke ha bilde av deg selv på altså? :p hahaha

Haha, åh jo...Egentlig...:p Haha, nei..ellers takk:D Et bilde av meg og veslegutt sammen hadde vært ok, men tror jeg vil ha av han alene ;)
 
Haha, åh jo...Egentlig...:p Haha, nei..ellers takk:D Et bilde av meg og veslegutt sammen hadde vært ok, men tror jeg vil ha av han alene ;)

Hehe ja, jeg har jentene på deksjel på mobilen :)
 
Det bør du... hehe.. jeg har laget noen fotobøker der.. og bestilt når dem har 40% rabatt :p haha

Så genialt!
Da må jeg følge med på rabatter også, eller så får du gi meg en lyd om det;)
 
Oi. Sjekka sidene deres nå. Der var det mye fint. Hmm... må besøkes for litt julegaveshopping...

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Så genialt!
Da må jeg følge med på rabatter også, eller så får du gi meg en lyd om det;)

Hehe ja jeg kan gi beskjed :D eller så kan du registrere deg, så får du rabatter på mail også :D;)
 
Back
Topp