Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så sinnsykt fine barnehage-bilder!!Rett og slett fantastisk! Herlige søte smil<3<3<3
Prinsessene Emira og Liana<3
Må være vanskelig å kun plukke ut noen, når alle er så fine?
Åhh takk ja jeg ble så glad for de bildene! Vanskelig å velge ja.. hehe skal ha ett av Emira, ett av Liana. Og kansje begge bildene som de er sammen på.. men må også ha 2 gruppebilder (en av hver avdeling).. og skal kansje bestille nisteboks til dem hver med sitt eget bilde på hehe
Så nydelige barn <3Må bare vise dere Barnehage-bildene av jentene mine trenger bare å bestille dem jeg skal ha, så blir det bra gleder meg til neste år, for da er Leoh med også
Vis vedlegget 63985
Også må jeg legge med er bilde av lille/store kompis-fjompis
Vis vedlegget 63986
Det skjønner jeg godt Valgets kval Nisteboks er jo stas
Det vil jeg ha til meg selv når jeg begynner i jobb igjen med veslegutt på hehe
Så nydelige barn <3
Åh så du vil ikke ha bilde av deg selv på altså? hahaha
Haha, åh jo...Egentlig... Haha, nei..ellers takk Et bilde av meg og veslegutt sammen hadde vært ok, men tror jeg vil ha av han alene
Hehe ja, jeg har jentene på deksjel på mobilen
Ja sånn ser det ut.. bestilte det for et år siden, så Leoh har fått plass på visakortet mitt da
Vis vedlegget 64072
På www.smartfoto.no de har MASSE fint
Oh, takk Skal sjekkes ut
Det bør du... hehe.. jeg har laget noen fotobøker der.. og bestilt når dem har 40% rabatt haha
Så genialt!
Da må jeg følge med på rabatter også, eller så får du gi meg en lyd om det
Hehe ja jeg kan gi beskjed eller så kan du registrere deg, så får du rabatter på mail også
Stilig Alle de rosene sammen var nice
Hvor mye er armen din verdt, nyskjerrig spurt Koster jo litt med tattoos
Vis vedlegget 63950 Vis vedlegget 63951
Mine 2
Har lyst på en leopard tatoering, elsker det mønstret Gjerne som et armbånd rundt håndleddet
De er verdt 9000 tilsammen fordelt på mange år!
Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app