Oktober-jentenes bildetråd.

Er den like god som den var for 10 år siden?
Husker jeg ble så enormt skuffet over de bitene de hadde en slik blandingspose. Ble liksom helt feil forhold mellom fyll og sjokolade :(

Ja i den jubileumsposen, var ikke det samme, også syns jeg alt smaker likt i slike poser. Ååå, gleder meg virkelig til og smake soho igjen, nam nam :D

Ja i den jubileumsposen, var ikke det samme, også syns jeg alt smaker likt i slike poser. Ååå, gleder meg virkelig til og smake soho igjen, nam nam :D
Må nok kjøpe den, jeg også, bare for å smake. Men er så inderlig redd jeg kommer til å bli skuffet.
Har vel kanskje et noe idyllisk bilde av hvordan den sjokoladen smakte :P

Må nok kjøpe den, jeg også, bare for å smake. Men er så inderlig redd jeg kommer til å bli skuffet.
Har vel kanskje et noe idyllisk bilde av hvordan den sjokoladen smakte :p

Ja jeg er og litt redd for og bli skuffet, har venta på denne i MANGE år nå, så skal litt til at den lever opp til forventningene :P haha..

Var ute mandag morgen og hamstra ;)
Har så langt blitt en hver dag.. "MÅ HA BARE MÅ HA " ..
På "mobben"
Var den like god som før? :D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jeg må innrømme jeg ble litt skuffet..., men nå er ikke smaksløkene mine helt i vater for tiden. Må nok testes et par ganger til før jeg triller terningen ;)

Akkurat så god som jeg husket den ;) men uansett best etter en stund i kjøleskapet ☆☆☆☆☆

På "mobben"
Så bra, gleder meg :) Ja all sjokolade er bedre kald :D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Ååååå jeg kan knapt vente med å ta i bruk dette som jeg fikk i posten i går :) gleder meg så veldig, men tida går så seeeeiiint :P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1378366852099.jpg
    1378366852099.jpg
    51,6 KB · Visninger: 86
Ååååå jeg kan knapt vente med å ta i bruk dette som jeg fikk i posten i går :) gleder meg så veldig, men tida går så seeeeiiint :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Nydelig var det rett og slett :)

Ja jeg er og litt redd for og bli skuffet, har venta på denne i MANGE år nå, så skal litt til at den lever opp til forventningene :p haha..
Samboer kjøpte til meg i går. Den har ligget i kjøleskapet i natt, så ordentlig avkjølt med andre ord.
Jeg er skuffet altså! :( Fortsatt feil forhold mellom sjokolade og yoghurt :(

Back
Topp