Fompen
Glad i forumet
Åå så søt
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åå så søt
For en fin dress! Og for en fin mage!
Samme dress som jeg har kjøpt, bare at jeg kjøpte den i sånn beige/lys brun Supersøte!!Da har jeg kjøpt meg hentesett
Det var kjempefintDa har jeg kjøpt meg hentesett
Har den kommet ut alt?? Jippi.. hørte den sku komme i midten av sept, så har ikke sett etter den endaNoen som husker denne? Kveldskosen er i boks! Vis vedlegget 29523
Er den like god som den var for 10 år siden?Noen som husker denne? Kveldskosen er i boks! Vis vedlegget 29523
Er den like god som den var for 10 år siden?
Husker jeg ble så enormt skuffet over de bitene de hadde en slik blandingspose. Ble liksom helt feil forhold mellom fyll og sjokolade
Må nok kjøpe den, jeg også, bare for å smake. Men er så inderlig redd jeg kommer til å bli skuffet.Ja i den jubileumsposen, var ikke det samme, også syns jeg alt smaker likt i slike poser. Ååå, gleder meg virkelig til og smake soho igjen, nam nam
Må nok kjøpe den, jeg også, bare for å smake. Men er så inderlig redd jeg kommer til å bli skuffet.
Har vel kanskje et noe idyllisk bilde av hvordan den sjokoladen smakte
Var ute mandag morgen og hamstraNoen som husker denne? Kveldskosen er i boks! Vis vedlegget 29523
Var den like god som før?Var ute mandag morgen og hamstra
Har så langt blitt en hver dag.. "MÅ HA BARE MÅ HA " ..
På "mobben"
Var den like god som før?
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Så bra, gleder meg Ja all sjokolade er bedre kaldAkkurat så god som jeg husket den men uansett best etter en stund i kjøleskapet ☆☆☆☆☆
På "mobben"
Ååååå jeg kan knapt vente med å ta i bruk dette som jeg fikk i posten i går gleder meg så veldig, men tida går så seeeeiiint
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Samboer kjøpte til meg i går. Den har ligget i kjøleskapet i natt, så ordentlig avkjølt med andre ord.Ja jeg er og litt redd for og bli skuffet, har venta på denne i MANGE år nå, så skal litt til at den lever opp til forventningene haha..