Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det settet fikk jeg av mamma til storebror. Det var i hvitt da siden vi ikke viste kjønn. Vasket det forresten i går, men der hadde det fått grønne flekker på seg av noe annet Usikker på om jeg får det bort igjen.Vis vedlegget 28247
Phu, nå mangler jeg bare jakken til så er settet komplett.. Men ikke så lang tid igjen å gjøre det på, enda godt jeg har noe i back-up
Mangler bare knapper og hemper på skuldrene så er alt klart (+jakka da).
Aj så trist! Ser at dale-garn ikke skal klores heller, men kanskje noen på en garnforhandler kan si noe om hvordan du kan redde det? Kan det i værstefall farges en annen farge?Det settet fikk jeg av mamma til storebror. Det var i hvitt da siden vi ikke viste kjønn. Vasket det forresten i går, men der hadde det fått grønne flekker på seg av noe annet Usikker på om jeg får det bort igjen.
Ja veldig kjedelig. Får se om jeg kan farge det når lille er ute av magen. Ellers får jeg finne på noe lurt, kan jo uansett ikke bli være.Aj så trist! Ser at dale-garn ikke skal klores heller, men kanskje noen på en garnforhandler kan si noe om hvordan du kan redde det? Kan det i værstefall farges en annen farge?
Vis vedlegget 28560
Mmmm frokost
Me 2!Nå ble jeg sulten
Vis vedlegget 28575
Rekker tunge til mamman sin
Det er sånn en nydelig gutt dere har fått, blir helt rørtVis vedlegget 28575
Rekker tunge til mamman sin
Hovna opp litt ja Er det ubehagelig/vondt? :/ ikke opplevd det selv endaVis vedlegget 28673
Hoho, kor tok anklan veien??
Makan, får jeg mer vann i føttene nå forsvinner knærne også!
ubehagelig er det definitivt.. alle ledd er jo helt stive så det er ikke så enkelt å bevege segHovna opp litt ja Er det ubehagelig/vondt? :/ ikke opplevd det selv enda
Sent from my HTC Desire HD A9191 using BV Forum mobile app
For et nydelig antrekk Kan man få spørre hvor det er kjøpt?
For et nydelig antrekk Kan man få spørre hvor det er kjøpt?
Det er kjøpt på Tomeliten på Lagunen storsenter Veldig fornøyd med det Blir en liten herremann!
Fra mobilen