Oktober-jentenes bildetråd.

ImageUploadedByBV Forum1377343460.094054.jpg første klesvasken :D <3

Her har jeg ikke gjort veldig mye fornuftig bortsett fra å vaske litt babyklær i dag :-) malte dører, dørstokker og dørkarmer i går, så da hadde jeg ikke så mye energi igjen i dag :-p

Var ute og studerte epletreet i hagen tidligere i kveld, og tror vi må få plukket eplene nå.. er like før de ramler ned nå. Mamma og samboeren min har planer om å lage eplemost/-syltetøy, eplejuice og eplekaker til å ha i fryseren til vi får barselsbesøk og sånt i høst :-D

Sendt fra mobilen.

Vedlegg

• 1377463580976.jpg
    1377463580976.jpg
    148,5 KB · Visninger: 87
Her har jeg ikke gjort veldig mye fornuftig bortsett fra å vaske litt babyklær i dag :) malte dører, dørstokker og dørkarmer i går, så da hadde jeg ikke så mye energi igjen i dag :p

Var ute og studerte epletreet i hagen tidligere i kveld, og tror vi må få plukket eplene nå.. er like før de ramler ned nå. Mamma og samboeren min har planer om å lage eplemost/-syltetøy, eplejuice og eplekaker til å ha i fryseren til vi får barselsbesøk og sånt i høst :-D

Sendt fra mobilen.

Flink du er å jobbe! :)
Jeg er egentlig ikke så glad i epler, men nå fikk jeg faktisk lyst på! Der kunne jeg gått på epleslang :D Så helt fantastisk ut jo! :)

Vis vedlegget 28027 mmm! Koser meg hjemme alene med pistasjeis med masse sjokoladesaus på! Og ikke minst tven for meg selv :)
Nam nam :) kos deg :) spist is jeg og, lollipop spinn, har helt dilla på den ;)

Sent from my HTC Desire HD A9191 using BV Forum mobile app

Jeg bare elsker høsten :) Jeg har bursdag på høsten, giftet meg på høsten og begge mine barn er/blir høstbarn :) :)
Det å se epletrærne på gården bugne av epler, det bli skarpere luft ute og mange ulike farger popper frem! Det er bare magisk :)

Jeg bare elsker høsten :) Jeg har bursdag på høsten, giftet meg på høsten og begge mine barn er/blir høstbarn :) :)
Det å se epletrærne på gården bugne av epler, det bli skarpere luft ute og mange ulike farger popper frem! Det er bare magisk :)

Kan skjønne du har ett nært forhold til høsten da ja:) Og er så enig med deg! Tror jeg kommer til å få ett litt nærere forhold til høsten nå som småen kommer også. Syns det er så deilig å gå tur når det er skikkelig høstvær, bergensvær. Og komme inn igjen og kose seg under teppet med noe godt i koppen og kveldsmat :p Du som bor på gård/ i nærheten av gård får vel litt ekstra stemning kan jeg tenke meg:).
Gleder meg til vi flytter ut på landet selv. Der er det mye hjort som går rundtom også har jeg hørt. Se på dyrelivet fra sofakroken :love017

Back
Topp