Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koselig gleder meg til og vaske babytøy selv )
Helt sant Gleder meg til å begynne
Jeg har forresten også den hvite dressen med bamser på
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Såg veldig fint ut vi har også ordnet rom, satt opp en vegg. Har malt i så og si samme rosa farge som du har, mangler bare litt hvitt nåEtter bildet ble tatt har vi malt taket og fått opp grindseng Det nærmer seg ;-)
Vis vedlegget 27413
Mannen ville nok blitt lettere irritert om han viste dette nådde allmennheten.. men her er en som virkelig gjør det han kan for at mor skal ha det bra Resultatet ble så som så, men han skal ha for innsatsen . Han må være det beste som har hendt meg
Fra mobilen
Haha, er ikke mulig å få et nærbilde av tærne vel? se hvor mye han evt.bomma hehe..neida
Herlig! Sånn har gubben min gjort og!!Vis vedlegget 27413
Mannen ville nok blitt lettere irritert om han viste dette nådde allmennheten.. men her er en som virkelig gjør det han kan for at mor skal ha det bra Resultatet ble så som så, men han skal ha for innsatsen . Han må være det beste som har hendt meg
Fra mobilen
Oi så fint får man tak i dette i noen butikk? elsker de ugleneDagens innkjøp - stellematte og dynetrekk til vogndyna med uglemotiv
Det er faktisk fra jyskOi så fint får man tak i dette i noen butikk? elsker de uglene
Sent from my HTC Desire HD A9191 using BV Forum mobile app
Å, de er så søte de uglene Kjøpt samme sengetøy i blått til lillebrorDagens innkjøp - stellematte og dynetrekk til vogndyna med uglemotiv
Det er faktisk fra jysk
OMG. Sitter og ser på bokser til min kjære, ettersom han ønsker seg noe fresht..... Bare jeg som ser noe latterlig ved det bildet her??? http://www.ebay.com/itm/New-Arrival...=US_CSA_MC_Underwear&var=&hash=item19d10f9c67 AHAHAHHA