Oktober-jentenes bildetråd.

Helt sant ;) Gleder meg til å begynne ;)

Jeg har forresten også den hvite dressen med bamser på ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Arti å finne fram litt :) men innser at jeg har nok gitt bort litt av det minste og glemt det :p har ikke noen pysjer, strømpebukser ol. I de minste str. Så nå blir det nok shopping likevel :D men er litt vanskelig siden vi ikke vet kjønn også :p

Etter bildet ble tatt har vi malt taket og fått opp grindseng ;) Det nærmer seg ;-)

Vedlegg

• 1376848598655.jpg
    1376848598655.jpg
    45,8 KB · Visninger: 131
Etter bildet ble tatt har vi malt taket og fått opp grindseng ;) Det nærmer seg ;-)

Såg veldig fint ut :) vi har også ordnet rom, satt opp en vegg. Har malt i så og si samme rosa farge som du har, mangler bare litt hvitt nå :)

Sent from my HTC Desire HD A9191 using BV Forum mobile app

ImageUploadedByBV Forum1377204015.702663.jpg
Mannen ville nok blitt lettere irritert om han viste dette nådde allmennheten.. men her er en som virkelig gjør det han kan for at mor skal ha det bra :P Resultatet ble så som så, men han skal ha for innsatsen :P. Han må være det beste som har hendt meg :D

Fra mobilen :-)

Vis vedlegget 27413
Mannen ville nok blitt lettere irritert om han viste dette nådde allmennheten.. men her er en som virkelig gjør det han kan for at mor skal ha det bra :p Resultatet ble så som så, men han skal ha for innsatsen :p. Han må være det beste som har hendt meg :D

Fra mobilen :)

Haha, er ikke mulig å få et nærbilde av tærne vel?:P se hvor mye han evt.bomma:P hehe..neida:D

Dagens innkjøp - stellematte og dynetrekk til vogndyna med uglemotiv :)

Oi så fint :) får man tak i dette i noen butikk? :) elsker de uglene :)

Sent from my HTC Desire HD A9191 using BV Forum mobile app

Back
Topp