Oktober-jentenes bildetråd.

ubehagelig er det definitivt.. alle ledd er jo helt stive så det er ikke så enkelt å bevege seg :P
Har sluttet å bruke sko, bruker kun slipperser, og i dag var det dype spor etter slippersene også, aner ikke hva jeg skal finne på om jeg ikke skulle fått på meg de etterhvert...
Nå har det blitt sånn at det sprenger på også.. vil ikke si det er veldig vondt.. men godt er det absolutt ikke :)
Ja ser jo ubehagelig ut :/ håpe det blir bedre snart da :) hvertfall så blir det vel det etter fødsel :D ja hørt om fler som ikke får på seg noen slags sko etterhvert. Da går det ann med slike tøffeluggs med såle evt ;) hihi..

Sent from my HTC Desire HD A9191 using BV Forum mobile app

Senga til lille snuppa er klar :) Må vaske og stryke sengehimmelen, men måtte se åssen det ble :)

Sent from my HTC Desire HD A9191 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1377985888853.jpg
    1377985888853.jpg
    26 KB · Visninger: 95
Passer hunden til foreldra mine - hun sovna fort på fanget :-)

1378051209931.jpg
Sent from my mobile app

Hatt besøk av blant annet mormor i dag, og hun var ferdig med hentesettet til lillebror. Er så fornøyd, gleder meg til å ta det i bruk :D
Hentesett.jpg

Hatt besøk av blant annet mormor i dag, og hun var ferdig med hentesettet til lillebror. Er så fornøyd, gleder meg til å ta det i bruk :D
Vis vedlegget 28916
Det settet der er neste på strikkelista mi :) jeg ville ha strikket det som hentesett om det ikke var for at minste str i heftet er til 3mnd og jeg har til tendens å strikke for stort/løst. Kan ikke gå ned en pinnestr når det skal strikkes i 2 og 2,5...

Back
Topp