Au.... Det såg ikke deilig ut...Vis vedlegget 28673
Hoho, kor tok anklan veien??
Makan, får jeg mer vann i føttene nå forsvinner knærne også!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Au.... Det såg ikke deilig ut...Vis vedlegget 28673
Hoho, kor tok anklan veien??
Makan, får jeg mer vann i føttene nå forsvinner knærne også!
Ja ser jo ubehagelig ut :/ håpe det blir bedre snart da hvertfall så blir det vel det etter fødsel ja hørt om fler som ikke får på seg noen slags sko etterhvert. Da går det ann med slike tøffeluggs med såle evt hihi..ubehagelig er det definitivt.. alle ledd er jo helt stive så det er ikke så enkelt å bevege seg
Har sluttet å bruke sko, bruker kun slipperser, og i dag var det dype spor etter slippersene også, aner ikke hva jeg skal finne på om jeg ikke skulle fått på meg de etterhvert...
Nå har det blitt sånn at det sprenger på også.. vil ikke si det er veldig vondt.. men godt er det absolutt ikke
Nydelig dress! Strikket selv?
Nydelig dress! Strikket selv?
Er kommende oldemor som har strikket til vår også. Jeg rører ikke noen form for pinnerNei da har nok ikke det, kommende oldemor som har strikket den. Liker best litt større pinner jeg
Det settet der er neste på strikkelista mi jeg ville ha strikket det som hentesett om det ikke var for at minste str i heftet er til 3mnd og jeg har til tendens å strikke for stort/løst. Kan ikke gå ned en pinnestr når det skal strikkes i 2 og 2,5...Hatt besøk av blant annet mormor i dag, og hun var ferdig med hentesettet til lillebror. Er så fornøyd, gleder meg til å ta det i bruk
Vis vedlegget 28916
Hatt besøk av blant annet mormor i dag, og hun var ferdig med hentesettet til lillebror. Er så fornøyd, gleder meg til å ta det i bruk
Vis vedlegget 28916
Hatt besøk av blant annet mormor i dag, og hun var ferdig med hentesettet til lillebror. Er så fornøyd, gleder meg til å ta det i bruk
Vis vedlegget 28916
ååårh nam!!! Så ikke lite godt ut *sulten*
For en fin dress! Og for en fin mage!Da har jeg kjøpt meg hentesett