Oktober-jentenes bildetråd.

Altså den SOHO sjokoladen og all annen sjokolade som er blandet med youghert er litt kvalmende synes jeg. Jeg har ennå ikke smakt de påskeeggene i lilla pakke, selv om hele verden er så opptatt av de.

Favorittsjokoladen min må vel være alt med marsipan, eller karamel sånn som smil og center :P

Altså den SOHO sjokoladen og all annen sjokolade som er blandet med youghert er litt kvalmende synes jeg. Jeg har ennå ikke smakt de påskeeggene i lilla pakke, selv om hele verden er så opptatt av de.

Favorittsjokoladen min må vel være alt med marsipan, eller karamel sånn som smil og center :p
de påskeeggene er helt fantastiske!!! <3 :P men snickers er noe jeg bare MÅ ha om dagen - ikkje braaa :P hehehe

Favorittsjokoladen min må vel være alt med marsipan, eller karamel sånn som smil og center :P
Soho er konge :) Gleder meg til og smake den igjen :) Men ja, center er veldig god :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

de påskeeggene er helt fantastiske!!! <3 :p men snickers er noe jeg bare MÅ ha om dagen - ikkje braaa :p hehehe

Jeg har skjønt det :) Lillesøs må alltid storme til butikken når disse kommer :) hihihi festlig altså :) ÅÅÅÅÅÅ SNICKERS!!!! Tror kanskje jeg må begynne på middagen snart jeg... ellers blir det sjokoladesprekk på meg :P

Jeg har skjønt det :) Lillesøs må alltid storme til butikken når disse kommer :) hihihi festlig altså :) ÅÅÅÅÅÅ SNICKERS!!!! Tror kanskje jeg må begynne på middagen snart jeg... ellers blir det sjokoladesprekk på meg :p
Hva skal du ha til middag? :) Trenger tips, jeg har ikke så veldig matlyst om dagen.. er fryktelig matlei! Alt jeg vil ha er bare godis for tida hehe huff.. er jo ikke rart vekta begynner å gå oppover da, men er liksom så vanskelig å styre seg om dagen :(

Hva skal du ha til middag? :) Trenger tips, jeg har ikke så veldig matlyst om dagen.. er fryktelig matlei! Alt jeg vil ha er bare godis for tida hehe huff.. er jo ikke rart vekta begynner å gå oppover da, men er liksom så vanskelig å styre seg om dagen :(

Altså fredag er den kjente Taco dagen, jeg takler ikke krydder lengre, så må steke uten til meg da :P
Har salte chips m, rømme og salsa.

Dersom du har lyst til å lage en RÅGOD dipp, så blander du philadelphiaost og thick n chunky salsa i en ildfastform og strør ost over. Setter den i ovnen til osten er smeltet. HIMMEL det er godt det.

Ellers er det alle grønnsaker som hører med til tacos, som skal kuttes av disse vannfylte småpølsene av noen numne fingre, så det blir store biter i dag :P

Altså fredag er den kjente Taco dagen, jeg takler ikke krydder lengre, så må steke uten til meg da :p
Har salte chips m, rømme og salsa.

Dersom du har lyst til å lage en RÅGOD dipp, så blander du philadelphiaost og thick n chunky salsa i en ildfastform og strør ost over. Setter den i ovnen til osten er smeltet. HIMMEL det er godt det.

Ellers er det alle grønnsaker som hører med til tacos, som skal kuttes av disse vannfylte småpølsene av noen numne fingre, så det blir store biter i dag :p
Det må jeg nesten prøve en gang vi skal ha taco igjen, men vi hadde taco igår så da blir det ikke det i dag igjen hvertfall :P Mulig jeg kanskje mekker til noen pizzahorn idag eller noe hehe det skal sannelig ikke være enkelt å bestemme seg om dagen :)

Favorittsjokoladen min må vel være alt med marsipan, eller karamel sånn som smil og center :p

Har bare et slikt idyllisk bilde av den soho sjokoladen - elsket den når den var på markedet for 10 år siden (eller er det enda lenger siden?). Nå synes jeg ikke den var noe god!
Og de påskeeggene er kvalme på boks altså :confused: Tvingte dem i meg når jeg var yngre fordi alle likte dem, men nå har jeg ikke spist dem på åresvis. Usj! :P

36 uker og 1 mnd igjen til termin:-)

Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1378657315837.jpg
    1378657315837.jpg
    49,5 KB · Visninger: 114
Back
Topp