Petit.cookie
Betatt av forumet
Åh så bra!Fikk beskjed om å fortsette faktisk.. Så da blir det UL på torsdag.. Merkelig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh så bra!Fikk beskjed om å fortsette faktisk.. Så da blir det UL på torsdag.. Merkelig
Ja, jeg vet vi har noe solid i bunnen. Oss to.Stor klem til deg, godt dere står stødige som et par og har hverandre i denne tøffe prosessen, det at dere har vært så lenge sammen og har så mye bra sammen er en styrke dere nytter godt av, selv i mørke tiderHåper at det klaffer nå på planen deres med de disse to forsøk, skal heie på dere
Ja jeg har fryseforsøk nå, har gjort kort protokoll med IVF og fikk ut 2 embryo, negativt på fersk 3 dagers, og 5 dagers blasto skal nå settes inn. Ingen flere på frys, så det blir ny stimulering hvis det ikke går nå.

Ser antydning til skygge, men jeg har brent meg så mye på skygger/indent/evap linjer før så jeg tror ikke på de før de er rosa og tydelige dessverreFikk behandligsplanen i dag og de har satt opp vanlig runde med gonal-f, så jeg har sendt melding for å dobbeltsjekke at det faktisk er planen. Jeg har hatt pergoveris pg elonva de siste uttakene og fått flere egg. Elonva hadde de ikke hørt om på OUS, men jeg trodde de skulle sette meg på pergoveris. Vi får se.
Driver uansett fortsatt og klamrer meg til et halmstrå av et håp og tok en ny test nå.. syns jeg kan se noe veeeeldig svakt, men ser det ikke på bildene. (Økte kontrasten og kan kaaaanskje se noe..)
Vis vedlegget 472228Vis vedlegget 472229Vis vedlegget 472230
Ser det helt blank ut syns dere? 11dpo i dag.. den dumme 9dpo-testen har virkelig lagd kaos i hodet mitt![]()
Så spennende!! Håper virkelig det går likevel, det hadde vært helmaksFikk beskjed om å fortsette faktisk.. Så da blir det UL på torsdag.. Merkelig![]()

EnigSer antydning til skygge, men jeg har brent meg så mye på skygger/indent/evap linjer før så jeg tror ikke på de før de er rosa og tydelige dessverre![]()
forbereder meg på å starte med sprøyter i slutten av uka. Men kommer til å teste i morgen likevel 

Ja, lurt å teste for sikkerhetsskyldEnigforbereder meg på å starte med sprøyter i slutten av uka. Men kommer til å teste i morgen likevel
![]()

Ja, har testet fordi jeg begynte å bli så kvalm og jeg har fått vondt i bekkenet. Har positiv test, men den var svak, så jeg må vel bare smøre meg med tålmodighet og vente og se hva som skjer.Har du testet? Vi har samme testdato
Ja har teste, men kunne bare skimte en strek i dag. Så tror nok det bare er skygge strek. Skal ta ny i morgen bare for å sjekke. Krysser fingrene mine for degJa, har testet fordi jeg begynte å bli så kvalm og jeg har fått vondt i bekkenet. Har positiv test, men den var svak, så jeg må vel bare smøre meg med tålmodighet og vente og se hva som skjer.
Har du testet?
TakkJa har teste, men kunne bare skimte en strek i dag. Så tror nok det bare er skygge strek. Skal ta ny i morgen bare for å sjekke. Krysser fingrene mine for deghåper testene blir sterkere hos deg
Nå blir plutselig blodprøvene på tirsdag og torsdag til uka spennende likevel 
Oooi!! SpennendeJeg hadde tenkt å avskrive hele forsøket, frustrert over å ikke kunne skille mellom symptomer fra medisiner eller en eventuell graviditet. Men i går begynte symptomene å bli merkbart sterkere, ømme pupper, stikking i livmor, rar smak i munnen, trøtt, økende sult… Og ja, har blitt noen tester i skjul, alle tatt ca 60 timer etter injeksjon med 1/2 dose Ovitrelle. Den øverste er fra i dagNå blir plutselig blodprøvene på tirsdag og torsdag til uka spennende likevel
Vis vedlegget 472248
håper for deg!Lykke til! Så spennende! Er det første innsett?Wiii I morgen er det egguttak på meg. Det blir spennendeDenne runden var jeg ikke i fare for overstimulering så får sette inn på fredag om alt går etter planen
Hvordan var dere i formen dagen før egguttak?
Hurra!Wiii I morgen er det egguttak på meg. Det blir spennendeDenne runden var jeg ikke i fare for overstimulering så får sette inn på fredag om alt går etter planen
Hvordan var dere i formen dagen før egguttak?
Lykke til! Formen før egguttak har vært helt ok hos meg, litt stinn/oppblåst er man jo men ikke så verst. Hva med deg?Har du lange sykluser pga pcos? Primolut/Provera brukes jo for å fremprovosere blødning, men da må du jo ta de tablettene i x antall dager og så vente opp mot en uke etter avsluttet kur, så det sparer deg trolig lite tid..Kjedelige og repetitive oppdateringer fra meg. Er på syklusdag 50..
Jeg pleier alltid å merke mensen godt før den kommer. Innbiller meg nå at jeg kjenner det en del i eggstokkene og bekkenet. Sistnevnte kan skyldes at jeg har vært på reise og har sittet lenge i ro på fly og tog. Skal ta meg et langt bad i dag og satse på at kroppen slapper av og får i gang ting
Tips til å få i gang mens tas imot med takk!![]()
blir spennende det her!