Oktober 2025

Så spennende, merker du på eggstokkene noe smerter lignende? Hvor mange folikkler ble det ?

Så hvis man ikke blir overstimulert de setter inn fersk blasto?

Ja hatt litt smerter under hormonbehandling,men ikke like like mye som jeg hadde første runde i fjor. Hvis man ikke blir overstimulert så setter de inn ferskt ja:) Fikk ut to gode modne egg i dag så håper de utvikler seg bra å at jeg får sette inn på fredag:)

Hei da har jeg vært på egguttak i dag. Det var vondere enn første egguttak,pga de prøvde så hardt å få ut et tredje egg, men ble to gode og modne egg så nå krysser eg alt for at de utvikler seg bra og at det blir innsett på fredag:) <3
Så koselig å se deg, selvom vi begge nok skulle ønske vi slapp enda en gruppe.. tror vi var i første gruppe sammen november i fjor :Heartpink Jeg skal krysse og heie sånn for at begge eggene utvikler seg som de skal og at du får satt inn gullegget på fredag!:smiley-angelic001:Heartpink:love017:shy:

Så koselig vi har innsett på samme dag :)
Var på egguttak i dag å denne runden ble det ikke så mange egg som sist, men to er bedre enn ingenting,og de sa det var to gode modne egg<3
Man trenger bare det ene gullegget så håper for deg at det var det de henta ut! :smiley-angelic001 Og kvalitet foran kvantitet er viktig i denne prosessen :smiley-angelic003:Heartbigred Ja kjekt med innsett samme dag, håper for oss begge! Skal du teste tidlig? Jeg skal ikke, orker ikke flere skygger og sånt fanteri :bag:

Åh så bra at du fikk den fjernet! Fikk du tak på Ullevål stadion i dag?
Jeg tenkte jeg skulle gi de en dag ekstra. Jeg ringer nok i morgen :) men spørsmålet er vel om jeg burde ringe sekretær eller sykepleier? Hm.. jeg tror de må også ta en vurdering før de svarer meg på om de vil ha en kontroll av fjerningen før innsett også. Hun pp Aleris sa jeg kunne komme til henne hvis de ikke gjorde det på Ullevål..

Så koselig å se deg, selvom vi begge nok skulle ønske vi slapp enda en gruppe.. tror vi var i første gruppe sammen november i fjor :Heartpink Jeg skal krysse og heie sånn for at begge eggene utvikler seg som de skal og at du får satt inn gullegget på fredag!:smiley-angelic001:Heartpink:love017:shy:

Ja stemmer det :)
Hvordan går det med deg ?
Jeg har ikke fått noe tlf i dag så da har hvertfall eggene blitt befruktet:) Så da krysser jeg alt for at jeg ikke får noe tlf på fredag:) <3

Man trenger bare det ene gullegget så håper for deg at det var det de henta ut! :smiley-angelic001 Og kvalitet foran kvantitet er viktig i denne prosessen :smiley-angelic003:Heartbigred Ja kjekt med innsett samme dag, håper for oss begge! Skal du teste tidlig? Jeg skal ikke, orker ikke flere skygger og sånt fanteri :bag:

Ja håper det er gullegget som er hentet ut :D Ikke fått noe tlf i dag så da er de blitt befruktet så nå håper jeg at det holder seg slik å at jeg får satt inn<3
Jeg tenker å teste 12 dpo eller noe. Siden jeg har tatt ovritrelle eggløsning sprøyte. Blir spennende for oss begge to:)

Ja håper det er gullegget som er hentet ut :D Ikke fått noe tlf i dag så da er de blitt befruktet så nå håper jeg at det holder seg slik å at jeg får satt inn<3
Jeg tenker å teste 12 dpo eller noe. Siden jeg har tatt ovritrelle eggløsning sprøyte. Blir spennende for oss begge to:)
No news is good news i denne verden! :woot: Ja med otrivelle får du jo utslag en god tid etterpå, jeg var litt uheldig at otrivelle ga utslag fremdeles 14dpo, så bare ha i mente at du må se stigning hvis du får positiv med otrivelle :Heartbigred Litt individuelt hvor lenge den henger igjen hos folk :bag:

Ja stemmer det :)
Hvordan går det med deg ?
Jeg har ikke fått noe tlf i dag så da har hvertfall eggene blitt befruktet:) Så da krysser jeg alt for at jeg ikke får noe tlf på fredag:) <3
Jeg er bare helt ny i ivf verden derfor jeg spør. Etter egg uttak hvis ikke klinikken ringer betyr det at alt går bra med eggene og de er befruktet? Skal ikke de egentlig ringe for å gi beskjed at de er befruktet? Er det Porsgrunn?

Jeg er så lei av å hele tiden telle ned til noe. Jeg tenker på graviditet så ufattelig stor andel av tiden min, og går bare rundt og venter på innsett. Hva med å leve litt her og nå? Noen som har tips :sad010

(det går bra når jeg er med 1,5-åringen, da nyter jeg tiden med henne, men verre på kveld og faktisk også på jobb)

Jeg er så lei av å hele tiden telle ned til noe. Jeg tenker på graviditet så ufattelig stor andel av tiden min, og går bare rundt og venter på innsett. Hva med å leve litt her og nå? Noen som har tips :sad010

(det går bra når jeg er med 1,5-åringen, da nyter jeg tiden med henne, men verre på kveld og faktisk også på jobb)
Jeg har dessverre ingen veldig gode tips, vil bare si at jeg kjenner meg igjen! :Heartred Det er tungt å ha det slik over tid! Blir lei meg av at jeg ikke kjenner meg som meg selv slik heller. Eneste som hjelper på jobb for min del er å lage veldig konkrete oppgaver og bruke timer for å klare å konsentrere meg i kortere intervaller. Ellers har jeg tenkt at det bare er å holde ut, det blir bedre en eller annen gang uansett, dette er bare en «kort» periode i løpet av et langt liv :oops: Mulig det hadde vært nyttig å oppsøke noe hjelp for å få det bedre her og nå også? :Heartred

Jeg har dessverre ingen veldig gode tips, vil bare si at jeg kjenner meg igjen! :Heartred Det er tungt å ha det slik over tid! Blir lei meg av at jeg ikke kjenner meg som meg selv slik heller. Eneste som hjelper på jobb for min del er å lage veldig konkrete oppgaver og bruke timer for å klare å konsentrere meg i kortere intervaller. Ellers har jeg tenkt at det bare er å holde ut, det blir bedre en eller annen gang uansett, dette er bare en «kort» periode i løpet av et langt liv :oops: Mulig det hadde vært nyttig å oppsøke noe hjelp for å få det bedre her og nå også? :Heartred
Enig, har jeg det travelt på jobb går det jo fint, må finne andre ting å konsentrere meg om rett og slett. Har tenkt litt på om det hadde vært gunstig med typ fertilitetscoach, men samtidig så tror jeg jo alltid at det straks skal ordne seg og derfor er unødvendig :smiley-ashamed004

Jeg trøster meg med at da jeg ble gravid sist så glemte jeg veldig fort alt det vonde knyttet til infertilitet (men det kom kastet på meg tvert vi begynte med søskenforsøk da).

Er forresten veldig spent på dagens blodprøve til deg :gen014:gen014

Back
Topp