Chocolatine
Flørter med forumet
Jeg kan også settes på stimulerer 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Hvordan går det med deg?Jeg kan også settes på stimulerer![]()

Masse lykke til imorgen - blir spennendeEr på dag 6 av stimuleringen. Skal på ultralyd i morgen, og er spent på hvordan utviklingen på eggposene er med nye medisiner

Ja skjønner du er spent og utålmodig![]()
Husker selv jeg holdt på å gå på veggen i august før første innsett
Håper masse for deg at det går bra med begge egga
Sykt gøy at vi har innsett samtidig da!!Skal sende good vibes din vei
![]()
Bare 15 timer og 8 minutter igjenUææ ikkje lenge til innsett på oss begge nå
Ja dette er så nervepirrende å vente, så håper jeg slipper den tlf samtalen i morgen. Bor jo i Stavanger å tar ivf i Porsgrunn,så har store drømmer om at denne gangen sitter gullegget,så håper i morgen blir dagen med håp og drømmer<3
Takk skal sende gode vibes din vei også<3 Plutselig er det juli baby på oss begge neste år <3 Det fortjener vi![]()
Og jeg har planer om å sove i 7-8 timer av de 15 timene så det går fort!
Reiste du over til Porsgrunn idag da eller hvordan ordnet du logistikken? Jeg har bare 1 times reise til klinikk, men må dra 2 timer før timen, så ikke så gale. Ja vi må få lov til å håpe og drømme uansett - vil heller ha noen gode dager nå enn å bare skyve det bort og ikke tørre å håpe
Hadde vært magisk med julibaby 
Håper du får en god nattessøvn så gleder vi oss til imorgen 
Lykke tilEr på dag 6 av stimuleringen. Skal på ultralyd i morgen, og er spent på hvordan utviklingen på eggposene er med nye medisiner
Bare 15 timer og 8 minutter igjenOg jeg har planer om å sove i 7-8 timer av de 15 timene så det går fort!
Reiste du over til Porsgrunn idag da eller hvordan ordnet du logistikken? Jeg har bare 1 times reise til klinikk, men må dra 2 timer før timen, så ikke så gale. Ja vi må få lov til å håpe og drømme uansett - vil heller ha noen gode dager nå enn å bare skyve det bort og ikke tørre å håpe
Hadde vært magisk med julibaby
Håper du får en god nattessøvn så gleder vi oss til imorgen
![]()
Vi er på samme stims dag, har også ul i dag på dag 7 av stims. Hvilke medisiner bruker du nå?Er på dag 6 av stimuleringen. Skal på ultralyd i morgen, og er spent på hvordan utviklingen på eggposene er med nye medisiner
Takk, det gikk bra denne gangen med Gonal f. Ikke så tungt som i forrige runde. Men nå var jeg på ul og det er veldig få follikler som kan potensielt utvikle seg videre. Kanskje jeg responderer ikke så bra på stimulering og derfor ble jeg ikke så dårlig nå som sist.Hvordan går det med deg?![]()

Jeg er i samme forløp som dereVi er på samme stims dag, har også ul i dag på dag 7 av stims. Hvilke medisiner bruker du nå?
Jeg går på Gonapeptyl og Gonal f 450.Masse lykke til - håper det blir klaff for oss beggeHehe bra du har time telling her. Eg håper bare at det ikkje blir en tlf om ca 10.5 time fra sykehuset i Porsgrunn
Nei med har familie hytte 40 minutter fra Porsgrunn derfor jeg kunne velge ivf på sykehuset der,når det var altfor lang ventetid i Haugesund. Så jeg mannen min å sønnen vår på 5 år r snart 6 år om et par dager har en liten høstferie sammen nå <3
Masse lykke til i morgen<3

Blir kjempekoselig med ruging i høstferie sammen på hytten da 
OG feiring av 6åringen 
Håper det utvikler seg bra selv om det er få! Kvalitet fremfor kvantitet, håper masse for degTakk, det gikk bra denne gangen med Gonal f. Ikke så tungt som i forrige runde. Men nå var jeg på ul og det er veldig få follikler som kan potensielt utvikle seg videre. Kanskje jeg responderer ikke så bra på stimulering og derfor ble jeg ikke så dårlig nå som sist.
Skal stimulere i noen dager til og vi får se neste uke hvordan situasjonen er.
Du er sikkert på innsett akkurat nå så sender gode ønsker til deg![]()

Tusen takk for lykkeønsker 
Progynova, Pergoveris, Fyremadel, Ovitrelle, Cyclogest - Albyl-EVi er på samme stims dag, har også ul i dag på dag 7 av stims. Hvilke medisiner bruker du nå?
De ville ha pausesyklus på meg også etter stimulering før nytt innsett, utrolig frustrerende men tror ikke man kommer noe vei ved å insistere, jeg prøvde å spørre pent og forklare med bakgrunn i vitenskaplige artikler ifht utsatt eller umiddelbar FET, men skjønte fort det ikke var vitsDa har jeg snakket med Ullevål og fått tentativt TIN innsett i naturlig syklus i uke 51. De ville ha en pause syklus før innsett, jeg hadde håpet de kunne satt inn etter min neste mens som kommer rundt onsdag, men virket som de ville ha en fullstendig pause syklus. Buhu, men allikevel glad for at jeg ikke måtte vente lengre. De skrev også at de ikke gjør innsett i helg pga. kapasitetHva er grunnen til at de velger naturlig vs. styrt? Er det fordi jeg har nogenlunde regelmessig syklus?
Jeg hadde også naturlig syklus men vet ikke helt hvorfor de velger det ene eller andre, for de kan jo ikke vite om man trenger styrt syklus på kommende perioder, tror man eventuelt bare prøver med naturlig først hvis det ikke er noe som skulle tilsvare at man trenge rå styre den?Ja gikk veldig bra her også, er så skjønne jordmødre og leger og embryologer på HUS, var jo kjekt å se de igjen, selv om jeg ikke har lyst til å se de flere gangerTakk det gikk kjempe fint <3 å med deg også ?
Nå er vi rugere begge to hehe. Håper det blir juli baby på oss begge<3

Håper på juli-baby ja, det hadde vært helt fantastisk